в една друга държава можеш да си правиш каквото искаш пред блока, но не можеш да вдигаш много шум и не трябва никакво петънце да остане след това. иначе-глоба. в къща си неприкосновен.
До GGНа път съм да полудея вече. То от уж стабилни познати се получи това. Накрая я карах колата в голям сериозен сервиз и стоя там известно време. Накрая ми казаха, че от никъде не тече, били я огледали уж хубаво и даже ми казаха, че предните са сменили пробката и дифтонгата, а това не им го бях казал предварително. Даже и пари не ми взеха, щото не били направили нищо. Викат, че това масло дето ми капело сигурно било от смяната някъде подлизнало и останало по кората и т.н. Ще откача вече.
Значи аз съм машинен инженер и това ми е специалността за която имам диплома, и някой ще ми забрани да работя върху моята собственост по специалността ми? Е как ще стане и каква ще е разликата да го направя, което мога в двора ми или да ми го направи някой в сервиз? А съм съгласен, че не всичко мога да направя сам и за някой неща наистина си трябва сервиз.
До ТТе, ако ти оправяха колата от 1вия път, нямаше да ги има тези сервизи. Последният път ми бяха свалили чисто нови свещи и сложени некви стари. Търси стабилен познат
До 3 Изглежда и ти като мен искаш да им обясниш че с ганьовщината трябва да се спре но излиза трудна работа
Да уточня - и двата пъти беше в различни сервизи. Направо не ми го побира акълът - нямало проблем, а продължава да си тече и да има локва, ама както си трябва локвичка (с течност, а не само омазнено петънце). Толкова за оторизираните ни сервизи... От една рутинна операция ми създадоха проблем, който не може да се реши, защото ми се казва, че няма проблем. Явно халюцинирам и виждам маслени локви.
В никоя цивилизована държава не е позволено да си ремонтираш колата ...поне не по начина,който се прави в България Дигнал колата на теупчета и сменя маслото пред блока ...бати простащината Закона е да спреш да си селянин и второ не всеки да продава каквито части може безконтролно Подкрепям!!
Хм... Ами, ремонтирам си това, за което имам знания и опит! А че се навъдиха "сервизчета' бол, това е демокрацията... Кой го допусна? А? Друг е въпроса, че сега става въпрос за пари...Много пари... Лоби...-Като и като законите дето ги приеха за домашната ракия! Милион спънки за обикновения българин, а ония от карнобат си слагат пачките необявена печалба в спалните си... *** сме ние, дето търпим мафиотчетата на власт!
Смениха ми маслото и всички филтри в оторизиран сервиз. Още на следващата сутрин под колата имаше локвичка масло с диаметър колкото длан. Два пъти я връщах и казаха, че не течала никъде и даже ми сложили нова пробка. Уж няма проблем и не тече, а всяка сутрин има нова локвичка. Да видим кога ще ми свърши маслото... Приемам съвети и предложения как да реша този проблем.
Защото няма как в 21 век да ви търпим ганьовщината. За ремонти на автомобили си има съответните места и те се наричат сервизи. На който не му изнася - ползва градски транспорт. Автомобила не ви е конституционно право. Свързан е с разходи и отговорност по поддръжката му.
Един българин в Германия сам започна да си ремонтира колата навън ,на улицата,веднага дойдоха полицаите -акт за 600 евраБяха много любезни и му обясниха,че това се прави в оторизиран сервиз!
До NKLЗащо да няма как да вдигна Москвича на крик и да му пусна масълцето?! Какво като е 21-ви век?
Глупав въпрос. Пораждащ безмислени спорове и дискусии. Правилно е да се пита - Ще глобяват ли нелицензираните сервизи?Какво означава сам да си ремонтираш колата? За всеки един ремонт ти е нужен сервиз под наем за да използвате наличната апаратура и инструменти. Ако си намериш такъв - никой нищо не може да ти каже. Няма как в 21 век да си вдигнеш москвича на крик пред блока и да му смениш маслото. Това е цялата полемика по темата.
Докато са ми здрави ръцете и ме държат краката, на Дунчо Дунев винаги ще му подавам най-дългото от трите.
Ще ни глобяват ли, ако сами ремонтираме колата си?