Не съм писал НИКОГА ,че хората са равни ! А ти пишеш ,,моята улица,, ти нямаш улица и пред вас на общата улица може всеки да спре ,виж ,ако намериш някой в гаража си ходи и се разправяй !
До До 116Зависи колко, то е ясно, че ще ги вдигнат... Важното е да има повече места за паркиране и по-малко коли на пътя, на който не му изнася да се разкара.
Вярваш ли си приятел, че няма да пипнат годишните такси. Мислиш ли че някой ще пропусне тая възможност да поиздои колкото може :)
Ами Фандъшка да напправи от Околовръсното на вътре платено паркиране , а Банкя,Симеоново и другите места около София дето живеят новобогаташи и политици безплатни....Така хем агнето ще е цяло за да си плаща,хем вълците ще са доволни
До ВажнотоСтига да не вдигат годишните такси много много съм съгласен да го правят на час колкото си искат, все ми е тая. Има градски транспорт, метро и т.н. Важното за мене е да мога да си паркирам пред дома. А не като преди...
Гледам коментарите, всеки си защитава някаква теза и всеки е прав за себе си. Но никой не обърна внимание на следното:"Цената за паркиране пък е възможно да скочи при запълняемост на местата в зоните над 85%. Според общината това е индикатор за необходимостта от увеличаване на цената"Това аз го разбирам така: щом може хората да си го позволят, това е сигурен индикатор че може да им взимаме още повече....Някак си не ме кефи тая идеология. Товариш магарето докато не пукне.
Супер ще ходим пеша, после ще заживеем в пещери и накрая ще увиснем на клона - мечтата на правоверните екоталибани, обратна еволюция.
Така е!И така ще бъде!Когато мутри са премиери и селянки - кметици!Простата *** да си ходи в самоков и да си прави там зони!
До Анонимен 110Не е вярно, който живее в район с такава зона е доволен, защото всичките навлеци са се разкарали. Понеже до дома ми има метро, преди всякакви спираха на всякъде и си заебаваха колите за по няколко дена. Един ми разправяше колко му е удобно да си остави колата на моята улица за 1 седмица да си вземе метрото до летището и да си ходи насам натам. И аз паркирах заради такива "симпатяги" на поне 2 преки от дома си. Е вече не е така.
Голяма заблуда е, че платените зони облекчават паркирането. Може за 100 човека да е по-добре, но за 10 хиляди човекаще е по-трудно. Колкото повече се разширяват платените зони, толкова по-голям става проблема с паркирането. Даже и в рамките на платените зони, пак няма ред в паркирането. Който живее в такъв район би трябвало да го е разбрал отдавна.
Голяма заблуда е, че колите в София били много. Къде колите ще изглеждат повече? В един град с 1 милион коли, от които 800 хиляди са в закрити паркинги и 200 хиляди на улиците или друг град с 500 хиляди коли, от които 50 хиляди в закрити паркинги и 450 хиляди на улиците. Това е горе-долу състоянието в София - малко коли изглеждащи много.
До Ще живеят богатитеХората не са равни, не са били равни и няма и да бъдат равни. И тук не става дума за бедни или богати, а за това, че от всякакви приходящи не можеш да си паркираш до дома. Преди зелената зона паркирах поне на 2 преки, сега си спирам пред входа. Колкото и да я направят на час ще съм доволен. А ако сложат и градска винетка още повече.
Мафията е свикнала само да взима, но не и да дава. Затова мафията прави платени зони за паркиране и непрекъснато вдига цените за тях, вместо да даде пари за построяването на паркинги. Реално автомобилите в София са много по-малко в сравнение с подобните градове в ЕС, но с няколко ловки манипулации, ни твърдят, че са най-много в света на човек от населението. Най вече манипулации с това кои автомобили се включват в бройката. От тях в другите държави включват 1/3 от автомобилите.
Живея в район със зелена зона. На ъгъла на "Цар Симеон" и "Отец Паисий". Ние, живущите пак не можем да си паркираме през деня пред къщ, защото местата са заето от колите на продавачите на авточасти. Паркират без да плащат, като си държат предните капаци или багажниците отворени. Служителите като видят вдигнат капак и не го проверяват. Веднъж дъщерята на една съседка се отплеснала и закъсняла с 15 минути. Точно й слагаха скоба на колата. А непосредствено пред и зад нейната коли с вдигнати капаци.
Затова по света има партии който не допускат финансов ценз при който дори на живот има право само богатия---финансовия ценз предопределя всичко-- равния шанс и състезателното начало ще са опорочени още в зародиш ....в момента хората струпани в големия градов освен ,че са необходими като работници на награбилите се им И пречат да получат така желаните привилегии от натрупани средства ТЕ неискат да се влачат след вас, а да тичат по отделен червен ВИП килим и си го постигат със закони..
Дано час по-скоро се въведе Червената зона и да е поне 8-10 лв. на час. Защото сегашните 2 лв. в Синя зона отдавна не представляват проблем за никого. Пълно е с коли, с наредени талони открай докрай на таблото и си стоят цял ден. Реално Синята зона не работи, щом за повечето хора няма разлика между 0 лв. и 2 лв.
Другите ще са им обслужващ персонал---иначе на хартия хората са равни ,НО има един начин цървула да бъде накаран да разбере, че не е трандафор и то е като постояно е ограничаван с финансов ценз...Ше караш ел автомобил/бедния не може/ глобите ще са високи /бедния не може / ще паркираш на безумна цена / ---//--- / данъците ще се вдигнат /--//-- / жилищата ще стават все по-скъпи /---//--- / медицината е почти платена .... образованието платено.... и постепенно бедния е на дъното без шансове !
До Анонимен 81 Прав си, че трябва да изградят паркинги, но няма да го направят защото трябва да дадат пари за тях! А така минават с една боя и взимат пари от 8 до 19:30ч. Замърсено било, задръстено било! Глупости! Има знаци , които забраняват влизане, спиране или паркиране на автомобили. Като не трябва да паркират коли някъде, сложете знаци и КАТ да контролира. И 80% от местата са на живущите в района. От тях по 150лв. и от всички други по 2лв. Падат пари, много пари!
Зелена, Синя... Общината готви удар срещу колите и с Червена зона в София