Главният въпрос е автомобилите за къде ще се произвеждат- за ограничения европейски пазар или за неограничения азиатски пазар?
Германия да избере държава в която има диктаторско управление и опасност САЩ да наложат мита на турския износ, представете си колко е голяма корупцията на Бойко, че да се предпочете държава извън ЕС. Пълна трагедия.
От самото начало беше ясно,че завода ще в турция,иначе останалото бяха мокрите сънища на Борисов и желанието му да пребере още някой милион,грешка още някоя друга десетка милиони.Та у нас хората нямат пари за втора кофичка кис.млек.те ще купуват фолксвагени или шкоди-Отделно,че няма работна ръка,а ако някога е имало тя по биологични и финансови причини отдавна вече не е тук.Ако ни дадат по милостиня да правим мокета за пода пак ще добре,но имам обосновано предположение,че и това няма да го бъде
Карал съм Форд - произведен в САЩ, произведен в Германия и произведен в Турция. Казват, че Форда е като козата - умира, без да боледува. Има нещо вярно. Произвезения в Германия реше доста по-надежден и безпроблемен...
Приказките за чуждестранни инвестиции са прах в очите. Държавна Сигурност, в лицето на Доган и Пеевски не желае инвестиции в България, защото ДС милионерите-милиционери не могат да виреят в среда на свободна конкуренция и ще фалират.
Към момента в заводите на Шкода в Чехия работят основно българи.Това човекомелачка, линиите са бързи.Турция има добри традиции с Тойота, но не достигат качество при Хонда и пазара им пада при така наречените баничарки.Ердоган си е свалил гащите и е казал, че ще им построи завода само да са те. вероятно
Турция може и да е много по-голям пазар от България, но и там мнозинството от хората са бедни и нямат пари да си позволят нов автомобил, пък бил той и Шкода. Проблемът е, че същото е положението и у нас, както и в повечето страни от бившия соц. блок. Сигурно Фолксваген все още се чудят дали въобще да строят нов завод, а не къде да го строят? В Европа като цяло се отчита спад на потреблението на нови автомобили, и тава май се превръща в устойчива тенденция.
Бих предпочел страна в ЕС където няма да се налага да се плащат мита. Да пазара в Турция е 80-100 млн. Пазара в ЕС обаче е 500млн. А производство в България значи производство в ЕС.Решението по-скоро вече е взето и сега VW изстискват потенциалните места - инфраструктира, държавна помощ и т.н. Залогът е доста голям.
В България няма работна ръка. Особено в Шуменско турски фирми откриха фабрики и пуснаха микробуси до селата заради недостига на работници. В Турция пък обратното, има безработица. Заради растящото население съкращават и наборната военна служба на 6 месеца защото всяка година над 700 хиляди младежи постъпват в казармата и няма как наборната армия да бъде 500 хилядна при 700 хил.младежи на година. Също така минималната работна заплата там вече е около 300 Евро заради срива на лирата.
До 123. Нещо си скаран с фактите. Южен поток го спря Орешарски, а не Борисов. Ей, аман от ***.оти в нета.
Голям резил за Бойко БорисовРезила е за "Зельоний пъпешон" защото слага рибата преди тигана. Много му знае човката. Само разваля готови работи.Цяла Европа му се смее на мозъка, че плюе на високи форуми собствената си държава.
до Ф. Е. ДжержинскиВ Русия има завод на Фолксваген. В гр. Калуга се произвеждат двигатели на Фолксваген. В Русия има и завод на Мерцедес. Има и на БМВ. В Калининград вече се строят нови мощности.
До Анонимен 49Кой ти каза тази глупост, че след като го осигуряват на минимална раб. заплата, после взима двойно "под масата"? Много е вероятно голяма част от хората, които се осигуряват на минимална заплата, да взимат малко повече пари нетно, но не и двойно повече... Иначе защо работодателят ще ги осигурява на минимална, ако все пак си им дава парите под масата и не спестява нищо? То по-добре да си ги осигурява върху пълния размер на работната заплата, ако няма да има изгода от това.
Няма да забравя и тържествения вид на Борисов,когато се похвали от спрения Южен поток. Поток пак ще се строи,но не в България,а в Турция,а нашия Банкянски бичмен се усети,ама късно,тури коляно на Путин,ама оня го изрита по дебелия дирник!Голям резил беше,а на нас ни беше смешно хахдхсаааа....
знаеш ли колко западни заводи има в Турция - десетки, я знаеш ли колко западни заводи ще ще има в Турция след като й се наложат санкциите - с десетки по-малко
Няма да забравя и тържествения вид на Борисов,когато се похвали от спрения Южен поток. Поток пак ще се строи,но не в България,а в Турция,а нашия Банкянски бичмен се усети,ама късно,тури коляно на Путин,ама оня го изрита по дебелия дирник!Голям резил беше,а на нас ни беше смешно хахдхсаааа....
още ходят на. крака анадолските маймуни, а след санкциите и хляб няма да имат..коли ще произвеждат:)))))) среден пръст за Турция
В Турция убедени: Фолксваген отива в Измир