60

до 67

преди 5 години

Виж при турците какво става самолети от тия с-400 от ония , а ичаст от компонентите за самолетите се произвеждали в Турция ---там патакламата ще е голяма--може и глада да стане голям --щото не се вижда как ще му отстъпят на Ердоган ! Да провали цялата сигурност на НАТО па и вече имал два ф-35...

59

до 67

преди 5 години

Тука това е положението--решат ли от ЕС да няма тръби и атомна централа --няма да има--като правителството иска свобода да направят един референдум за ЕС и НАТО и тогава ако се излезе от двете организации им се развързват ръцете, сега е това положението..

58

до 65

преди 5 години

Такова ,,гигантско болшинство ,,няма-- и Бг е точно в НАТО -- да тука е видно разделение , но твърденията са ти много смели ,щото всеки може да си пише каквото си иска в Бг--не в Русия-- но стане ли напечено да излезнат коменднтските на всяко кръстовище патрули както сме в НАТО не ми се вярва много силно да викаш за Русия щото ще има и много бързи трибуналчета ,не като сега форумчета с чужда пропаганда ,а за другия свят не вярвам някой да е на тяхна страна ,дори и ТЕ да са правите...

57

Анонимен

преди 5 години

НЕ ЗНАМ ЗА АРКТИКА, НО ПО ПОСЛЕДНА ИНФОРМАЦИЯ ЕНЕРГЕТИЦИТЕ НА ЕВРОСЪЮЗА ИСКАТ ДА НИ РЕЗНАТ ТУРСКИ ПОТОК! ЧЕСТИТО ПОТЪВАНЕ!

56

Анонимен

преди 5 години

До до 58Ти може да си против Тях , но гигантското болшинство от нас е с тях , така че не се самонадъхвай за някой неща.

55

Анонимен

преди 5 години

Тук 1 "колега" е написал, че 1ят ледолазбивач е построен в края на 19ти век в Хамбург Истината е, че е през 1860-те и ако не се лъжа 1863 в Англия. Корабът "Ермак", направен за Русия.

54

Ето защо

преди 5 години

А той е под контрола на Русия.ПП Видях си грешка - да се чета изключетлна

53

Ето защо

преди 5 години

Северният морски път е най-краткия за Китай, Корея, Япония до Холандия -основният разпределителен център за Европа, а той минава през исключите;ната икономическа зона на Русия.С повишаването на глобалната температура, той ще стане проходим и през зимата и ще става все по-важен. Това е мъката...

52

Пламен

преди 5 години

За пореден път, руснаците доказват, че са ***.

51

Анонимен

преди 5 години

ПРО-то е опасно защото може да отмени гарантираното ядрено възмездие. Ако едната страна усеща, че може да прихване по-голямата част от ракетите на другата може да й хрумне че идеята за изпреварващ ядрен удар не е лоша а щетите ще са достатъчно малки за да си струва. Затова САЩ и СССР имаха договореност да разполат ракети прихващачи само в един район по избор. За СССР това беше Москва. За САЩ база на НОРАД

50

до 58

преди 5 години

Защото като видят Натовските войски единственото което могат да направят е да натиснат копчето и да си изхвърлят всичкия атом на посоки като се надяват другите да не им свалят ракетите--иваче танкове самолети кораби за нула време са довиждане--то целия свят е срещу тях ! Е Асад им е задължен ,че още е жив !

49

До До 45

преди 5 години

Самолетоносачът няма нужда да премианва по северния морски път.При него има други изисквания. Като това да може да превозва хиляди души машини и оборудване. И да осигурява експлоатацията сложни съоръженияДа бъде ефективна бойна база.Проектирането и експлоатацията на такова нещо е най-сложното във флота. Неслучайно китайците си закупиха стар руски само да се учат на него и след това започнаха да проектират.Но има един лаф-докато не ти падне в морето първият самолет нищо не знаеш за авианосците

48

Анонимен

преди 5 години

Защо е опасно за русия използването на противоракетна отбрана? Т.е. предпазването на нормалните хора от пияните ватенки за тях е равносилно на нападение?

47

райко

преди 5 години

Тенденциозно написана статия във възхвала на Рашките-аман.Явно от всякъде хапват дръвце и се чудят как да се правят на велики.Русия пашла ..

46

Анонимен

преди 5 години

А "сложната" конструкция на ледоразбивачите са я измислили в края на 19 в в Хамбург. Става дума за такава форма на носа, която да се приплъзва по леда и да го смачкава под тежестта на корпоса.Толкоз! Разбира се корпусът трябва да е по-здрав има и някой екстри като въведените с Арктика-да се затопля вода че да се образува нещо като смазка от стопен лед.Но основната идея е на пвоече от век.Даже последният транспортен ледокоп с революционна задвижваща система на Норилск никел го купиха от Германия

45

Анонимен

преди 5 години

Кристианчо,усещаш ли се какви глупости пишеш. Най-добрите ледоразбивачи могат да чупят лед до 3 м с тежестта си. Новите 2, които ЩЕ бъдат произведени до 4м. Случайно знам, защото вчера четох за тях в руски сайт и бе поредната ЩЕ новина.

44

Анонимен

преди 5 години

До Кристиан БорисовРазликата между ледоразбивача и обикновенния кораб е единствено в това, че първия е с по-усилен корпус и по-мощен двигатен. Самолетоносача е най-сложния за изпълнения кораб в човешката история, първо поради много по-големите си размери от ледоразбивачите, второ поради специпичния си дизайн, все пак говорим за плаващо летище, с хангари, складови помещения, писта, контролна кула и т.н.

43

Анонимен

преди 5 години

до МЕНАко говориш за размери Русия е голяма, но като икономика, човешки права, морал и т.н. е джудже

42

До 45

преди 5 години

Ами помисли как този атомен самолетоносач ще премне през северния морски път или изобщо дали могат да плават през северните морета

41

Анонимен

преди 5 години

Не е по-сложен от Атомен самолетоносач или подводница. Просто никоя друга държава в света няма такава необходимост от ледоразбивачи, при това от висок клас като Русия. На нея огромна част от територията и ресурсите се мият от полярния океан.От там минава Сев морски път който е най краткият път за достъп до пасифика. Ледоразбивачите там водят цели конвои. Такава икономическа необходимост САЩ и Канада нямат Канада има леки ледокопи за поддържане на плавателни пътища и спасяване на заседнали кораби