90

Ахмак

преди 5 години

Прах в очите. Неизпълнимо.

89

Анонимен

преди 5 години

Абе ако в София ограничат скоростта на 30км/ч представяте ли си какво чудо ще стане?Този закон може да бъде измислен само от цвъки.

88

Анонимен

преди 5 години

Крайно време е да се вземат мерки и хората постепенно да слязат от колите!Трябва да се правят повече инвестиции в градската среда и навсякъде да има вело алеи както е във Холандия и Дания.В градовете хората да карат велосипеди и да ползват чист електрически градски транспорт.Кола се кара само извън града и в почивните дни.Така е в нормалните държави.

87

Анонимен

преди 5 години

В каварталните улички е като в Бейрут след бомбандировка и да искаме повече от 20 км неможе да развиеме. Така че това е голяма недомислица. А това че по първокласни пътища ще се кара с 80 км едвали някой ще го спазва. Като знам как карат с 130 км на такива пътища а аз баламата карам с 80 км. и ме подминават като пътен знак. Манталитета и нрава трябва да се сменят а най сигурното е народа да се подмени особено младите наркомани и пияндета. Системата е сбъркана от 30 години.

86

30 в града 90 навън

преди 5 години

Едно време комунистите правилно бяха преценили че на българите не трябва да им се дават коли защото ще се изтрепят. И затова в България се продаваха само руски таратайки и за тях се чакаше минимум 5-10г. да може човек ако се сдобие най после с кола да кара бавно и да я пази защото друга не може да си купи.А от както българина се качи на мощни западни автомобили почнахме да даваме по 800-1000 жерви годишно и хиляди ранени. Все едно сме на война.

85

IBM FAKE NEWS

преди 5 години

Абсолютно съгласен. Масово по бг улиците има комплексари. Само вижте по новините какво се случва. Бият жени, деца, налитат с брадви по улиците. Събират се цяла група и правят меле за кеф и избиване на комплекси. Нико камери, нито полиция, нито глоби... нищо не ги притеснява. Трябва да се сложат устройства на колите на комплексарите .Мен ме блъснаха и после избягаха. Е, бас си!!!

84

Анонимен

преди 5 години

Щом за леките коли ограничението е до 30 км/час, то за товарните автомобили и за автобусите, ограничението трябва да е до 10 км/час, максимум до 20 км/час, вкл. и за градския транспорт. Ако пътя ти с градски транспорт е примерно 20 км в София, ще пътуваш два часа, вместо сегашните 30-40 минути.

83

Зозо

преди 5 години

страхотно, сегашните задръствания ще ви се сторят песен спрямо това, което ще ни докарат с тези глупости

82

Предложение

преди 5 години

Склонен съм да дам награда от 100лв на всеки които успее да кара с 40км/ч, но смо в малките улички на квартал. Аз ще казвам на водача накъде да кара и ако скоростта падне под разрешените (40км/ч), губи облога. Колата трябва да е на кандидата за парите, защото има дупки, ями и бая легнали полицай. Район за теста-цяла Варна, квартал-по избор на кандидата. 15-20 минути ще стигнат, щото колата няма да издържи

81

Анонимен

преди 5 години

По добре да ги бутаме!

80

Анонимен

преди 5 години

До ShaManaТо хубаво да го направиш, ама тук не живеят германци, а българи готови да избиват комплексите си на пътя.

79

Анонимен

преди 5 години

До Пародия 67 Разбрахмете че имаш сервиз.

78

Реалист

преди 5 години

Безопасната скорост на Царигардско шосе е около 180 км/час. Когато го направиха в сегашният му вид, ограничението беше до 110 км/час и нямаше задръствания, освен на Орлов мост в пиков час. При сегашните до 80 км/час, задръстванията са неизбежни и средната скорост пада много под 80 км/час, което води до загуба на време, до повече катастрофи, до по-голямо замърсяване на въздуха и т.н.

77

gio

преди 5 години

30 km за малките улици са добре, то и да искаш в повечето случай не можеш да ги вдигнеш, но по булеварди е абсурдно. Ако стане само ще храним полицаите. Относно катастрофите в завоите, ми то повечето са поради скапаната инфраструтура. Завиваш и пред теб дупка, за да избегнеш минаваш леко в ляво и пред теб поради ниска видимост кола, камион и ето ти го ПТП-то, но това КАТ го пишат "несъобразяване с пътната обстановка", но тя тази обстановка си една и съща не за момента, а за неопределено време.

76

Реалист

преди 5 години

Освен общите ограниения на скоростта, трябва за всеки участък от пътя, разрешената скорост да се доближи до безопасната скорост за пътя. Ако това не е така, катастрофите се увеличават. Примерно, ако безопасната скорост на път извън населено място е до 60 км/час, да се сложи знак до 60 км/час, а ако е 120 км/ч, да не се слага пак 60 км/час, както се прави заради хранилките за глоби на КАТ, а да се сложи 110-120 км/час.

75

Анонимен

преди 5 години

Ами тия дето карат с по 100-120 в града?

74

Реалист

преди 5 години

За българските условия трябва да има гъвкавост за разрешената скорост по различните пътища и знаците да започнат отговарят на пътните условия. Сегашните максимални скорости трябва да се променят. За населено място трябва да се върна старото 60 км/час. Извън населено място да е до 100 км/час, а по магистрала да се върне предишното до 120 км/час, защото те са двулентови и се получава голяма разлика между разрешената скорост за различните ППС - за леките коли до 140 км/ч, за другите до 100 км/ч.

73

Реалист

преди 5 години

Реалността е, че ако се вдигне разрешената скорост, катастрофите ще намалеят, а не обратното както първосигнално си мислят всички от онези 80%.

72

IBM FAKE NEWS

преди 5 години

Последствията от увеличаване на минималната заплата!!!Вместо да им смъкнат заплатите на комплексираните по пътищата им дигнаха заплатите и гледай ти сеир.Аз не съм виждал водач на Ролс Ройс да спира на улицата и де се бие. Няма и да видите. Истината е че в БГ трябва да има железни закони, защото мутрите и простаците се размножават и увеличават. Правят само две неща. Бият жени и карат все едно пътя е на баща им.

71

Анонимен

преди 5 години

Вместо да оправят пътищата, ГЕРБ пак вдигат наказанията за шофьорите и слагат нови безумно ниски ограничения на скоростта.