Да така е - автопарка ни е на четвърт век. Караме стари коли не защото сме циции, а защото сме бедни-въпреки всички статистики относно повишения ни доход, защото пътищата ни (и улиците) все още са като разораната целина, въпреки реконструкциите, защото все още се крадат нови коли предимно хибриди и защото просто сме селската провинция на Европа
Кой "умник" точно реши че дизела замърсявал? Друг е въпроса, че производството му е много по-евтино от вездесъщия бензин. По-възрастните помнят, че навремето на бензиностанциите дизела беше по-евтин от бензина с почти 50 %. А сега е дори по-скъп!?
До ТаралясникА ти правиш ли сметка,че частите и ремонта на новите коли струват по-скъпо?Важно е една кола дали се поддържа,а не на колко години е.Карам "Ситроен Ксантия" на 25 години на метан.Първо е много по-екологична от всяка нова кола на бензин и дизел,второ е много икономична като разход,трето вози много по-комфортно от 99 процента от новите коли заради хидравличното окачване.Нямам намерение да я сменям поне още 10 години.А пък вие си развивайте лобистки теории.
Годишният ми доход е над 100 хил, карам стара кола. Не мога да преглътна да подаря половин година от живота си за куп ламарина, избрах да подаря само един месец.
Имайте малко уважение към старите технологии. Старите коли на по 200-300 хиляди километри ще бъдат икономически неизгодни за поддръжка и ще откапят от само себе си. Спокойно всичко с времето си и според доходите. Смешно и опасно е да срещнеше на пътя стара кола карана спортно от млад човек който се надбягва с другите по нови коли и кара като на рали по пътищата. Опасно е за него и околните
Колата ми е на 100,230 оригинални километри. Опел Вектра 1991.Аз съм Таралясник, часовника ми е таралясник, телефончето таралясник.Карам бензин автоматик . Чували ли сте колко годишна трябва да е една кола за да стане РЕТРО кола???Дано доживея 3 години да стане колата ми РЕТРО. Пенсионер съм и правя по 2-3,000 км на година.Важно е че колкото по стара колата толкова повече разходи за поправки . Момента е че не можеш да караш ежедневно таралясник да ходиш на работа всеки ден, да пътуваш
Моята пластмасова сапунерка е Лексус RX450h купена нова миналата година. М?Изключително Т-по от икономическа гледна точка решение. Явно си комплексар и си купваш нова кола за Г-зария... Пълна безсмислица е да дадеш толкова пари за кола, освен ако не я разглеждаш като нещо повече от средство за придвижване. Иначе статията лъже, средната възраст на колите е доста под 20 и бензин/дизел са 50:50.
Na toq ot BKP ste kaja 4e partiqta raskaza igrata na darjavata i zatova vav balgariq normalniq 4ovek kara dizelovi trochki zachtoto sasipachte ikonomikata i izgonichte mladite vav 4ujbina. As li4no poradi tazi pri4ina otidoch da rabotq vav 4ujbina zachtoto ako bqch ostanal vav Balgariq sega schtqch dasam alkocholik i klochar .va4e 25 godini jiveq vav Germaniq I nemislq dade vrachtam zachtoto za sajalenie pove4eto po vazrasnit hora rasajdavat taka to pri kumonizma beche taka da no to4no po
Карайте си старите таратайки, купувайте си дрехи и битова техника втора употреба, яжте кренвирши и шпеков салам, пушете и се радвайте на живота.Това заслужавате и никой не ви е виновен...
Daite na Balgarina stabilen normalen i sigoren dochot .i toi schte kara novi i benzinovi koli .
Отмина времето,когато карахме чисто нови коли от братският Съветски съюз ! Хората ни подаряваха на безценица чисто нови коли и народът беше щастлив ! Сега европейците ни продават отпадъците си !
Детството, празни улици, играехме на ръбчета, футбол. Сега майките с деца са забутани в едни градинки 5 на 5, като затворници, за да може да се презастроява и трошките да завземат жизнено пространство, вместо да се строят площадки, градини и т.н. Колко дървета изсякоха, без да посадят нови.престъпление срещу здравето.Нямаш ли гараж колите в покрайнините на С-я. Не може тротоарите, градинки, да са пълни с трошки, никой не е длъжен да бъде тровен.Няма къде да се ходи от трошки.Отвратителна и-я
Познавам българи с над средното ниво доходи, които карат стари таратайки на по 20 г.Лошото е друго, в нашия блок, едно семейство - 2-*** човека, са с 2-ва микробуса и три автомобила.Всички са трошки, в такива моменти, не синя, ами златна зона искам да направят в центъра.Много мръсен въздух от не миене на улици, автомобили и т.н.В София въздухът е НЕПОНОСИМО мръсен, след 89 г., дойдоха провициалисти - та ги питаш отде пари за 3-4 апартамента. Не са направени с честен труд.Чипа ни е такъв!
Така е. Нъл кумунизамъ й убуу нещо.От има нйекои уощи за чиекат за Москвич .Апа Боко дето пи и йеди 30 годни с тяй за го уозат на Мерцедеса
Селянee ... с 20 годишните дизелови каруци само тровите себе си и децата си. Това което го изхвърлят по моргите на запад вие го купуватe с пари а пък като сложите и тенекиения ланец и по-големи от вас няма.
И аз карам почти 20 годишен автомобил - дизел. Нисък разход на гориво, напълно работещ /ел стъкла, ел.огледала, климатик и тн./, поддържам си го и си нямам проблеми. Само за окачване давам всяка година пари, вероятно заради страхотните ни пътища.
До ЦецоАко заради това, че нямаш гарантирано... технически 100% изправен автомобил и причиниш на себе си или на други хора наранявания или нещо по-лошо... дали ще мислиш по същия начин.Можеш ли да сравниш новите системи за сигурност в новата кола с тази отпреди 10 години?Накъде тръгва живота ти, ако старата ти кола стане основен фактор в някоя злополука благодарение на някой основен възел който дефектира заради амортизацията си?
В България всеки, който има достатъчно ум в главата си и знае как да го използва може да си купи нова кола.Всички останали гледат да напълнят количките в Кауфланд с разни полуфабрикати, да се натъпчат, като за последно преди сън и на сутринта вкиснати от киселини да тръгнат за работа с 10 годишната си таратайка.
Дрън дрън течение в устата да си правим. човек ако има пари дали ще си купи съдран кукурузник и кебапчета на примоция от Кауфланд??
Колата на българина: Дизел втора употреба, често над 20 г.