35

Перко Изперков

преди 5 години

Задача кой замърсява повече..Бай Иван кара семеен wv polo 98год. 1,9sdi разход 4/100л нафта и минава макс 6-7 хилки на год. или Бат Боко къде кара чисто нова Toyota Sequoia 5.7 381к.с v8 с разход 30кила бензин на 100...и сменя 5 пъти масло в годината,а от ауспуха му мирише на рози..

34

Анонимен

преди 5 години

Супер писанло ми е като извикам такси да ми идва някаква съборетена без климатик и пълна с икони по таблото....

33

Анонимен

преди 5 години

карам 16 годиншна кола и ъм виждал 5 годишни кошници да бълват много повече дим...

32

Анонимен

преди 5 години

това в реални пари са левчета, как точно се стимулира покупко-продажбата на автомобили по този начин? защо ЕКО таксата на хибрида се брои наравно с ДВГ?каква изобщо е идеята на тази промяна?

31

Анонимен

преди 5 години

До 27Не е казано, че всички трябва да сте по БМВ-та и Мерцедеси. Малко ще си преглътнете балканския комплекс за малоценност.

30

Анонимен

преди 5 години

Некай някой от управляващите министри да поясни какво получавам аз давайки 4-500 лв еко такса на някоя частна еко фирма? Старите коли по принцип си ги изкупуват и рециклират и без това. Сигурен съм че фирмите дето събират еко такси снасят процент на управляващата партия без значение коя е тя...

29

mitko

преди 5 години

крайно време беше но иданъка да го вдигнат на старите. Над 5г. да е с поне 50% отгоре !!! Да спрат да се движат старите гробници !!!

28

Анонимен

преди 5 години

До 21Слушай ве колата не ти е рожденно право. Много лошо ви научиха вас всеки с по 2 трошки да се мота. После се чудите защо няма къде да паркирате. Малко е тази такса много малко!

27

Анонимен

преди 5 години

Новите са много скъпи, а и с тях фирмите източват ДДС с лизинги и заеми.

26

Анонимен

преди 5 години

До Жиб.ДГД НАРОДА! ЯЖТЕ ПАСТИ, БЕ ГАДОВЕ!

25

Анонимен

преди 5 години

С 30 годишен ЗАЗ бай Цанко като отиде за година 10 пъти до пазара и 1 на технически преглед, измине 300 км, колко ще замърси?

24

Анонимен

преди 5 години

Преди час в НС бе поканена някаква Стаменова, шеф по лекарства, да разясни каква пак са я забъркали с вредни /канцерогенни/ примеси /съставки по научному/ в уж лекарства за хипертония! Жената се отзова, но само като слушах по БНР как ония в залата бръмчат през цялото време, лигавят се, а някои парламентарни групи нямаха дори един въпрос .. май Босия е прав да настоява да се разпускат!

23

Жиб.

преди 5 години

Над 90% от новите автомобили в България са собственост на червени богаташи,в това число мутри и мултимилионери. В същото време над 90% от ограбения от тях народ кара стари автомобили,защото "Партията" не му е оставила средства за нещо повече. На кого му се облекчават вноските тогава? Единствено на червените терористи!

22

Мен

преди 5 години

До ПСМдам то е пълно с 10 годишни писани яйца купени нов внос, гаражни, карани от пенсионерки....

21

Анонимен

преди 5 години

Е баси ****та държава?!? Стимулирала купуването на нови автомобили, а пък доходите на хората едни и същи от 20г. И като отидеш да искаш лизинг за нов автомобил, излиза че си купуваш още един автомобил на старо, под формата на лихви, такси, комисиони, данъци и т.н.

20

Анонимен

преди 5 години

Супер, малко е за старите коли ама все нещо.

19

ПС

преди 5 години

А за какво измерват изхвърляното количество газове на годишните технически прегледи ? Защо таксите не се изчислят спрямо реалното замърсяване ? Една 10 годишна кола "отглеждана" като писано яйце може да замърсява по-малко от тази на 4-5 години тероризирана от някой "мамин Кольо".

18

Анонимен

преди 5 години

С новите такси ще намалят замърсяването с 0.00013 % и ще увеличат печалбите на фирмите дето ги събират(неясно какво се получава срещу тази сума) с 13%. Вива бат Бойко, вива ГЕРБ...

17

Курцио

преди 5 години

Интересно, че според придворните медии,24 процента от мат'ряла си ги харесват и си гласуват за тях!Колко точно прос' трябва да си!?

16

Жиб.

преди 5 години

Разбрахме- на червените милионери разходите им намаляват,а за сметка на това разходите на народа се увеличават.