Ако са спрели без светлини, друг път ще знаят. Ако са били със светлини, това си е опит за непредумишлено убийство.
Референдум за Софето да има само градски транспорт до табелите на града, да видат шоферчетата колко е харно да ходят пеша и факултетските скандинавци да им се присмиват в трамвая щот са официални гратисчии, а те чинно си дупчат билетчета. Ба си кефа.
*** има много.На скоро на приятел му нарязаха гумите.Що за болен човек ще нанесе щета за стотици левове на друг не богат човек.Да го хванеш и да му счупиш ръцете.***!!!
Трябва да се направи един референдум в София за колелетата - дали да ги има или да се освободим от тях.
Обожавам да се блъскам с таркалото в стеаничните огледала на каруците и после да звъня на 112 как оня с номер ХХХХХ избягал от местопроизшествието. Направо се побъркват. Ба си кефа.
Колоездачите са толкова нагли, че всичко може да се очаква от тях, включително и гумите на линейката да срежат.
Обичам да гледам на бинзинджийницата как умират шоферчетата като гледат как брояча цъка като вентилатор. Мад ми капе на дедовия и с кеф им го подавам да ми го оближат.
Загледайте се в колоездачите в София! Почти всички са болни хора. Болни в главата и с анорексично тяло. Загледайте се и ще видите, че съм прав.
До Дзивко А кой ти каза, че спорим. Да споря с хора влачещи си дебелите *** в 20 годишни бангии, на които велосипедистите са им виновни за лошия въздух и затлъстелите жени и деца е безпредметно. Просто си разнообразявам времето чакайки сутринта да излеза и да ви наруша комфорта с "колелетата". Ентелект.
Най-хубавото нещо тепърва предстои. Пълна забрана за таралясници, каруци и каляски из градовете в целия ЕС. Те тогава ше ви гледам сеира шофврчета как ше ми паркирате на дедовия. А още радостни новини петролът смело се е запътил към 100-120 дойляра за барел. Честито бе тарикати. Шакарате с картофени пръжки.
Едно от най-слабите места на фандъкова и екипът и, е организацията на движението и паркирането в София. Велоалеите в София са типичен пример за кметската некадърност освен ако целта на ГЕРБ не е задръстването на София, за което велоалеите са много подходящ инструмент. Естествено, че при тези велоалеи, ще има и конфликти и саморазправи. Рязане на гуми също ще има.
Съдейки по речника ти, мисля че спора е излишен, тва е като фикс идеята и ***, никой не може да му я обясни, и никой не може да му я избие от главата, продължавай да броиш трафика и успех с математиката и функционалността на знанията ти. Жив и здрав да си.
Живея и работя близо до улица Раковски и откак взеха от улицата, за да начертаят велоалея, задръстванията се увеличиха много, съответно и замърсяването на въздуха също се увеличи. Излиза, че целта на велоалеите в София, по които почти никой не се движи е в София въздухът да стане по-мръсен. Е, успяха, по-мръсен е.
До ДзивкоКолелета има само в празната ри статистическа кратуна. Аз пък на един булевард еьин ден видя 100-150 автомобила и 70-100 от тях направиха нарушения, да ти го сметна ли в проценти, ако си си забравул калйулатора.
1-во линейката е автомобил със специален режим и не само ,че може да спира където си иска ами и е с предимство пред всички участници в движението когато е със вкл.сигнализация!. Постъпката на велосипедиста може да се третира като терористичен акт!2-ро ами той и утре може да среже шланга на пожарния автомобил защото е спрял на велоалеята и гаси горяща сграда с хора вътре...3-то крайно време е велосипедистите като участници в движението да полагат изпит в КАТ!
Агресия! Колоездач наряза гумите на линейка, спряла на велоалея