63

Недоволен

преди 6 години

Така се набухах с агнешко на пещ с оризец, гъбки и някакви зелении, че ударих и една каница червено вино и слушам историите на дядо ...Та ако пръдна точно в този момент ще последва нова екологична криза и лондон ще обвини Русия за употреба на биологично оръжие на балканите.

62

Анонимен

преди 6 години

Мой роднина работи в Германия, като почти всяка седмица ходи командировки в различни страни от ЕС. Казва, че негови колеги държат пари за нови коли, но до такава степен са объркани, че не знаят каква кола да си купят- най-нов дизел, бензин, хибрид или електрическа. Еколозите подлудиха хората.

61

Анонимен

преди 6 години

Вече и на самите хора им писна и споделят между себе си - коя фирма и кои продукти са некачествени и не ги купуват,така си спомням как фалира една фирма производителка на телефони и други подобни.На хората им писна от некачествено производство и ще започнат да купуват от други места,където продукта не се хвърля след гаранцията.Купи, хвърли, купи: Скритата история на планираното остаряване (2010) - https://youtube/watch?v=-4MHKQApEJs&t=200s

60

Анонимен

преди 6 години

Автомобилите замърсяват десетки пъти по-малко от печките на въглища и дърва.Аз живея на село и вечер през зимата буквално не се диша от пушеци.Сега пролетта и лятото няма изобщо замърсяване.А и в повечето градове е така.

59

Анонимен

преди 6 години

Това със замърсяването е въздуха се прави с цел да се купуват нови коли,но няма да върви в България,където 80% от населението едвам оцелява.Много производители си произвеждат продукцията така,че да се дават повече пари за части,ремонти или най-вече направо да се закупува нов продукт,но на хората им писна и започнаха да си купуват по-качествена продукция или произведена на други места,където няма да имат проблеми с техниката или други произведени продукти.Вече и самите хора споделят между себе с

58

Yordanka Kralik

преди 6 години

@ 47: Идеята ми беше следната: Car sharing както си го има в много държави от EU, и наши специалисти са запознати с идеята; работещи от по-малки населени места и пътуващи до индустриални зони ползват car почасовo . Проблем е c почтеността у дома.

57

Yordanka Kralik

преди 6 години

Уважаема Редакция, благодаря че изтрихте публикациите за Car Sharing написани не на кирилица; разбирам, че има правила за публикуване, но такива също и за дискриминация.Благодаря!

56

Анонимен

преди 6 години

Когато коментирате не забравяйте, че навсякъде по света забраната на вноса на стари коли винаги е имало като резултат още по-голвмо остаряване на автопарка.

55

Анонимен

преди 6 години

Старите коли замърсявали. А новите, купете ди по-нова и ще се скъсате да ходите в сервиза. Какви ли не приблеми. Цялата патаклама е да се нагушат едни пари от вносители на катализатори, печатащи ековинетките, както и сервизите. Колите до 2005 бяха в пъти по-сигурно и евтини за подръжка. Я погледнете лизинга, за бсКлук кола, минимум 300 лева за месец..Уж за по-качествени, 500-600 лева. Кой може да си позволи.Отново ще се граби народа. Отново се създава проблем за да не се гледа краденето на Бочко

54

???

преди 6 години

Не ги разбирам тези, които искат немците да не си продават старите коли в България. Защо искат в България да се карат 30 годишни коли, вместо 10-15 годишни!?

53

Solar Power

преди 6 години

До Анонимен (52) И аз така направих само,че си взех приус.Това е пътя. И трябва когато имаш нова кола да плащаш по малък данък.Както е в цяла Европа включително и в Русия :)

52

сульо

преди 6 години

Докато не се изчисти некачествения човешки материал,като диви сэляни,чалгаджии,млади гзета и да останат 1 млн читави хора,нищо няма да помогне.

51

Анонимен

преди 6 години

Купих си старо Ауди и давах 300лв. всеки месец за ремонти..Писна ми .. продадох го Купих си Лада Веста Крос SW за 27000лв. лукс изпълнение висока крос гуми 17 на лизинг и давам същите пари на месец..

50

Вангу

преди 6 години

БравусВинаги съм се чудел на нас българите защо се правим на нещо повече от Владиката или Папата или...както щете го наричайте.Тъй гласим нещата и манипулираме всеки,че чак се чудя голяма дарба голямо нещо....Защо са ни 240 гълфона когато камара медии могат да ти внушат какво ли не..Психологи но не човешка а просто българска...

49

ля ля

преди 6 години

трябва да се дадът на съд всички такива които произвеждат коли. трябва да се връщат колите на фабриките за да се рециклират и да спрът да тъпчат земята с ***! не да се прехвърля топката на нас пак и пак ..... все е тая дали ще е чисто у Швейцарско защото като духне вятъра и.... аман от егоисти!

48

Анонимен

преди 6 години

След Дизелгейт немските производители трябваше да бъдат задължени да си изтеглят обратно продукцията и да си я рециклират за собствена сметка. Така е честно.

47

do 44

преди 6 години

Ами щото е фирма и като такава си гледа печалбата, съобразно законодателството на всяка страна. Естествено, че ако някъде е разрешено да си продаде колите, ще ги продаде там, а няма да ги унищожи.Ако сме толкова ербапи, синхронизираме си законодателството с немското и казваме - тея коли, в България - НЕ! И толкоз. Няма да ги внасят вече, ще гледаме високомерно африканците, как те се тровят.Обективно погледнато ВСЯКА кола замърсява. По закон обаче се дефинира максимална гранца.

46

Анонимен

преди 6 години

До АнонименКато не можете да си позволите по-нова кола просто няма да карате, ще ползвате градски транспорт или такси. Колата не ви е рожденно право.Да, така е, но с една съществена подробност, вече не навсякъде има градски транспорт. В Кюстендил например няма какъв. Има таксита и те возят на 2 лв на курс Може да се каже, че при нас "билетчето" е 2 лв. Дори в София не е толкова...

45

до Ме

преди 6 години

Какво не разбираш? Германците се отърват от бoклyкa си, но вместо да ги рециклират, ги продават, защото им носи печалба. А ние ще заменим по-старите си бoклyци с по-нови, но не и по-екологични. Запада просто не го е еня за нас.

44

Анонимен

преди 6 години

Ми наще пундафели спът ли начело с мутрата.