Така се набухах с агнешко на пещ с оризец, гъбки и някакви зелении, че ударих и една каница червено вино и слушам историите на дядо ...Та ако пръдна точно в този момент ще последва нова екологична криза и лондон ще обвини Русия за употреба на биологично оръжие на балканите.
Мой роднина работи в Германия, като почти всяка седмица ходи командировки в различни страни от ЕС. Казва, че негови колеги държат пари за нови коли, но до такава степен са объркани, че не знаят каква кола да си купят- най-нов дизел, бензин, хибрид или електрическа. Еколозите подлудиха хората.
Вече и на самите хора им писна и споделят между себе си - коя фирма и кои продукти са некачествени и не ги купуват,така си спомням как фалира една фирма производителка на телефони и други подобни.На хората им писна от некачествено производство и ще започнат да купуват от други места,където продукта не се хвърля след гаранцията.Купи, хвърли, купи: Скритата история на планираното остаряване (2010) - https://youtube/watch?v=-4MHKQApEJs&t=200s
Автомобилите замърсяват десетки пъти по-малко от печките на въглища и дърва.Аз живея на село и вечер през зимата буквално не се диша от пушеци.Сега пролетта и лятото няма изобщо замърсяване.А и в повечето градове е така.
Това със замърсяването е въздуха се прави с цел да се купуват нови коли,но няма да върви в България,където 80% от населението едвам оцелява.Много производители си произвеждат продукцията така,че да се дават повече пари за части,ремонти или най-вече направо да се закупува нов продукт,но на хората им писна и започнаха да си купуват по-качествена продукция или произведена на други места,където няма да имат проблеми с техниката или други произведени продукти.Вече и самите хора споделят между себе с
@ 47: Идеята ми беше следната: Car sharing както си го има в много държави от EU, и наши специалисти са запознати с идеята; работещи от по-малки населени места и пътуващи до индустриални зони ползват car почасовo . Проблем е c почтеността у дома.
Уважаема Редакция, благодаря че изтрихте публикациите за Car Sharing написани не на кирилица; разбирам, че има правила за публикуване, но такива също и за дискриминация.Благодаря!
Когато коментирате не забравяйте, че навсякъде по света забраната на вноса на стари коли винаги е имало като резултат още по-голвмо остаряване на автопарка.
Старите коли замърсявали. А новите, купете ди по-нова и ще се скъсате да ходите в сервиза. Какви ли не приблеми. Цялата патаклама е да се нагушат едни пари от вносители на катализатори, печатащи ековинетките, както и сервизите. Колите до 2005 бяха в пъти по-сигурно и евтини за подръжка. Я погледнете лизинга, за бсКлук кола, минимум 300 лева за месец..Уж за по-качествени, 500-600 лева. Кой може да си позволи.Отново ще се граби народа. Отново се създава проблем за да не се гледа краденето на Бочко
Не ги разбирам тези, които искат немците да не си продават старите коли в България. Защо искат в България да се карат 30 годишни коли, вместо 10-15 годишни!?
До Анонимен (52) И аз така направих само,че си взех приус.Това е пътя. И трябва когато имаш нова кола да плащаш по малък данък.Както е в цяла Европа включително и в Русия :)
Докато не се изчисти некачествения човешки материал,като диви сэляни,чалгаджии,млади гзета и да останат 1 млн читави хора,нищо няма да помогне.
Купих си старо Ауди и давах 300лв. всеки месец за ремонти..Писна ми .. продадох го Купих си Лада Веста Крос SW за 27000лв. лукс изпълнение висока крос гуми 17 на лизинг и давам същите пари на месец..
БравусВинаги съм се чудел на нас българите защо се правим на нещо повече от Владиката или Папата или...както щете го наричайте.Тъй гласим нещата и манипулираме всеки,че чак се чудя голяма дарба голямо нещо....Защо са ни 240 гълфона когато камара медии могат да ти внушат какво ли не..Психологи но не човешка а просто българска...
трябва да се дадът на съд всички такива които произвеждат коли. трябва да се връщат колите на фабриките за да се рециклират и да спрът да тъпчат земята с ***! не да се прехвърля топката на нас пак и пак ..... все е тая дали ще е чисто у Швейцарско защото като духне вятъра и.... аман от егоисти!
След Дизелгейт немските производители трябваше да бъдат задължени да си изтеглят обратно продукцията и да си я рециклират за собствена сметка. Така е честно.
Ами щото е фирма и като такава си гледа печалбата, съобразно законодателството на всяка страна. Естествено, че ако някъде е разрешено да си продаде колите, ще ги продаде там, а няма да ги унищожи.Ако сме толкова ербапи, синхронизираме си законодателството с немското и казваме - тея коли, в България - НЕ! И толкоз. Няма да ги внасят вече, ще гледаме високомерно африканците, как те се тровят.Обективно погледнато ВСЯКА кола замърсява. По закон обаче се дефинира максимална гранца.
До АнонименКато не можете да си позволите по-нова кола просто няма да карате, ще ползвате градски транспорт или такси. Колата не ви е рожденно право.Да, така е, но с една съществена подробност, вече не навсякъде има градски транспорт. В Кюстендил например няма какъв. Има таксита и те возят на 2 лв на курс Може да се каже, че при нас "билетчето" е 2 лв. Дори в София не е толкова...
Какво не разбираш? Германците се отърват от бoклyкa си, но вместо да ги рециклират, ги продават, защото им носи печалба. А ние ще заменим по-старите си бoклyци с по-нови, но не и по-екологични. Запада просто не го е еня за нас.
Дизелгейт: Как Германия "изнася" скандала у нас?