17

Хм

преди 6 години

Не бих казал,че Албания е по-бедна от нас!А с оглед на демографската структура ще ни изпревари в скоро време!

16

sofeto

преди 6 години

"Това коментира в ефира на Блоомберг ТВ България автомобилният експерт Калоян Желев." Тоя Желев е токова експерт колкото е ***! В EC nikoj ne може да ти забрани да притежаваш нещо което не е забранено със закон от всичките страни членки. ***-експерт ще дава пример с Албания.

15

Анонимен

преди 6 години

Аз ще си купя нова Дачия или Лада за 20хил.лв и никога повече няма стара кола 15г. , имах парите но беше страх да купя нова щото току що бях взел книжка.. Сега умирам от яд всеки месец давам по 200-300лв. за ремонт..

14

Факт

преди 6 години

Това вече е правено в други държави и навсякъде резултатът е един и същ - още по-голямо остаряване на автопарка. Вместо човек с 25 годишна кола да си я смени с 15 годишна, в Албания ще си карат старите коли, докато е възможно.

13

Факт

преди 6 години

Поне половината потребители в България могат да си купят нова кола с първоначална вноска 5-6 хил. и месечна 200лв.Обаче въпросът е дали им върши работа такъв бръмбазък!?Щото ако ти трябва семейно комби,а можеш да си позволиш нова двувратка....

12

Койчо

преди 6 години

Аз пък съм се чудил защо богатите карат по-нови коли от бедните. Но не е заради парите, да знаете.

11

До 18

преди 6 години

Това само ли го измисли бе ***

10

Анонимен

преди 6 години

От много време е очевадно че бай *** начело с Баце е най-западналата държава в Европа и се равнява с най-изостаналите страни от третият свят.Но така си го пожелаха *** които са с интелект на магаре.

9

Паметлив

преди 6 години

До ПаметливОбщоизвестно е,че стар модел бензинов автомобил оборудван с РАБОТЕЩ катализатор отделя минимално повече вредни емисии спрямо такъв отговарящ на най-новите стандарти.А при работа на пропан/метан направо няма проблем!При дизелите е коренно различно-старите замърсяват десетки пъти повече.Какво следва-бензиновите малолитражки остават за бедните,а модерните дизели и големи бензинови -за богатите.Впрочем един нов катализатор вече е достъпен за всеки!

8

Паметлив

преди 6 години

Цялостната политика на държавата по въпроса е насочена към събиране на максимални приходи,а не към решаване на проблемите!Има достатъчно прости и лесни решения,които ще дадат голям ефект,но се пренебрегват заради други сложни и трудно осъществими,които работят в Западна Европа,но не и тук!Естествено,пречка N1 е тоталната бедност в България и налагането на нови автомобили ще има дискриминационен характер!Обаче това може да се преодолее!следва продължение

7

Анонимен

преди 6 години

Албания е била по-подна от ***? Хахаха

6

Анонимен

преди 6 години

мога да си купя чисто нова кола Лада , Датчия или Ренде ,,, Ама културата в България е такава , че ще ме питат луд ли съм , ще дават ъкъл да съм си купил старо БМВ или Мерцедес , Ауди

5

анти-сноб

преди 6 години

За какво са ви тези коли,да показвате соц статус и да ви гледат съседите ли? Аз си махнах бараката преди време и разходите ми паднаха с 400 лв на месец, и здравословно съм по-добре!

4

Burzum

преди 6 години

При петия мандат на Слънцето !

3

Ами..

преди 6 години

Т.е когато няма заплата х-стотин лева, а хиляди лева месечно. Тогава или ще спестим или ще купуваме даже на лизинг както в по-северозападните страни-тогава...

2

ММ

преди 6 години

Това лесно може да стане. Вдигат заплатите на хората и те сами ще се ориентират към закупуването на нови коли.

1

Кога ли?

преди 6 години

Ами когато ще бъдем в състояние да си купуваме само нови коли, без да обричаме семействата си на зверски икономии с цел да спестим за чисто нов автомобил.Кой не би желал да си купува само новички возила?