26

Имитация на дейност

преди 6 години

Покарай лъжата, че колите замърсявали много, някак си остана незабелязано, че нормите за замърсяване с фини прахови частици по Евро 5 и Евро 6, за бензиновите и дизеловите коли са едни и същи, т.е. колкото замърсяват бензиновите, толкова замърсяват и бензиновите коли. Нормата е 0.005 г/км, което е толкова малко, че е не си заслужава да го коментираме. Колите с Евро 5 и Евро 6 са около 25% от регистрираните коли и всяка година се увеличават, а по-старите коли намаляват.

25

Шерлок

преди 6 години

Елементарно Уотсън, когато въздуха се вижда смърди на ***, а не на дизел.

24

Анонимен

преди 6 години

Поредната тема която се раздува до безкрай от разни кухи ***. В крайна сметка като вие толкова мръсен въздуха в София, отивайте да живеете в Родопите да речем, аман от реване и простотии.

23

Анонимен

преди 6 години

След една седмица учениците ще са ваканция. 100 % София ще се изпразни. В тези 4 дни нека всеки да погледне какви ще са показанията на станциите. Аз не вярвам да са по-различни от сега.

22

Голям прос

преди 6 години

Да спрат да търкат лотарийни билетчета и няма да е мръсен въздуха

21

Имитация на дейност

преди 6 години

Поредната имитация на дейност. Колкото и да се говори против колите, каквито и мерки да се вземат против колите, вкл. и пълното им спиране в София, от това въздухът няма да стане по-чист. Нормите за фини прахови частици за дизеловите и бензиновите двигатели са еднакви и много строги, особено за колите с Евро 5 и Евро 6. При Евро 3 и Евро 4 нормите също строги, а на практика колите преди 2001 година, когато се въведе Евро 3, в София са малко, примерно около 10-12% от колите, и се използват рядко.

20

Б.Б

преди 6 години

Хвърляме толкова пари за да ви направим хубаво метро, рейсове и трамваи, трябва да слезете от колите, в центъра да остане само за служебните ни коли.

19

Анонимен

преди 6 години

И кога пък въздуха в София е бил чист? Няма как в една котловина, заобиколена от всякъде с планини през зимата да няма мъгла, освен ако някой зеленясал умник на монтира на Витоша гигантски вентилатор, няма как физически в софийско поле да има чист въздух.

18

Анонимен

преди 6 години

Че за какво някои плащат почти 1000 евро за каско на скъпи марки, данък за 200+ коня, гражданска и т.н. ако колата стои в гараж или на улицата без да се кара? За какво е целият този салтанат ако НИКОЙ не те забележи?

17

Анонимен

преди 6 години

стига глупости - коли има цяла година - нормите на прахови частици удрят небето ПРЕЗ зимата. 5 годишно дете може да се досети, че отоплението на твърдо гориво е причината, ето защо мерките към автомобилите ще бъдат крайно неефективни и прах в очите на хората. имитация на дейност от даскалицата. #мутроландия

16

Анонимен

преди 6 години

До Дядо Ви 10 Само да те попитам след като си купиш катализатор и на следващата нощ ти го откраднат пак ли ще тичаш до магазина. Лично аз и съседите ми от блока нямаме такова намерение след като една сутрин осъмнахме с гърмящи ауспуси в резултат на сръчните ръчички на едни "неуловими" според полицаите които извикахме професионалисти.

15

анонимен

преди 6 години

всички стари коли да се заменят с електрически на подходящи цени и на изплащане

14

Анонимен

преди 6 години

Абсолютна лъжа е, че на ден в София се движат 600 000 автомобила. На практика улиците не могат да поемат такова количество автомобили . Общата дължина на всички улици в София е 3400 км., а дължината на основните по които е трафика е 154 км. . Сами можете да пресметнете, че такова количество автомобили не могат да минат за един ден по тях.

13

Пешо

преди 6 години

Само погледнете банкета до всяка една улица и се запитайте дали са чистени последните 10 - 20 години.....

12

Анкетата

преди 6 години

Резултатите от анкетата щяха да са съвсем други, ако хората знаеха истината - кой колко и кога замърсява в София. Миенето на улиците е важно - не случайно в Скопие решиха точно това да правят. Още по-важно е да се спре поне горенето на гуми, и всякакви неподходящи други неща, а дървата и въглищата поне да отговарят на някакви норми. Колите и да ги спрат, замърсяването ще си остане на практика същото - от 300-350 мкг/м3 ще се срути до 298-348 мкг/м3 при норма до 50 мкг/м3.

11

Анонимен

преди 6 години

1. Забрана на печките на твърдо гориво (на който не му харесва да заминава за село).2. Забрана на дизеловите автомобили.3. Адекватен градски транспорт (в час пик не можеш да се качиш).4. Влизането в центъра с автомобил да е платено.5. Няколко милярда за оправяне на изкъртените тротоари (то масово изобщо ги няма) и разкарване на колите от градинки и тревни площи (ежедневно разкарват кал и пясък на всякъде).

10

Дядо Ви

преди 6 години

Имам 25 годишна кола и съм за спиране на колите които замърсяват!Ако трябва ще си купя катализатор за 1к лева ама не искам децата ми да дишат това което му викаме въздух в София.

9

Петко

преди 6 години

В тая държава са останали само *** наистина ! Какви коли ще спират, като от гетата се горят гуми и какво ли не ?

8

Истината

преди 6 години

Анкетата е безмислена, след толкова дълъг период на манипулации и промиване на мозъците, че колите били голям замърсител на въздуха в София, което очевидно не е вярно. Никой не посмя да даде точни данни кой колко замърсява в София, особено когато замърсяването е над нормите. Прикри се истината - колите замърсяват около 2 мкг/м3 при максимално допустима норма от 50 мкг/м3, неизмитите улици около 28 мкг/м3, а всичко останало е от горенето на гуми, дърва, въглища и какво ли не още. При 300 мкг/м3 к

7

Анонимен

преди 6 години

Софиянци?! В София вече няма софиянци!