67

Анонимен

преди 6 години

Като няма , защо няма , като се купуват нови трамваи , защо се купуват . Ето това мрънкане за всичко ни разделя от западна Европа .

66

Софиянец

преди 6 години

До кого новите трамваи ще отиват само по линии 5 и 7 - това ли са единствените трамваи в София, че винаги там се движат мотрисите в най-добро състояние!!! Това е безобразие!

65

vlady

преди 6 години

, хидравлични гасители на колебанията намаляващи до минимум лашкането, защити срещу боксуване, реално работещи МРС вместо само за украса на талигите и т.н.

64

vlady

преди 6 години

Дараците на трамвайния завод в София винаги са били класи под чешките трамваи - примитивен контролер със склонност към заклинване, опасна пряко действаща въздушна спирачка, която във всеки един момент може да откаже, енергоемко контакторно управление с присецвания, липса на гасители на колебанията и съответното силно лашкане и т.н. Чешките трамваи от 80-те са с тиристорно управление съответно плавно тръгване и спиране с нисък разход на енергия, надеждна обратно действаща спирачка

63

Анонимен

преди 6 години

До МирославЕ няма как само да крадеш. Не става. Нали всичко рефлектира върху цената на билета. Данъците ще скочат, за да има за субсидии и т.н. С крадене само не става. На запад крадат също, но и произвеждат много и продават на б***лъците, като нас. Ние нищо не правим и само пляскаме с ръце, че сме бедни. Не става да си затриеш всичко и после да ревеш.Ние си запалихме къщата, за да изгорим бълхата. Да там е докарахме.Няма производство, няма доходи, всички бягат на запад,няма приаст на хора...

62

Анонимен

преди 6 години

Завода за трамваи го субсидираха, защото трьбваше да се точат едни пари. Разни дебеловрати баткивци стояха на входа и изхода на завода и вземаха комисионните и ги даваха на благодетелите си с белите якички. Точеше се държавата, както с всяко нещо се източва. На Тиквата магистралите са същата работа...

61

Мирослав

преди 6 години

Във всяка западна държава се краде и то много повече в сравнение с България! Разликата е там, че в Германия да речем крадат покрай ето такива сделки - нови трамваи, нови автобуси, ремонт на магистрали и т.н. Нека и наще да крадат, нямам против, но срещу откраднатите пари да има нещо в наша полза. Ето сега ще купят трамваи например, утре ще купят рейсове. Ние като пътници ще сме доволни. Управляващите и те доволни и така. По-добре да се прави нещо покрай което да се краде, вместо само да се краде

60

Анонимен

преди 6 години

Нали помним колко "хубав" беше комунистическият "рейс" "Чавдар". Добре че купиха унгарските "Икаруси" та софианци да си отдъхнат. В "Чавдара" ще ти изпадне джигера от "возията".Комунистите бяха, са и ще си останат завинаги бездарни.

59

Анонимен

преди 6 години

Ами то и 1/2 от населението на Гърция живее в Атина и какво?

58

Анонимен

преди 6 години

До ффОли (от 0лиг0френ), не можем, защото нямаме завод. Ако имахме щяхме, както на времето сме го правили. Технологиите се развиват, ако не ти закрият заводите. Нашите седалки и вътре трамваите ни бяха по-модурни и добри от чешките. Началото на 90-те съм се возил на техните в Братислава, Прага и Бърно. Определено нашите бяха класа над техните по тези показатели. Те се запазиха производството и го развиха, докато ние всичко закрихме и го ликвидирахме.

57

До 11 Анонимен

преди 6 години

Точно за това, ***, в София е 1/3 от населението на БГ и ако продължава така не е далеч времето, когато 3/3 ще са там и тогава не колата, ами колелото няма да има къде да си паркираш пред панелката... столичанино...Просто идеята на властта е да ви подкара всички в Софията, където да ви лашка, обработва и циц@ както си иска. Провинцията да остане една пустееща територия, която американските колонизатори, отново със съдействието на властта да експлоатира за шистов газ,злато и др.полезни из

56

Анонимен

преди 6 години

Соросчетата комунисти само да прочетат в Уикипедия колко вида САМОЛЕТИ сме произвеждали преди 9.09.1944 г.Как не ви е срам да говорите бе УРУНГЕЛИ?!?!?!?!Унищожихте всяко производство в БЪЛГАРИЯ, и точно вие ли ще говорите бе *** СМОТАНИ?!?!?!?!

55

Анонимен

преди 6 години

До ффЕххх, къде го учихте този български език бре? "инвестиций" това име на римски сенатор ли е??? Множественото число се пише с двойно И, а не с Й - инвестицИИ! Аман от недоучени разбирачи ей.

54

Анонимен

преди 6 години

Заводът за трамваи произвежда *** именно защото дълго време го субсидираха.Първо трябва да произведеш нещо хубаво и тогава да искаш пари. А не да се взимат пари срещу обещания.

53

бай той

преди 6 години

Абе copoc0идни празноглавци, като си закриеш заводите естествено, че после няма да можеш нищо да произвеждаш. Хората не си закриха заводите, развиха ги, модернизираха ги и сега ние купуваме от тях, а не ти от нас. Усещате ли разликата? Усещате ли как ни подхлъзнаха за всичко! За абсолютно всичко. Дори земеделието и животновъдството ни го ликвидираха. Отрасли с които сме заханвали целият източен блок и арабските държави. Познайте кои сега са на нашите пазари.Аман от *** малаумници.

52

Анонимен

преди 6 години

Улезнох у уикито да скифтам що за трам е туй и ко да видя?Навсекъде, освен у нас и у Раша трамваите са широколинейки. Само у нас и у Раша са теснолинейки. Мизерабъл.

51

фф

преди 6 години

В завода който сме имали не можем да произведем само седалки с качество като тези на чешките. Събудете се малко , това е технология от преди 50 години, За да правим такива трамвай трябват милярди инвестиций.

50

Анонимен

преди 6 години

НИЕ ВСИЧКИ ГИ ПЛАЩАМЕ ТИЯ МОТРИСИ!!!!НЕ СЛУЧАЙНО БИЛЕТЧЕТО Е 1.60 ПОКАЧИЛО СЕ ОТ 1 ЛЕВ С 60%

49

Браво

преди 6 години

Това е хубава новина. Всички трябвада се радваме!

48

Шоп

преди 6 години

Трамвайният завод допреди 10 години произвеждаше и все ***, последно с интересното за тролейбус име "кобра". Кой болен мозък го измисли, не знам...