76

Анонимен

преди 6 години

То и ти плюеш по демокрацията, ама ме съмнява компютъра, от който пишеш, да е Правец 16, за интернета не говорим.

75

Анонимен

преди 6 години

Директно Сталин е отказал. Няма как Източният блок да проси помощ, той сам може, нали така.Е, резултатът го видяхме.

74

Петко

преди 6 години

До МаздаМного са ми интересни тия дето плюят по соц-а, но живеят в жилища, построение по време на соц-а и не могат да си вземат нови. Или карат коли на по 15 години, а не могат да си купят нови както хората си купуваха едно време. Деградирал народ !

73

AZ

преди 6 години

Имах жигулка края на 90-те, съвпадна точно с времето когато движех с една ***.

72

Винетко

преди 6 години

За съжаление родните ни пътища са все още подходящи единствено за соц. возила - зазове, москвичи, трабита....

71

До Обективен

преди 6 години

Ти не само не си обективен, но и необразован и неинформиран! Карам 10 годишна японска кола и е в пъти по-добра и по-здрава от нова съветска трошка! Няма база за сравнение!

70

Един от Северозапада

преди 6 години

До Анонимен66 Разликата в производството? след войната? Ами, вземи прочети малко, за плана Малшал, за възстановяване на Германия? Кой направи план Маршал за СССР, която бе в руини в почти цялата си ивропейска част? Тогава са мислели за възстановяване на страната, инфраструктурата, за живота на хората, и то-със собствени средства.И усилено са развивали военна техника-студената война е в разгара си, пазят се от гореща. И все пак, първия космонавт се казва Гагарин, нали? 20 години след войната?

69

Обективен

преди 6 години

Имах Вартбург и как го товарех, просто не е истина. Един съсед имаше Жигули и го кара 40 години. Страшно здрави коли. Сегашните са разбира се по-хубави, все пак светът не стои на едно място, но ги правят така, че да ги сменяш след 5 години.

68

Анонимен

преди 6 години

Честно казано руските коли си бяха тотални ***....тотални.Тогава на фона им даже и най-скромната западна кола изглеждаше връх на съвършенството.

67

Мазда

преди 6 години

Честно казано, Русофилията е по-гнусно явление от ***-рас*тията.

66

SS

преди 6 години

До тонкатаА Опела на твоят съсед, сигурно отдавна вече го е изял мулеца, а жигулките още търкалят някаде по села и вили, само малко желание да имаш да залягаш под тях.

65

Uzda

преди 6 години

Bg karuca s magare top eco car nomer edno v eu.

64

тонката

преди 6 години

Точно по това време,времето на ладите,москвичите и жигулите един наш съсед междудругото отговорен другар се сдоби с нов опел.В сравнение с руските *** изглеждаше като космически кораб и по цял ден мало и голямо го обикаляха и цъкаха с езици.Пича си го караше из София тежкарската все едно сега да кара новата S класа.В квартала другите съседи всеки ден се търкаляха под руските тенекии да ги ремонтират,а този другар веднъж не го видяхме да пипне нещо по Опела.(:(:

63

Анонимен

преди 6 години

До ???Русофил=путинофил=българофоб

62

@@@

преди 6 години

До Анонимен 61:Още малко и ще си публикуваш некролога,изпълнен със злоба?!?!?!

61

???

преди 6 години

До Анонимен 66:Русофили не обичат да коментират ПУТИНОфили!!!

60

Анонимен

преди 6 години

Карал съм Жигули около 8 години. И основен ремонт направих на двигателя. Да, нямаха хубав дизайн, вътре доста постни. Само Лада беше мечта, бърза и луксозна. Електроника нямаше, не те оставяше никога!!! През зимата трябваше да сложиш в багажник торба цимент и две зимни гуми. Покажете ми една от новите коли които да се карат по 30-40 години? Купете си Ауди, и въ сервиз на 15 дни за електрониката. Ходовата част на руските издържаше на нашите пътища. Горяха всякакъв бензин. Да, и около 8л на 100км.

59

Анонимен

преди 6 години

Двадесет години след края на ВСВ страната победител произвежда едва 200 000 автимобила на година, а половината от победената страна Германия - 3 000 000! Русофилите да коментират.

58

Анонимен

преди 6 години

Малии що суджук се прекарваше с тея машини....питайтр Боце той знае!

57

БЯхме яки

преди 6 години

НАродна република БЪлгария бе лидер в производството на електро и мото кари.НАд 13 % от световното производство..НАшето машиностроене се славеше .Металургични комбинати купуваха само наши мотокари с кеф.Зачисляват ги на мотокариста и никога нямали проблеми с ремонта.Японски купени с същите заводи се чупели веднага след истичане на гаранцията при цена два пъти по висока.