67

boshlaf

преди 6 години

...разни шофьори (пак с книжки) на преклонна възраст, чиито автомобили и умения са горе долу от както са взели книжката. Камиони...повече от колите по някои пътища. Карат залепени един след друг във върволичка, сякаш нарочно за да не може никой да ги задмине. С всичко това някак си се кара, но състоянието на пътищата и изненадите, които дебнат (огромни кратери, потънала настилка, неадекватна или липсваща маркировка) е най-опасния фактор! Към това добавяме и стреса от дебнещите зад завоя катаджии

66

boshlaf

преди 6 години

От петък насам ...воювам! Пресякох малката ни родина надлъж и шир и се нагледах на причините за смъртоносните катастрофи - ужасни пътища, маркировка от миналия век, пълно с неадекватни шофьори и най-вече шофьорки (с книжки), за които огледалата са някакъв излишен аксесуар, особено по провинциалните пътища. Каруци излизащи от лозята и комбайни, трактори и прочее земеделска техника движеща се по "първокласни" пътища-основни артерии. И другото - КАТаджии, след завой и абсурдно ограничение 40 или 60

65

Факт

преди 6 години

Колкото и да се завишават и без това прекалено строгите наказаниоя, нарушенията и катастрофите ще се увеличават, както е от доста време. Няма как да е по друг начин, след като на птрактика записаното в закона не се прилага от КАТ. В момента КАТ санкционира за приблизително 1 на 100000 нарушения и при всяко увеличение на наказанията записано в закона, това съотношение се влошава о понятни причини. Сега ще изпълнят заръката на Борисов и КАТ ще санцкционира за 1 на 200000 нарушения.

64

don

преди 6 години

Много се спекулира с информацията по пътищата.От мравката се прави слон. С тоз закон за движение по пътищата се прикриват злоупотребите които се правят в момента от управляващите С тез без мислени ограничения на по пътя на скоростта води само до изнервяне. КТА стоят на такива места така наречените храилки а защо има ограничение не могат да ми обеснят Къде са пътищата в България като лунен пейзаж са. После пак ние сме виновни За трабенчето беше същото ограничение както сега за БМВбез ограничени

63

До статистика

преди 6 години

ЕС статистиката за България през 2050г е 5 млн население така че споко ... изчезваме бавно и славно.

62

Анонимен

преди 6 години

Отвратително недисциплинирана и неуравляема нация, която се затрива сама

61

Анонимен

преди 6 години

Същото се отнася за ГАсете фаровете и не лепете винетки. То може да са един и същи човек ама хапчетата хапчетата и в леглото

60

Анонимен

преди 6 години

До камери убиици имаВземи си хапчетата и *** да си починеш,че май жегата не ти се отразява добре.

59

не лепете винетки

преди 6 години

ПО принцип МВР започнаха да с е пазят от нагло престъпни оръжия з а масово поразяване като" винетките" тука са облъчени от винетки залепени ВЪПРЕКИ ЗАБРАНАТА ОТ ЗАКОНА на предни стъкла на други автомобилиХолограмните лепенки на предни стъкла блокират вниманието на водачите трайно им увреждат периферното зрение.

58

ГАсете фаровете

преди 6 години

От снимката с увредените от терористична техника /винетки/полицаи има инфо че нови скенери монтирани вместо доказано безвредни жълти фарове се ползват като обемно прецакващи пси пре програматори и визират нов джип който е заслепил водача на смачканата кола.ПСи активните тежко вредни скенери работят като ЕЛЕКТРОЖЕНИ заслепяват жертвите мигновенно с проникваща радиация Гасете фаровете денем

57

до 60

преди 6 години

Ъхъ...само един орган...този в черепната ти кухина!А оглавника кога...Марко?:-)

56

Анонимен

преди 6 години

До Анонимно 60слънчасало си

55

Анонимен

преди 6 години

Каквито и промени да приемат манталитета си е манталитет. Някой да не се мине и засича другия даже и на завой с 0% видимост. Или дай да се покажем колко сме велики и да вдигаме високи скорости че другите да ни завидят. Тоя манталитет никога няма да се промени

54

камери убиици има

преди 6 години

От границата мъртви искат растрел на виновните длъжностни лица внедрили тежко терористични камери подържащи масови убиици по пътищата на нашата мила родина.Терористи специфицират жертвите по камерите и активират постоянен зомби контрол над маркирани цели.следва убииство .Ползват нагло престъпни холограмни скенери нарочно вложени в лични документи и талони на автомобили.Да се провери къде са били облъчени от камери жертвите

53

анонимен

преди 6 години

Когато започнат да глобяват мутрите и гъзарите със скъпите коли(тези дават лош пример на всички останали) , тогава нещата ще си дойдат на мястото. Забележете , че винаги , когато е спряна скъпа кола или скъп джип , катаджията води весел разговор , глупаво ухилен и фуражката му килната назад!

52

Анонимен

преди 6 години

Ти до вашето село ...утъпкал ли си го вече?Приготвил съм ти награда - оглавник със сини мъниста...да не те урочасват!...В мен магарешки е само един орган. С него съм уТъпкал доста пътища, затова и ти вървиш по твоя леко, ако ме разбираш.

51

Статистика

преди 6 години

За да сме точни : 1989 г-население-9 млн, загинали при катастрофи -1280 души /142 на милион население/ 2015 година -население 7,150 млн, загинали-708 /99 *** милион население/. Не забелязвам увеличение.Напротив-намаляват жертвите. Може би загиват по-зрелищно, с повече медийна окраска. Но...фактите са тези. И са достъпни за всички. Трябва да се чете. Да започнат първо онези в Парламента.Ако могат.

50

Анонимен

преди 6 години

Неможе до вчера да си карал на дядо си каручката а днес да се качиш на 100 коня и да си мислиш че още караш на дедо ти каручката с магарето! От 30 години съм шофьор и съм се нагледал на най различни изпълнения по пътищата на Мутроландия. То бива каруцари ама те надминават и най големите им фантазии. Това да не се съобразяваш с пътните условия и останалите участници в движението се равнява на шизофрения. Но естественият подбор ще си каже думата. Лошото е че загиват и невини хора!

49

O_O

преди 6 години

Повече камери, повече контрол, солени глоби.И преди това по една глоба на всички с книжки, че поне веднъж със сигурност са направили нарушение. Даже и на тези без книжки, че не се знае дали пак не се качват да карат.

48

Жив е той жив е

преди 6 години

Войната напътя - с кой воюваме? С простотията, селския манталитет и неработещата държавна истанция КАТ.