Българския политик е животно,което аз немога да си обясня.Пред избори се кълнат,че ще направят и невъзможното,като вземат властта не желаят да я упражняват.А що се отнася до подобряване на пътната обстановка,тябва да се пипнат няколко алинеи в закона за движение,да се разпишат точни и категорични наказания,за да немогат съдиите да шикалкавят.Останалото е биг брадър-няколко хиляди камери и събирай глоби на поразия.Ако немогат да го дадат на частни фирми.Но политиците не искат,немога да ги разб
Колко години вече четем тази статистика ...и нещо да се е променило...НЕ.Погледнете къде са масово катастрофите...в СевероЗападнала България.Защото там инфраструктурата е под всякаква критика.Това 1...Второто е как да му налееш акъл на този безотговорен водач...че пътищата с някой изключения са пълна мизерия...че колите са за в моргата..повечето...как да му избиеш от главата увереността че....с мен това няма да се случи.Проблема е в нашите глави и в контролните органи...
Само преекспонират на ден по пътищата се движат над един милион коли нормално е да става нещо
Кой има право да се движи бързо? Само автомобилите със специален режим на движение ,всички останали трябва да спазват правилата и да се съобразяват с участниците в движението.
Що така бе? Нали караме на светнати фарове? Ако няма полза, да ги гасим, щото дигат разходЪт и е вредно за екологията.
манталтета и лошите пътища са 2та фактора ..старци на по 70 години и те нервни както и младите ..и те изпреварват на забранено....*** народ , *** ...също както и управниците му ....
КАТ да си гледат работата. Сега се следи за винетки и застраховки и изкарват че това е най-важното за един автомобил. А в София правилника за движение не важи никъде. Правил съм обратен завой на двойна не прекъсната пред полицейска кола и ...нищо. Има кръстовища където ако застанат от КАТ за един ден ще си изкарат годишните заплати, с бус лентите същото.
2 фактора - ниско и изключително некачествено образование - водещо до повишен брой тарикат-хипер-*** + изключително некачествени пътища. Дори магистралите са със завои с обратен наклон, липсва качествена маркировка - боята изфирясала, отражателни точки по мантинелите липсват, осветлението е някаква химера. Останалите пътища(освен магистралите), дори няма да ги коментирам. Това е положението, пък вие плащайте на КАТ глобите, докато политиците нехаят за реализация и качество на важни неща.
Миналата седмица с началника ми пътувах до София-Видин. Ами направо ми изправи косата. Човека е на 66г. и на такъв ако не му вземеш книжката, няма как да го вразумиш. Псува, рискови изпреварвания, засичания, постоянно някой му пречи.
"С бързо каране, нито ще стигнете по - бързо където и да е"Ще стигнете по-бързо до гробищата.
Шофьор съм с 15 г. стаж. До преди 5-10 г. когато шофирах винаги гледах на далечна дистанция, сега дори да шофирам по път който го минавам всеки ден се налага да гледам за дупки. Това ме разсейва и не следя много добре пътната обстановка. Не може международен път да има дупки като третокласен. От КАТ трябва да глобяват за опасни дупки.
Защо се чудите че се трепете? Не живея от 15 г. в БГ но следя новините по сайтовете. Ето ви един пример как трябва да се променят законите. Тук където живея книжка се взима много трудно да не кажа невъзможно. За да вземеш книжка трябва да изкараш 6 месечен курс. Но това не е най лошото. По лошото е че ако си доказан алкохолик или наркоман книжка няма да видите докато сте живи. Също така ако психиката ви е лабилна или сте нервозен книжка няма! Ето това ако се направи в БГ труповете ще намалеят.
Ее щото сме маймуни. Дай му на българина кола, мотор и вече и велосипед и му гледай сеира. Животното ще го възпиташ и диво да е, българина НЕ НИКОГА
Мрем по пътищата родни! Първи сме в Европа! Мерки, кога?