19

уф

преди 7 години

Завода в Толиати рапортува:До 15 Юни ще изнесе 1 000 000 жигули за Германия и с това ще подобри рекорда от миналата година когато изнесе 1 000 000 автомобил за Германия едва на 27 Юни!

18

този за какви ни взе

преди 7 години

Че тя имала ли е преди?Сега индустриалното производство е в пъти повече от 1989.

17

Анонимен

преди 7 години

До Анонименайде стига тия пътища бе, ние като ликвидирахме заводите кво те греят тези пътища, да пътуват по- бързо ризите, ушити на ишлеме от шивачки с 200 лева месечна заплата ли, или турските тирове?

16

нормално

преди 7 години

Добре че са евро-програмите и покрай стремежа да се усвоят едни пари се разораха доста ниви , друг е въпросът дали като спрат помощите ще остане някой земеделец

15

ЕРДОГАН

преди 7 години

МАЛКА ДЪРЖАВА ОТ СЕЛСКИ ТИП ;)

14

Анонимен

преди 7 години

.Отделен е въпросът какво беше качеството на нашето индустриално производство,но и за него се намираха пазари.Какво стана с тези пазари? Нали можем да продаваме в ЕС - защо не произвеждаме коли като Фоклсваген, домакински уреди и техника като Филипс, Ровента, Бош и не изнасяме в ЕС? Сега сме членове на ЕС и НАТО, никой не ни пречи.

13

Анонимен

преди 7 години

Не е инфраструктура, не е! На друго място е заровено кучето!

12

Анонимен

преди 7 години

До даточно така казаха и новите ни господари- на вас индустрия, енергетика, селско стопанство не ви трябват, само скачайте, че кой не скача е червен.

11

Анонимен

преди 7 години

Че какъв бизнес да се правят в такива условия? В момента едно от най-важните фактори за развита икономика - инфраструктура, е под всякаква критика, 80% от пътищата са целите в дупки, неравни, напукани, изядени в края, докато кметове, министри и всякакви други хрантутници си строят къщи, купуват си коли, вили, апартаменти, все с парите от тези, които правят бизнес и си плащат данъците, защо отивали на запад, чинии мият само неграмотните, които не знаят езика.

10

Анонимен

преди 7 години

10ти, ама много точно. И сега къде е проблемът и к'о пра'им?

9

Анонимен

преди 7 години

България беше индустриална държава,но одавана загуби тази позиция.Отделен е въпросът какво беше качеството на нашето индустриално производство,но и за него се намираха пазари.А сега сме едно нищо.Дори плодовете и зеленчуците си внасяме от Турция.Нищо,че нашите бяха много по-вкусни и по-истински.Дали пък не станахме много мързеливи?Никъде в Европа няма толкова много пустеещи земи както у нас.Много хора,в това число образовани са готови да мият чинии на запад,вместо да правят бизнес у нас.

8

да

преди 7 години

Индустриализацията е напълно ненужна в България. Огромните соцзаводи са губещи още на чертожната дъска, а плодородните ни земи, даващи най-хубавата храна на света са бъкани с токсини. Комунизмът превърна най-добрия земеделец в работник на конвейер и опита да унищожи всичко хубаво в българина. България няма нужда от индустрия /в това число не включвам малките специализирани цехове/, а от земеделие, животновъдство и туризъм.

7

маке

преди 7 години

при заплата 500 лв за инженер и кат сметнете за да стане такъв харчи към 30-40000лв мин да получи такова образование а труда му се приравнява с този на малцинствата метачки по улиците какво очаквате

6

Анонимен

преди 7 години

Садете боб и развивайте селски туризъм бе! Нали сте европейци вече.

5

Анонимен

преди 7 години

бе то изобщо вече не сме държава, каква индустрия, какво селско стопанство, какви пет лева?

4

Анонимен

преди 7 години

Каква е икономиката ми е през дедовия!Важното е да е развита и населението да е с добри доходи и в стабилна държава!

3

Анонимен

преди 7 години

тя загуби славата си на аграрна държава,внася чушки и домати,чесън и ябълки....ти за индустрия ми говориш !

2

Анонимен

преди 7 години

Бумберг са рубладжии. България никога преди не е имала слава на индустриална държава, при комунизма нямаше тоалетна хартия и банани, какво да говорим за индустрия, а сега при евроатлантизма в ЕС имаме индустрия и си внасяме тоалетна хартия и банани и можем да пътуваме на запад.

1

Анонимен

преди 7 години

КО?Неееее.