21

user

преди 8 години

Ще изчакат да мине гаранцията и после всички ние ще плащаме за ремонта. Явно договорите се пишат от наши хора за наши хора :)

20

ВАСИЛ КИРЕВ

преди 8 години

До Членска карта 7КАКВО ВИ Е ВИНОВНА НА ВАС ПЪК КМЕТИЦАТА.СТРОИТЕЛИТЕ СА СИ ОСТАВИЛИ РЪЦЕТЕ.ПРОЕКТАНТИТЕ СЕГА ЛИ ОТКРИХА ТЕЧЕНИЕТО.ВСИЧКИ БЪРЗАЛИ ДА СИ ПРИБЕРАТ ПАРИТЕ,СЕГА КМЕТИЦАТА ВИНОВНА.

19

братоев

преди 8 години

Братоев президент!

18

Хм

преди 8 години

Каква е тая гаранция от една година на стратегическо съоръжение?!?!?! Китайски слушалки си купих вчера за 5 лв. - гаранцията им е ДВЕ години!!!!

17

до 24

преди 8 години

Гаранция една година се дава и за неща на стоиност под 100 лв. а Метрото струва милиарди !

16

ГЕрБ

преди 8 години

Метро ,магистрали,спортна зала ... всичко е бош лаф Магистралата е на вълни метрото скоро ще е под вода

15

123

преди 8 години

Нещо неразбирам ... "Гаранцията на този участък изтича на 2 април тази година"Каква е тази гаранция бе недоразвити мозъци . Може ли да дадеш 1 год. гаранция бе ?????Бетона стяга 50 години те 1 год. гаранция дават .... Кой е тоя *** които е приел този обект за готов ? Въпрос къде отива тази вода след като запълните кухините ?????

14

Анонимен

преди 8 години

Видими резултати !Ха ха ха ха ха ха хаПоне до краяй на мандата им да беше изкарало.

13

Анонимен

преди 8 години

Тиквун и прасефски опраскаха парите от еврофондовете по наши фирми и ще си гледат магнолиите с кеф цял живот. Внуците и правнуците им също. Изкупиха държава с крадени пари от банки, които самите те фалираха и викат дръжте крадеца. Оставка! Мафия!

12

селянин с колело

преди 8 години

Казали на Деми Мур, че Брус Уилис й изневерява.- Тъй ли - рекла тя - деми ми на мура!.... че и аз тъй де ....

11

cap

преди 8 години

ПОДВОДНО течение? Да не би да е мъртво вълнение? :-D***Ястреб Османлията: и аз помня един коментар на японски инжинер - в късния соц бяхме в Девня по проект. И тръгвайки си към Варна, тойй посочве един лозунг "Да преизпълним плана 102%!" и пита какво е. Обясних му и той каза: "Сар-сан, ако може да надвишите проектната мощност - тесни места, то има грешка или при проекта, или планирането на база експлоатацията досега е била невярно поради неефективна експлоатация.".

10

Анонимен

преди 8 години

Тука става въпрос за едни пари които трябва да се вземат от едни хора не за качество важното е да има нещо за известно време след което може да се разруши.

9

Мен

преди 8 години

До БПФПоради същата причина заради, която магистралите правени преди 40 години са още здрави. Новите булеварди на банкялията карат по 6 месеца.

8

непукист

преди 8 години

БПФ - номя толкова стара част от метрото. Преди 30 години имаше дупка. Незнам дали дупката е мръднала, но друго изградено нямаше. Живеех до дупката. Помня я добре

7

bb

преди 8 години

магистрали, булеварди, метролинии - всичко започва да пропада за отрицателно време :) после ще вдигнем винетките за да платим ремонтите, щот гаранцията е изтекла, хахахааа

6

Анонимен

преди 8 години

Като свършат парите от европа и мегаломанията на магнолията ще свърши.

5

Анонимен

преди 8 години

Ко,Не?

4

Дико

преди 8 години

....инж. Кирил Зайков обясни..... , А бе речи какво пише в геоложкия доклад ! ! ! Има ли въобще таков ? Сящаш ли са шо те питам ?????

3

Анонимен

преди 8 години

То и бул. Александър Малинов го ремонтираха 3 пъти и какво от това? Билото на Стара планина е по равно от това нещо. Ама ББ реже ли реже ленти. Т.е. краде ли краде. А стадото блее ли блее.

2

Анонимен

преди 8 години

Щом банкянския убавец е кълцал лентата, нещото задължително пропада и срутва. Ленторез велики,ще остане в историята с некадърността си и пропадналото си обкръжение.