Пак ни отклоняват вниманието в погрешна посока. Тези глупави изменения предлагани от КАТ, само ще увеличат нарушенията и с нищо няма да помогант. Утре КАТ ще предложат не 3 години, а 5 години да шофират с придружител и не 100 к.с., а примерно до 60 к.с. да са колите на новите шофьори, но резултат ще е пак същия - увеличаване на нарушенията. Няма как да стане друго, след като не в това е проблема, а предлаганите от КАТ изменения само задълбочават проблема.
В Канада проблемът е решен много просто, има камери навсякъде. Има камери извън града, по кръстовищата, сфетофарите, магистралите, общо взето навсякъде. Дори на някои места има паркирани коли с камери в тях и никой не ги знае кои са тези коли. Да знаеш, че във всеки един момен могат да те снимат си е доста стрес. Също така фишовете и актовете издадени по този начин да не могат да се обжалват. Проблем-решение...
Както са почнали КАТ да отидат докрай - всеки шофьор задължително да се придружава от катаджия, който да го глобява за всяко нарушение.
Цял свят върви напред, само в България КАТ ни бута назад. В цял свят мощността на колите се увеличава, само в България КАТ се опитва да я намалява.
Това, което трябва да се направи е ясно за всеки нормален човек - никой шофьор даже и да не си помисля, че може да не спазва правилата за движение. Тогава няма да шофират пияни, тохава няма да се шофира с 100 км/ч там, където трябва да се шофира с 50 км/ч и т.н. Как се прави това също е ясно - всеки закон изисква налагане на спазването му. Дали ще стане това в България - няма да стане в обозримо бъдеще. Това, което КАТ прави е да си създава нови хранилки за глоби, но катастрофите ще се увеличат.
Новите шофьори са най-малкият проблем. КАТ както винаги успешно ни изманипулираха, за да отклонят вниманието от себе си.
Ограничението до 100 к.с. означава дискриминация според имуществено състояние. Не всеки може да си купи втора или трета семейна кола, за да спазва това огранчиение.
Не трябва да има дискриминация! Или всички шофьори с придружител, или всички без придружител.
Защо само три години?! По-добре всеки шофьор да шофира винаги с придружител, а всички коли в България да са с мощност до 50 к.с.Да му мислят чужденците, като дойдат в България - нито придружител ще имат, нито колата им ще отговаря на българските стандарти. Колко папане ще падне за КАТ, просто не е истина.
Всеки ден в България се извършват милиони нарушения по пътищата. Колко от тях се санкционират от КАТ? Нарушенията са може би 200-300 милиона всеки ден, а КАТ колко акта съставя? 100, 200 или по-малко? Това означава, че КАТ не си изпълнява законовите задължения, но за това и КАТ сами са си виновни, защото са написали закона и поставили пътните знаци така, че да се нарушават практически от всички. Ако някой се опита да спазва ограниченията на КАТ, рискува да направи катастрофа. Същото е и с новите
До Анонимен 104 за мощните автомобили , като направите ПТП наказанието да е бой по 15 тояги на гол *** ако оцелеете разбира се !?
Още по-добре ще е новите шофьори да имат право само да бутат колите си по пътя, но не и да ги шофират. Това щше е напълно в тон с мисленето на КАТ.
и със 50 коня пак ще се пребиват и пак ще карас над 100.Институциите упорито бягат от това да вземат да започнат да работят. Тоя *** КАТ, ако наслага камери навсякъде и започне да пише глоби на всички ще се спре с войната попътищата и джигитите.Въпроса е, че катаджиите не си вършат работата -висят гледат тъпо и не глобяват за нарушенията дори в града.50% уволнение на административния състав на МВР и тия пари от залати отиват за камери директно и проблема е решен! Та и пенсионния проблем
КАТ въртят и сучат, само и само да не си признаят, че те са основната причина за многото нарушения на пътя в България. Защо в белите държави няма толкова много нарушения? Няма, защото те си нямат българския КАТ. Българският шофьор като шофира извън България, как така изведнъж се оказва стриктен шофьор, а в България КАТ го обявява за джигит?
Всъщност световната тенденция е да се увеличава мощността на автомобилите и да се намалява замърсяването на околната среда от тези автомобили. Както върви скоро няма да има нови автомобили с мощност до 100 к.с. и се пита в задачката, какво да шофират новите шофьори - някоя бракма на по 100 години ли, която замърсява в пъти повече от новия моще автомобил? По-маломощен автомобил по принцип означава по-дълго шофиране, което води до повече катастрофи и повече загинали. В градски условия е друго, но
Идеята не е да не се самоубивате като абитуриенти. Проблема е да не премажете нормален човек.
ПО ПРИНЦИП Е КРАЙНО ВРЕМЕ В СВЕТОВЕН МАЩАБ ДА СЕ ВЗЕМЕ РЕШЕНИЕ, ЗА СПИРАНЕ ОТ ПРОИЗВОДСТВО НА ТВЪРДЕ МОЩНИТЕ АВТОМОБИЛИ. САМО ХАБЯТ РЕСУРСИ, ЗАМЪРСЯВАТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОКОЛНАТА СРЕДА, А ПРАКТИЧЕСКАТА ПОЛЗА ОТ ПРОИЗВОДСТВОТО ИМ НЕ Е ПО- ГОЛЯМА ОТ ЕДИН МАЛЪК ПЕТМЕСТЕН АВТОМОБИЛ С МАЛЪК АГРЕГАТ. НАЛИ ВСИЧКИ ИСКАТ ДА ПЕСТИМ РЕСУРСИ, А НЕ СМЕЕМ ДА ОГРАНИЧИМ АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.
Основната причина за катастрофите са несъобразените с пътните условия пътни знаци, пътна маркировка и действия на КАТ.
Зайците зад волана - далеч от мощните коли?