84

Обективен

преди 9 години

Пак ни отклоняват вниманието в погрешна посока. Тези глупави изменения предлагани от КАТ, само ще увеличат нарушенията и с нищо няма да помогант. Утре КАТ ще предложат не 3 години, а 5 години да шофират с придружител и не 100 к.с., а примерно до 60 к.с. да са колите на новите шофьори, но резултат ще е пак същия - увеличаване на нарушенията. Няма как да стане друго, след като не в това е проблема, а предлаганите от КАТ изменения само задълбочават проблема.

83

До 92

преди 9 години

В много държави има такова ограничение. Пример - Испания.

82

Ходор

преди 9 години

В Канада проблемът е решен много просто, има камери навсякъде. Има камери извън града, по кръстовищата, сфетофарите, магистралите, общо взето навсякъде. Дори на някои места има паркирани коли с камери в тях и никой не ги знае кои са тези коли. Да знаеш, че във всеки един момен могат да те снимат си е доста стрес. Също така фишовете и актовете издадени по този начин да не могат да се обжалват. Проблем-решение...

81

Анонимен

преди 9 години

Както са почнали КАТ да отидат докрай - всеки шофьор задължително да се придружава от катаджия, който да го глобява за всяко нарушение.

80

77777

преди 9 години

Проблемът е КАТ, а не младите шофьори или мощността на колите.

79

Факт

преди 9 години

Цял свят върви напред, само в България КАТ ни бута назад. В цял свят мощността на колите се увеличава, само в България КАТ се опитва да я намалява.

78

Анонимен

преди 9 години

Това, което трябва да се направи е ясно за всеки нормален човек - никой шофьор даже и да не си помисля, че може да не спазва правилата за движение. Тогава няма да шофират пияни, тохава няма да се шофира с 100 км/ч там, където трябва да се шофира с 50 км/ч и т.н. Как се прави това също е ясно - всеки закон изисква налагане на спазването му. Дали ще стане това в България - няма да стане в обозримо бъдеще. Това, което КАТ прави е да си създава нови хранилки за глоби, но катастрофите ще се увеличат.

77

Анонимен

преди 9 години

Новите шофьори са най-малкият проблем. КАТ както винаги успешно ни изманипулираха, за да отклонят вниманието от себе си.

76

Анонимен

преди 9 години

Ограничението до 100 к.с. означава дискриминация според имуществено състояние. Не всеки може да си купи втора или трета семейна кола, за да спазва това огранчиение.

75

Анонимен

преди 9 години

Не трябва да има дискриминация! Или всички шофьори с придружител, или всички без придружител.

74

Анонимен

преди 9 години

Защо само три години?! По-добре всеки шофьор да шофира винаги с придружител, а всички коли в България да са с мощност до 50 к.с.Да му мислят чужденците, като дойдат в България - нито придружител ще имат, нито колата им ще отговаря на българските стандарти. Колко папане ще падне за КАТ, просто не е истина.

73

Анонимен

преди 9 години

Всеки ден в България се извършват милиони нарушения по пътищата. Колко от тях се санкционират от КАТ? Нарушенията са може би 200-300 милиона всеки ден, а КАТ колко акта съставя? 100, 200 или по-малко? Това означава, че КАТ не си изпълнява законовите задължения, но за това и КАТ сами са си виновни, защото са написали закона и поставили пътните знаци така, че да се нарушават практически от всички. Ако някой се опита да спазва ограниченията на КАТ, рискува да направи катастрофа. Същото е и с новите

72

Анонимен

преди 9 години

До Анонимен 104 за мощните автомобили , като направите ПТП наказанието да е бой по 15 тояги на гол *** ако оцелеете разбира се !?

71

Анонимен

преди 9 години

Още по-добре ще е новите шофьори да имат право само да бутат колите си по пътя, но не и да ги шофират. Това щше е напълно в тон с мисленето на КАТ.

70

Анонимен

преди 9 години

и със 50 коня пак ще се пребиват и пак ще карас над 100.Институциите упорито бягат от това да вземат да започнат да работят. Тоя *** КАТ, ако наслага камери навсякъде и започне да пише глоби на всички ще се спре с войната попътищата и джигитите.Въпроса е, че катаджиите не си вършат работата -висят гледат тъпо и не глобяват за нарушенията дори в града.50% уволнение на административния състав на МВР и тия пари от залати отиват за камери директно и проблема е решен! Та и пенсионния проблем

69

???

преди 9 години

КАТ въртят и сучат, само и само да не си признаят, че те са основната причина за многото нарушения на пътя в България. Защо в белите държави няма толкова много нарушения? Няма, защото те си нямат българския КАТ. Българският шофьор като шофира извън България, как така изведнъж се оказва стриктен шофьор, а в България КАТ го обявява за джигит?

68

Анонимен

преди 9 години

Всъщност световната тенденция е да се увеличава мощността на автомобилите и да се намалява замърсяването на околната среда от тези автомобили. Както върви скоро няма да има нови автомобили с мощност до 100 к.с. и се пита в задачката, какво да шофират новите шофьори - някоя бракма на по 100 години ли, която замърсява в пъти повече от новия моще автомобил? По-маломощен автомобил по принцип означава по-дълго шофиране, което води до повече катастрофи и повече загинали. В градски условия е друго, но

67

Не ревете

преди 9 години

Идеята не е да не се самоубивате като абитуриенти. Проблема е да не премажете нормален човек.

66

42

преди 9 години

ПО ПРИНЦИП Е КРАЙНО ВРЕМЕ В СВЕТОВЕН МАЩАБ ДА СЕ ВЗЕМЕ РЕШЕНИЕ, ЗА СПИРАНЕ ОТ ПРОИЗВОДСТВО НА ТВЪРДЕ МОЩНИТЕ АВТОМОБИЛИ. САМО ХАБЯТ РЕСУРСИ, ЗАМЪРСЯВАТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОКОЛНАТА СРЕДА, А ПРАКТИЧЕСКАТА ПОЛЗА ОТ ПРОИЗВОДСТВОТО ИМ НЕ Е ПО- ГОЛЯМА ОТ ЕДИН МАЛЪК ПЕТМЕСТЕН АВТОМОБИЛ С МАЛЪК АГРЕГАТ. НАЛИ ВСИЧКИ ИСКАТ ДА ПЕСТИМ РЕСУРСИ, А НЕ СМЕЕМ ДА ОГРАНИЧИМ АВТОМОБИЛНИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.

65

Истината

преди 9 години

Основната причина за катастрофите са несъобразените с пътните условия пътни знаци, пътна маркировка и действия на КАТ.