karam kola s desen volan, vzeh si q ot LONDON i sam mnogo dovolen ot pokupkata, seat altea 1.9 tdi za 2000 paunda tuka sredno varvqt 7000, 8000 bona i nqmam nikakvi problemi s karaneto.
Ние от провинцията караме коли за 2500-4500лв пък ако комшията си купи по скъпа му чупим огледала и драскаме по боята за да не ни се фука.Тва е истината бате
До Анонименкое е манипулативното ?Разходи се из Горубляне/Дупница и виж, че човекът казва истината.ти каква кола караш, колко струва и хоа около теб има ли дето си търсят да си сменят колата и колко пари ще дадат ?
със сигуност е премиум в сравнение са шкода и дачия, а като сигурност и здравина е премиуим спрямо немски кошници като алуди и бьеимвье
До 96глупи една от тия коли аз лично я карам всекидневно...и като всяка японска е АДСКИ ЗДРАВА...за хлапенцето - сигурно мога да ти бъда татко...
До redordeadАре не ме разсмивайте, кола висок клас на 10 години е от 8 до 15 бон....Карам Аутбек 2006 H6, ... Ot koga Outback 2006 e Premium??????
а относно това дали да си вземете Дачия или Шкода за 20 бона:) Аре не ме разсмивайте, кола висок клас на 10 години е от 8 до 15 бона в зависимост от марката и състоянието. Но тя след още 10 години, ако се грижите за нея ще е все още прфектна, а Румънската и Чешката кошница ще са на по-ниска цена. Карам Аутбек 2006 H6, е, мога да съм сигурен, че и в момента няма дачия и шкода, които да му се опрат като качество и сигурност
има една кола за БГ пътищта, която обаче не отговаря на 2 условия за българина - началната и цена е по-висока и харчи повече - но грижиш ли се за нея, не е рядкост да изкара и милион км. Ако не сте се досетили, говоря за Субару. Но дори и неговото окачване се предавараоно или късно по нашите дупки...
Хахахха.....дали ще дам 20 бона за изгнила ***, вместо за нова колица ? Тази статия е за раздел "хумор" !
Отрицателно се впечатлявам от простотията, драги Днес-ници! Мое би искахте да кажете двадесет хиляди лева?
Хайде пак поръчкова статийка.Уважаеми Господа, масовият българин си купува като първа кола нещо до 2500-3000 лв, след година-две като посъбере опит и пари скача на нещо между 4 до 6 хил и така остават около 5 години...След това в зависимост от растежа на кариерата и/или семейното положение се преминава към нещо 10-12 хил като 'втора ръка'.В провинцията положението е по-различно заради по-ниските заплати...Така че,моля ви - не ни казвайте какво се търси и кара -> ние сами си го виждаме на пътя
От запазените италианки, дето само една баба ги е карала,бягайте като дявол от тамян. Почти всички са с пробег между 250 и 500 хиляди километра и няма такава без удар. Тук факирите първо връщат километража и той показва между 100 и 150 хиляди при най-старите над 10 години, лъсват я така както не е била като нова и надлъгването започва. Ако ги видите как изглеждат,като слизат от автовоза ,няма да си помислите за запазена кола от БГ търгаш.
Абе за какво вие скъпа кола, освен да се фукате с нея? Колата трябва да върши работа - да те вози до мястото, където искаш да стигнеш, като си купуваш нещо тежко от магазина да го превозиш с нея, от време на време да удариш по едно мадо в нея на жената или на приятелката и толкова. Ще давам 30 бона за кола, друг път.
Нали заплатите били ниски? На кого да вярвам сега? На оплакващите се българи,че работят за ниски заплати и все не им стигат парите или на издайнически статии като тази, които тръбят за обратното?
Ох горките- от кола 10 000лв те печелели между 400 и 800лв!!! Има ли някой да ви повярва, след като е публична тайна, че повечето автомобили, особено немските, ги купувате за по 2-3 000 евро с проблеми и след бърз ремонт до 2000лв ги пускате като недокосвани на максимум 150 000км? А после какво ще й излезе на колата ви е все тая.
Абе хлапенце!Ти в паралелна вселена ли си отглеждан или прекаляваш с антидепресантите.Тея автомобили как си ги преставяш,че се движат по родните пътища ?Дупките стравници потрошика моята кола висока 20 см ,счупиха и задните крачета и и скъсаха чревцата ,та чак взе да пръцка на умряло.За последното са виновни и майсторите на аспуси ,да им влезе в аспуха дано.Та идеята бе ,че в България ти трябва нещо подобно на Луноход,Марсоход или просто кола за третия свят ,всичко друго не вирее.
Какви коли търси българинът - надеждни, запазени, до 20 бона