На Бойко костюма е умачкан, а на португалския министър се виждат само гънките от копчетата.Това говори за Бойко че е *** и дори е нямал желанието да се представи добре пред колегата си.Мисли си че той е по по най от хората с който се вижда.Типично поведение за самозванец и безхаберник който мисли само за себе си.Португалския министър дори го гледа със съжаление, как може такъв човек, толкова неграмотен и "бос" в политиката да е министър и да управлява цяла държава.
Португалия е най-слабо развитата страна от старите страни членки в ЕС, и има една от най-лошите пътни системи в ЕС/ разбира се трябва да изключим нашата/, така че Пожарникаря да вземе малко да се информира, и да не ни дава за пример Португалия, а да погледне по-наблизо например- Словения, Чехия, Полша, Австрия, та дори и новия член на ЕС Хърватия :)
Пропускаш и че от Нац. стадион до Интерпред Метрото ползва тунел посторен именно преди 1990та. Моста над "Въртопо" също е посторен още когато Боко имаше коса. Бяха изготвени проекти и направени проучвания на терена - неща които не стават от днес за утре и не струват малко. Дори втори метро диаметър има цял участък готов на 60% още от времето когато са строили НДК. За трети (ако го правят като първоначалния замисъл) също има готово бонусче - край гара Подуене!
Сега незнам откъде си извади тези факти но аз ще ти дам едни други факти :))) основани на моята работа и наблюдение .......1. Метрото в София реално започна да се стои през 1986-87 г.2. Влез в една от първите метростанции по линията Люлин-Сердика и я сравни с някоя от новите :построени" от ББ в Младост :)))3. Наред с метрото от Люлин до центъра, над него се изгради цял един нов булевард, ако не знаеш само ще ти припомня :))) и това нещо стана в най-трудните за Бг години
точно така ..ето и фактите за метрото ....- През 1975 г. с разпореждане на МС Държавното стопанско обединение Хидрострой е определено за главен изпълнител на метрото. Първите строителни работи започват през 1979 г- На 28 януари 1998 г. е въведен в експлоатация първият участък от първия радиус на Първи метродиаметър с 5 станции и дължина 6,5 км .... За 15 години 6 -7 км с тези темпове към 2050 година щеше да има метро до Младост. ========= Само дето пропускаш че от 1986 до 1996 не е строено реално нищо. Освен това през 1983-4 е построено Метро-Депо-то което сега всички линии ще ползват. През 1990 бяха доставени 3/4 от влаковете които се движат днес.
Ако незабавно не се вдигне стандарта хората наи-късно през есента ще излязат по улиците и този път ще е страшноТрябват ни доходи ,а не обещания Всички сравняват цените с европа ...а доходите ?2014 г . падат всички ограничения за живот и работа в европа и се хващам на бас , че поне 3 милиона директно ще си тръгнат от държавата Явно ще се самозкриваме ...жалко за красивата територия Магистрали дрън-дрън , другите строиха тезирежат ленти и крадат парите
ББ като каже магистрали и незапознатия с нещата човек може да си помисли, че страната ни вече е опасана от магистрали..................... за съжаление ние, които живеем тук знаем, че така наречените магистрали са едни 15 км. до Перник :))) Съжалявам г-н бивш рекетьор, но да се гордеете с 15 км. магистрална отсечка за 3 години управление е меко казано срамно и нагло
Ако в Европа някой *** реши да си направи ПР за сметка на 5-6 км. магистрали, дасега да со го утрепали с камъни... а тук му пляскаме. По зле сме и от африканците!
Във ЕС не може да имаш две системи за таксуване, така че ако има и 1 км платена магистрала, то държавата няма право да иска и винетки за другите пътища (иначе ще има бой по ръцете от ЕС). Така че не се знае кое щеше да е по добре - платена магистрала или "безплатна" магистрала но винетка щом искаш да излезеш извън града!
Как няма да ни хвалят, нали заради финансовата дисциплина не можем да усвояваме повече еврофондове (защото първо трябва да имаме парите, а чак след това ни ги възстановяват), а каквото не можем да усвоим ние - отива за такива като тях! А тиквуня се кефи като *** в каручка че го потупват по рамото!
Този, който казваше,че сме усвоявали средства:По 7-те оперативни програми на България се отпускат средства в размер от над 8 млрд евро, а до момента са усвоени около 600 млн. евро. Само по тези програми България губи около 5 млрд. евро. Голяма част от вината за това изоставане пада върху предходното правителство, но то няма да може да бъде използвано за оправдание още дълго време. " - Това е истината.. ония милиарди са някакви прости цифри.. въпроса е колко % от тях усвояваме.. е вижда се - 10
хаха,интересно,този който ми слага минус,дали е прочел какво съм написал.тука няма наши и ваши бе ***.тук става въпрос за национални интереси и за БЪДЕЩЕТО НА НАЦИЯТА бе ***.партиите са нищо.нацията е ВАЖНА.след няколко години ще ти се плаче от ци.анските набези и ще забравиш сегашните си тъпотии по миналото,но вероятно ще е късно.жалко за хилядолетната ни държава.тази злоба и неуважение на ближните ни,ще ни съсипе тотално.и бог няма да ни опази от нас самите.
Колкото повече магистрали открива пожарникарят, толкова повече магистрални *** ще има в България, и съответно повече сифилис!
"Българите се топят. Това е един от най-сериозните проблеми на България, а аз не виждам този проблем да занимава управляващите. В същото време медийната свобода се влошава драстично - България се мери по този показател с държави от Африка. Въпреки това българите продължават да вярват, че Бойко Борисов и неговата партия са единствената надежда за страната. Защото без Борисов нямаше да има нито ГЕРБ, нито Плевнелиев щеше да стане президент!", казва германският експерт и добър познавач на България Хайнц Брам.
Братовчеде, разходи се и до Германия, да разгледаш 13000 км първокласни магистрали, над 50 хил. пречиствателни съоръжения, благоденствуващ народ и същевременно икономии, задължителни в днешните времена. Вие "построихте " реално няколко км вълнообразни магистрали, няколко пречиствателни станции, които не работят, но се насрахте от хвалби за себе си, колко сте велики!Бедните изнемогват, вие се фукате, че всичко е наред. На чужд гръб и 100 тояги са малко, е казъл народът!
ЕТ "Васко Поркалеш" предлага магистрали на парче, внос от Португалия. Може и с дупки, втора употреба.
Борисов се възхищава на португалските магистрали