...следователно и дългът към немските кредитори и загубите от стачката, да ги платят МВР и лично Цецо *** !!! Да удържат сумата, похарчена за възстановяване на щетие от бюджетът на МВР !!!
Загубите на БДЖ от масовия и напълно безнаказан *** бандитизъм, само от началото на годината, са над 20 милиона... но затова разбира се не се говори... кой ще посмее да възрази срещу това уважаемите роми да упражняват етнокултурните си особености на наш гръб ?!?
Ивайло Московски е роден на 19 юли 1972 година в Плевен, син на видния партиен деец от Плевен Ангел МосковскиИма бакалавърска степен по публични финанси от УНСС и магистърска степен по финансов мениджмънт от Стопанската академия в Свищов.От 1995 г. до 1996 г. е работил като инспектор в "София Инс".От 1999 г. до 2002 г. е бил търговски директор в Сата"ООД, (автобусен и автотоварен транспорт защо ни са железници?), председател на Борда на директорите и член на Управителния съвет в Монтана"АД, (бившия завод Монтана, 600 съкратени, новите машини за прежда нарязани на скрап) както и член на надзорния съвет Аналитик"АД. (предмет на дейност хванете се здраво за масата: Развойно-внедрителска и производствена дейност в електронната и електротехническата промишленост, консултантска, проучвателна и маркетингова дейност, вътрешно- и външнотърговска дейност, търговия на едро и дребно с промишлени стоки, хранителни стоки, селскостопанска продукция, вътрешен и международен транспорт, спедиторска дейност, хотелиерство, ресторантьорство и туристическа дейност, издателска дейност, рекламна дейност, търговия с недвижими имоти, строителство на жилищни, административни и промишлени сгради, отдаване под наем на дълготрайни активи, складова дейност, посредническа и комисионна дейност, представителство на местни и чуждестранни физически и юридически лица, както и всякакви дейности, незабранени от закона, дружеството може да придобива и отчуждава недвижими и движими вещи и вещни права, ценни книжа, права върху изобретения, търговски марки, ноу-хау и други обекти на интелектуална собственост, дружеството може да открива клонове и представителство, да се сдружава и да участва в дружества с местни и чуждестранни физически и юридически лица в България и в чужбина. всичкосвен полети до Марс)От 2002 г. до 2003 г. Московски е бил търговски директор в Балтекс комерс" ЕООД. От 2003 г. до 2009 г. е бил управител на официално представителство на фирма STOLL - Германия за България. *** на германските банкери. Същият е и КАМЕН КИЧЕВ, заместник - министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията, австрийски агент, бивш генерален директор на Австрийски авиолинии - Македония и Косово.Западният капитал вече директно ръководи *** гони печалбата и въобще не се интересува от местните индианци. За индианския вожд Боко и компания има уиски и пури. Конгратюлейшънс! Зер гут!23 докладва: Коментар 24 отговаря ли на правилата за писане в сайта? Скъпи господин хамерикански посланик! Комунярите ме пцуват, а язека съм гулям димукрад. За два-три долара и майка си продавам! Само че от службите малко ми плащат, по 5 лв на коментар. Той, Цецо, 6 апартамента си купи, а аз? Моля да докладвате където трябва, аз съм ваш човек! Ю ес ей, форевър! Долу комуниздите!
Да ги плащат Московски и Борисов.БДЖ си работеше много добре и ако не беше уволнението на работниците нямаше да има стачка.
Сега така ще извъртят нещата, че ще изкарат хората, които са си търсили правата за виновни. Подкрепям и призовавам всички да стачкуват и да си търсят и защитават правата. Време е да се чуе гласа на народа. Време е да се събудим.
Чакайте сега. Щом дните на стачка са им загуба, следователно ако се работеше, щяха да са на печалба. Значи за 24 дни - 2,5 млн. загуби. Т.е. 100 000 лв. на ден. С други думи 365 дни ще се равняват на 36, 5 млн. печалба. Тия какво ни баламосват, че БДЖ било губещо, а????????????
На 0 са служителите на БДЖ, а виновниците за загубите и тези ,които окрадоха милиони пак ще се измъкнат безнаказани. По-зле сме от "страна от третия свят".
Още един некадърник. Абе, днеска да не е "празник на некадърника", че така само новини за некадърници?
Московски се надява през 2012 г. БДЖ да е на нула