6

ясно

преди 12 години

ДРАГИ ЖУРНАЛИСТИ ВСИКЧО НИ Е ЯСНО КАТО ДЕНЯ И НОЩА,А ЗАГУБИТЕ И ПРИВАТИЗАЦИЯТА ЗА ЧИЙ ГРЪБ НЕ НИ Е ЯСНО,МНОГО,МНОГО ЩЕ СЕ СЪБУЖДАМЕ С ГОРЧИЛКА ДОКАТО ВЕЧНИЯ СЪН ЩЕ НИ СПАСИ.ДАЛИ БОРИСОВ,МОСКОВСКИ,ЧЕРВЕНИ БАБИЧКИ,ХОРАТА СА НА УЛИЦАТА,УМИРАТ В БОЛНИЦИТЕ И НЕХАЯТ УПРАВЛЯВАЩИТЕ,РАЗЛИКАТА,ЧЕ ПРЕДИ Е ИМАЛО БЕЛЕНЕ,СКРАВЕНА,НЯМАШЕ ГЛАСНОСТ,А СЕГА КОРУПЦИЯ ОТ ЧИСТАЧА ДО МИНИСТРИ,ДАНО ТАЗИ ВЛАСТ ПОНЕ МАЛКО ДА ДАДЕ ТЛАСЪК НА ПРОЦЕСИТЕ.

5

Анонимен

преди 12 години

Хайде стига бе, на втория ден от стачката загубата беше 2.5 милиона лева на 22 ден загубата е 2 милиона лева . С такива точни сметки на ръководството няма начин БДЖ да не фалира.

4

Анонимен

преди 12 години

v zjal svjat se likvidira vsi4ko, koeto ne nosi pari.

3

Анонимен

преди 12 години

Загубите са огромни след като Борисов и Московски уволниха вече 10 хиляди работници и ликвидираха над 200 влака. Няма никаква гаранция, че през 2012 г. няма да има още повече уволнения и ликвидирани влакове за скрап.

2

немо

преди 12 години

Маи 'приватизираха' товарни превози най-накрая.

1

Ангелин

преди 12 години

Дано най-накрая са постигнали консенсус,защото заради техните действия(на ръководството),страдат всички хора,които искат да се придвижват навреме!