гледам референдум по бнт1 и се чудя как може да са толкова безочливи реформаторите на БДЖ, и се питам къде е най големия реформатор Й.Недев,или не смеем да го покажем , защото след всяка медийна изява се питаме кой го назначи на този пост ?
Ей побъркан маниак,не ти ли писна да те обиждат и да се излагаш бе ***..не те ли е срам да го копираш от някъде дори,щото все пак за това се изисква някаква, било то и минимална мисъл,а такава при теб липсва напълно..няма ли да те вържат най после...комунистическо недоразумение...
Очевидно сам си противоречиш, понеже ако България беше цъфнала, нямаше да има нужда да фалират БДЖ. Явно, че за 2 години всичко спестено е откраднато и ГЕРБ търсят нови заеми или да крадат пак от БДЖ докато го затрият.
Ами тогава да удължат софийското метро до областните градове и да назначат и нови работници и чистачки.
ОСТАНАЛИТЕ 2100 ЩЕ СИ ИДАТ У ТЯХ....ИНАЧЕ ЩЕ СИ ИДАТ ВСИЧКИТЕ 13000 ЯСНО И ПРОСТО Е ВИЖДА СЕ ОТ САМОЛЕТ...ЕСТЕСТВЕННО ЧЕРВЕНИТЕ КРАДЦИ ЩЕ ЯХНАТ ВЪЛНАТА ...ОТ НАС ЗАВИСИ ДА ИМ ДАДЕМ ДА ЯХНАТ МЕТЛАТА
Стачката е единственото решение!! Какви загуби, тъкмо ще спестят пари, нали всичко било на загуба? Значи по логиката на управляващите ще се спестят пари от спрените влакове! Какъв им е проблема!? Стачка! Никаква приватизация на товарния транспорт, това ще бъде национално предателство. Стига концесии, стига ограбване, стига "честни" бизнесмени и плосък данък!!!
Прав си , но , има едно голямо НО . Та аз си намерих работа и си внасях всичко до откат , демек тавана . Осигурявах се ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за тавана , за безработица , за болнични и майчинство (мъж съм , ама така пише в Закона ) , даже надвнасях когато НОИ сгреши и какво става - такъв сашо като теб ми пише че това вече е променено , да ама не , Аз пиша за периода след 2002 година , не пиша за комунисти и динозаври , ама си г.....
марио - 36 е добър пример за това как един на пръв поглед разумно разсъждаващ човек може да е напълно ненормален (какъвто е неговия случаи) ... и колко опасно е такива хора да се доберат до власт ...Пример - Герб.
Първо нека направят метрото в София, че засега май е само една линия с 10 хиляди работници:)И второ, нека да не бързат да ликвидират 150 влака, че *** само това чакат да нарежат жп линиите на скрап и тогава ще останат само *** за избиратели в градовете и селата без жп транспорт.
Абе ревящите, не разбрахте ли вЕрно, че строя се смени, никой не ви е длъжен с нищо, еле пък да ви хрантути и да ви намира работа .. на мен никой не ми търси и от никой не чакам, ако утре ме съкратят или уволнят няма да рева по форумите, ами ще си налегна парцалите.. това е. Иначе на всички ни е ясно, че цялата работа е за да ни забаламосат, докато уредят прилапването на Товарни Превози за жълти стотинки - подразделение по принцип на печалба във всяка нормална железопътна компания.
Че нали приватизацията е крайната цел на целенасоченото и преднамерено унищожаване на БДЖ!!!! Източването й стана от най-високо място, с благословията на няколко правителства.
Oстаналите 1 700 ще станат офффффчари,а на Пролет ще садят компири по специална инструкция...*)))
300 жепейци отиват в метрото