67, за 10 киловатчаса е достатъчна батерия разположена на покрива на средно голяма семейна къща.Порови из нета за фотоволтаични централи и фирми, които ги доставят, и ще видиш, че съм прав.Но това е кошмарът на НЕК, ЕВН,ЧЕЗ,Еон и всички, които печелят от електро и топло енергия, и скоро няма да са масово явление у нас...
63,Точно толкова, колкото Германски инженери са работили "доброволно" след 2 св.война в Щатите.То и Китай краде технологии, но я си погледни телефона, компютъра, часовника?Да не би да са произведени в САЩ или на Запад, където са разработили технологиите?Истината е друга-имахме база на световно ниво за производство на редица стоки, които днес се търсят на всякъде, имахме специалисти и оборудване.Но продажници и комисионери ни отредиха ролята на страна, живееща от туризъм и селско стопанство.
Защо да е необходим ток от няколко десетки ампери?! Това не е вярно!!Ще могат да се зареждат и с милиампери само, че ще са необходими дни за пълното зареждане...
От началото на 2011-а в Турция град Бурса фабриката Renault започва производството на нови модели с електиричество.
Дядо Доню, по една случайност знам за какво става дума при тракторите.Най-здравия и непретенциозен трактор у нас беше и си остава ЮМЗ 6 ЛС.Просто хващаш човек от полето,за 3 дена го обучаваш за тракторист и 20 години той си вади хляба и върши работа с този трактор, при изключително проста и евтина поддръжка.Но, нашите Болгари ,макар и с Руски двигатели, биеха ЮМЗ-тата по всички показатели.И до днес са в движение трактори на по 30-40 години, без сериозни повреди.Беше нужна само модернизация.....
не пич, грешишакумулаторите няма да могат да се зареждат от слънчеви панели, по простата причина, че е необходим няколко десетки ампера заряден ток, какъвто слънчев панел не може да осигури, освен ако не е с размери няколко декара :)
Сега, вместо от нас да искат разрешения и лицензи за новите модели-ние се молим... ----------------------- Няма начин да ни искат лицензи, защото технологиите ги измислят ТЕ.Социалистическият инженер никога кога е измислял технология? Направи си справка колко американски и германски инженери са работили в СССР, докато са се индустриализирали.
Кой може да плаща на кожодерите от ЕВН ако колата му е на ток?! Пък и като знам каква им е мрежата просто ви е бедна фантазията ако и 10% от хората си включат колите да се зареждат как ще спира тока.
с тракторите имаше малко проблем, бяха много тежки и трудно ги тегли коня като се повредят, а те често се повреждаха.затова спряха производството
tova e strahotno :) akomulatorite 6te mogat da se zarejdat ot slun4evi paneli prez denq... po skupo 6te e no pone na 100km razhodite 6te sa 1..2 leva smqtam samo procenta izhabqvane na akumolatora :P:P a i prez denq procen ot toka moje da se dobavq ot panelite....taka 6te izdyjat za pove4e KM
За това става дума. Има интерес от чужди компании в България да се произвеждат ел. автомобили. Това също е и пример как държавите действат в интерес на корпорациите...
Вие преди всичко осигурете работа на хората,увеличете им заплатите и слеееед това се интересувайте от подобни неща!!!!
Кейс, Джон Диър и Дойц никога не може да са изправени пред ценова конкуренция от Болгарите, защото болгарите никога не могат да направят свестен двигател, без да крадат технология. А в сегашните условия краденето на технология се наказва.
А какво ще кажеш за произвежданите у мас много модели трактори, като се почне от малогабаритни бензинови 4Х4 , минем през верижните 3 и 4 цилиндрови, с изцяло Бългърски двигатели и ходова част,минем през самоходните шасита и се завърши със съвременните колесни трактори ?Ако не бяхме такива продажници, днес Кейс ,Джон Диър, Дойц и другите щяха да са изправени пред непреодолима ценова конкуренция на Болгарите....
Рязко заявявам,че се чувствувам рязко горд, от рязката заинтересуваност на BG управляващите,относно ел.автомобилите.Предлагам,като започнем рязко производство,да се въведе рязък закон,забраняващ дизеловите и бензинови возила,и рязки глоби на притежателите им 20 години-назад!/проверки от комисията Кушлев/По този начин рязко ще се напълни бюджета и рязко ще се обеднее."Но това не е проблем".Само дето "рязкото" ще стане "рядко",навито!!!
не само електрокари и мотокари, произвеждахме през 60-те години на миналия век по лиценз на Рено, БулгарРено и Рено Алпин в рамките на СИВ, после СССР купи лиценза на Фиат почнаха ладите през 70-та а нашето Рено го спряха.
48, пропусна да добавиш-напук на всичко....Знам....Знам даже и че завода "Георги Костов" е покрил и изискванията на щата Калифорния за безшумни електродвигатели на голф карите и е изнасял и за там...Но както винаги-пак откриваме топлата вода.И всичко започва от долна мъртва точка за кой ли път.Но какво да се очаква в държава, в която децата мечтаят да са фолкпевици,футболисти или "добре облечени бизнесмени", в краен случай-дистрибутори, а не както едно време-учителки или инженери...
ами ще се интересуваме,щото Бойко Тиквата,*** и неговата дружка шефа на ЛУКОЙЛ са на власт и затова караме колите със скъпо гориво,неотговарящо на пазарните принципи.
Сега като ми свърши бензина на 200 метра от бензиностанцията, взимам тубата от багажника и отивам пеша да напълня.А слектрическата кола, като свърши акумулатора....тока как ще го нося?
България рязко се заинтересува от електрическите коли