64

Червената помия

преди 13 години

67, за 10 киловатчаса е достатъчна батерия разположена на покрива на средно голяма семейна къща.Порови из нета за фотоволтаични централи и фирми, които ги доставят, и ще видиш, че съм прав.Но това е кошмарът на НЕК, ЕВН,ЧЕЗ,Еон и всички, които печелят от електро и топло енергия, и скоро няма да са масово явление у нас...

63

Червената помия

преди 13 години

63,Точно толкова, колкото Германски инженери са работили "доброволно" след 2 св.война в Щатите.То и Китай краде технологии, но я си погледни телефона, компютъра, часовника?Да не би да са произведени в САЩ или на Запад, където са разработили технологиите?Истината е друга-имахме база на световно ниво за производство на редица стоки, които днес се търсят на всякъде, имахме специалисти и оборудване.Но продажници и комисионери ни отредиха ролята на страна, живееща от туризъм и селско стопанство.

62

Венелин

преди 13 години

Защо да е необходим ток от няколко десетки ампери?! Това не е вярно!!Ще могат да се зареждат и с милиампери само, че ще са необходими дни за пълното зареждане...

61

Анонимен

преди 13 години

От началото на 2011-а в Турция град Бурса фабриката Renault започва производството на нови модели с електиричество.

60

Червената помия

преди 13 години

Дядо Доню, по една случайност знам за какво става дума при тракторите.Най-здравия и непретенциозен трактор у нас беше и си остава ЮМЗ 6 ЛС.Просто хващаш човек от полето,за 3 дена го обучаваш за тракторист и 20 години той си вади хляба и върши работа с този трактор, при изключително проста и евтина поддръжка.Но, нашите Болгари ,макар и с Руски двигатели, биеха ЮМЗ-тата по всички показатели.И до днес са в движение трактори на по 30-40 години, без сериозни повреди.Беше нужна само модернизация.....

59

Боби

преди 13 години

не пич, грешишакумулаторите няма да могат да се зареждат от слънчеви панели, по простата причина, че е необходим няколко десетки ампера заряден ток, какъвто слънчев панел не може да осигури, освен ако не е с размери няколко декара :)

58

Анонимен

преди 13 години

Сега, вместо от нас да искат разрешения и лицензи за новите модели-ние се молим... ----------------------- Няма начин да ни искат лицензи, защото технологиите ги измислят ТЕ.Социалистическият инженер никога кога е измислял технология? Направи си справка колко американски и германски инженери са работили в СССР, докато са се индустриализирали.

57

Анонимен

преди 13 години

Кой може да плаща на кожодерите от ЕВН ако колата му е на ток?! Пък и като знам каква им е мрежата просто ви е бедна фантазията ако и 10% от хората си включат колите да се зареждат как ще спира тока.

56

Дядо Доню

преди 13 години

с тракторите имаше малко проблем, бяха много тежки и трудно ги тегли коня като се повредят, а те често се повреждаха.затова спряха производството

55

tgtg5gh

преди 13 години

tova e strahotno :) akomulatorite 6te mogat da se zarejdat ot slun4evi paneli prez denq... po skupo 6te e no pone na 100km razhodite 6te sa 1..2 leva smqtam samo procenta izhabqvane na akumolatora :P:P a i prez denq procen ot toka moje da se dobavq ot panelite....taka 6te izdyjat za pove4e KM

54

Анонимен

преди 13 години

За това става дума. Има интерес от чужди компании в България да се произвеждат ел. автомобили. Това също е и пример как държавите действат в интерес на корпорациите...

53

аз

преди 13 години

Вие преди всичко осигурете работа на хората,увеличете им заплатите и слеееед това се интересувайте от подобни неща!!!!

52

Анонимен

преди 13 години

Кейс, Джон Диър и Дойц никога не може да са изправени пред ценова конкуренция от Болгарите, защото болгарите никога не могат да направят свестен двигател, без да крадат технология. А в сегашните условия краденето на технология се наказва.

51

Червената помия

преди 13 години

А какво ще кажеш за произвежданите у мас много модели трактори, като се почне от малогабаритни бензинови 4Х4 , минем през верижните 3 и 4 цилиндрови, с изцяло Бългърски двигатели и ходова част,минем през самоходните шасита и се завърши със съвременните колесни трактори ?Ако не бяхме такива продажници, днес Кейс ,Джон Диър, Дойц и другите щяха да са изправени пред непреодолима ценова конкуренция на Болгарите....

50

Рязък

преди 13 години

Рязко заявявам,че се чувствувам рязко горд, от рязката заинтересуваност на BG управляващите,относно ел.автомобилите.Предлагам,като започнем рязко производство,да се въведе рязък закон,забраняващ дизеловите и бензинови возила,и рязки глоби на притежателите им 20 години-назад!/проверки от комисията Кушлев/По този начин рязко ще се напълни бюджета и рязко ще се обеднее."Но това не е проблем".Само дето "рязкото" ще стане "рядко",навито!!!

49

Дядо Доню

преди 13 години

не само електрокари и мотокари, произвеждахме през 60-те години на миналия век по лиценз на Рено, БулгарРено и Рено Алпин в рамките на СИВ, после СССР купи лиценза на Фиат почнаха ладите през 70-та а нашето Рено го спряха.

48

Червената помия

преди 13 години

48, пропусна да добавиш-напук на всичко....Знам....Знам даже и че завода "Георги Костов" е покрил и изискванията на щата Калифорния за безшумни електродвигатели на голф карите и е изнасял и за там...Но както винаги-пак откриваме топлата вода.И всичко започва от долна мъртва точка за кой ли път.Но какво да се очаква в държава, в която децата мечтаят да са фолкпевици,футболисти или "добре облечени бизнесмени", в краен случай-дистрибутори, а не както едно време-учителки или инженери...

47

до 50

преди 13 години

кат ти свърши тока,вземаш две мравки да хвърлят въглища и си готов

46

Анонимен

преди 13 години

ами ще се интересуваме,щото Бойко Тиквата,*** и неговата дружка шефа на ЛУКОЙЛ са на власт и затова караме колите със скъпо гориво,неотговарящо на пазарните принципи.

45

Бай Иван Шофьора

преди 13 години

Сега като ми свърши бензина на 200 метра от бензиностанцията, взимам тубата от багажника и отивам пеша да напълня.А слектрическата кола, като свърши акумулатора....тока как ще го нося?