48

Гошо Тъпото

преди 14 години

Другите нищо не разбират .Само ти разбираш и обясняваш .ТИПИЧЕН ДАСКАЛ.

47

:)

преди 14 години

Не се вълнувай от това, което четеш, а отговори на няколко въпроса: 1. Какво искаш? За какво мечтаеш?2. Какво направи, за да осъществиш мечтата си?3. Как се виждаш след като завършиш 12 клас?Най-важният от трите въпроса е вторият, защото почти всички имат отговор на първия и той е "пари". Ако твоят отговор е различен , ще се изненадам :)

46

Радка

преди 14 години

За децата в Първи клас, които ще имат целодневно обучение е редно да се направи зала- стая за самоподготовка., която с нищо да не напомня класна стая. Да има кът за отдих и игра, кът за учене.

45

ИМЕНИТ ПИСАТЕЛ ;)

преди 14 години

Ползата е,да може да сметнеш ,колко прави 2 и 2 !... За тва в Еропа се говори,че БГ тийнейджьрите са най-зле по интелект...

44

ИМЕНИТ ПИСАТЕЛ ;)

преди 14 години

Да се профилира ама след 11 клас... Ньли ги виждам сега ,колко обща култура са сьбрали... Сьбрали са обща култура колкото един петокласник!... Тва е училище,не е концерт по желание.. Има си някви нормативи ,и сьщите трябвая да се спазват..А ако не- да фаща влака и за село при кравите...

43

BZZZ

преди 14 години

до :44 И кото учим в СОУ не знаем какво искаме ли ?! Това нещо което казвате е пълна простотия и каква е ползата, че имаш 15 часа математика примерно???

42

:)

преди 14 години

ЗИП-овете започват от 9 клас и се увеличават с всяка година. Ако в 9 клас избираш как да си запълниш 3 часа, то в 12 клас избираш как да си запълниш 7. Проста математика! Забелязва се, че учениците в гимназиите променят всяка година приоритетите си, защото или просто не знаят какво искат, или още не са се ориентирали. Тези, които вече са го направили, аз казах къде са отишли - математически и езикови.

41

Анонимен

преди 14 години

Много добри идеи.Крайно време е средното образование да се модернизира и реформира.

40

до 41

преди 14 години

Личи си, че ти си далеч от истината. Тея зипове са пълна смешка са само 11 и 12ти клас - избираш по ЕДИН задължително избираем предмет, който караш веднъж седмично. Напълно тотално сто процентово безсмислени. Идеята е наистина да избират какво да учат, както в американските университети си избираш кои курсове ще учиш.

39

:)

преди 14 години

Личи си, че сте далеч от истината. Учениците в гимназиална степен и сега си изибрат какво да учат (за целта има ЗИП-задължително избираема подготовка) Въпросът не е в това, а дали учат изобщо?!

38

Анонимен

преди 14 години

Крайно време беше! Трябва да се радват учениците, много добра реформа! Не ученик, който иска да учи медицина да речем да го товарят с предмети като история. Или пък се готви да кандидатства право, ама трябва да учи същевременно и физика и химия и биология и т.н. Всичко трябва да е профилирано. Да учи каквото го влече! До 10ти клас се счита, че е набрал достатъчно обща култура и е време да се замислят с какво искат да се занимават за вбъдеще.

37

:

преди 14 години

Причината образователната система да им е чужда и далечна е мирогледът им, формиран през първите седем години. Подкрепяй, но не първосигнално, ами попрочети какво сме написали вече по въпроса за свободния избор, кой го прави и защо.

36

подкрепям

преди 14 години

Това с избирането на предметие е много добро! Така на децата ще им е по-интересно и ще имат стимул да учат, ще развиват талантите си в някоя насока, не да чувстват образователната система чужда, далечна и глупава (каквато е). Само това с минаването до 4ти клас малко....

35

Светлана

преди 14 години

Дано най-после се е намерил министърът който да премахне всички глупости в образованието от последните 20години.Нормално ли е по един предмет да има 3-4 учебника?Математиката колко може да е различна?Учебниците по история и география кой от Министерството си е направил труда да прочете?И защо продължават да издават учебници написани с неразбираеми изрази и думи?И как в 5 кл. ученик може да прецени дали даден израз е правилен ако "звучи добре " според учебния материал по български език???

34

az1

преди 14 години

Неграмотни са, да, защото всичко са свикнали да получават наготово. А и какаъв стимул да учиш, когато в България успелият не е много учил, а *** и с дебел врат. Докато другите са си губили времето да учат, той е правил състояние. ЬЗа какво има е да се напъват.

33

:)

преди 14 години

"Едно време и при нас беше така...Като цяло харесвам и одобрявам образователната реформа." Мдааа, всяко ново нещо е добре забравено старо!

32

Анонимен

преди 14 години

Браво на С.Игнатов ! Най-накрая някой който разбира да започне исински реформи в образованието.

31

аа

преди 14 години

Идеите са добри.Прекалено много натоварват децата от малки и няма нужда да ги стресират с оцеки до 4 клас.Едно време и при нас беше така.А по-големите ученици е важно да избират предметите, защото това ще им помага за по-нататъчна реализация.Като цяло харесвам и одобрявам образователната реформа.

30

:)

преди 14 години

Едно не си разбрал. Тези, които искат да учат са приети в езикови и математически, т.е. са си направили избора. Другите какво да избират?! На тях просто не им се учи. Не можеш нито да ги принудиш, нито да ги обучиш.

29

Българин

преди 14 години

Като цяло може и да е за добро - с изключение на идеята до 4 клас да не се повтаря. По този начин в 4 клас ще попадат малки ***, които още не са научили буквите, но ще трябва да започват да изучават естествени и хуманитарни науки - е, как ще стане това?