Аз не мога да разбера, защо постоянно трябва да се пишат нови учебници...Нови континенти ли се откриват, теоремите ли не са вече същите, граматиката ни постоянно се променя, историята ли се е променила... :) Всъщност, разбирам го - някой трябва да изкарва пари, но не мога да разбера, защо ние, уж сме умни, го допускаме?!... Това не само, че не е полезно, ами вреди на децата, защото учебниците стават от *** - по-***!
И по-неграмотни ще стават. Щом учителя е длъжен да не оставя да повтарят децата до четвърти клас-какво се очаква? Пускаш го нагоре без основа на която да стъпи и очакваш и аз не знам какво. Да работят извънредно през ваканциите с изоставащите деца-добре, стига да има кой да им ги доведе от село със собствен транспорт, защото тогава не пътуват училищните автобуси.
Kuponi, 4alga, droga - tova e re3ultata vie kakvo o4akvate ? A3 cam " 3A " da ce varne vremeto kak bewe predi 30godini - da gi vida togava U4ENIZITE .
И сега какво правим?!?!Даскалите се правят ,че тая работа не ги засяга! Важното е ,че стачкуваха и си издеистваха заплати далеч над средните! Какво ги интересуват учениците?!?! Еи, това е *** даскалски! Да им се орежат заплатите и да се съкратят наполовина. Заплатите им да са обвързани с грамотноста на учениците! Щом половината ученици са неграмотни , да им се намалят наполовин заплатите! Значи нищо не работят!
A MEJDUNARODNOTO IZSLEDVANE KAKVI GRAMOTNICI GO PRAVIHA NA ZAPAD SA PO NEGRAMOTNI OT 99% OT BALGARITE NO, BALGARITE STRASHNO IM HARESVA DA SA SAS SMACHKANO SAMOCHUVSTVIEVAPROSI ZA BALGARIA OT ZAPADNI VISHISTI--BANKI IMATE LI-MATEMATIKA UCHITELI-OBSHTESTVEN TRANSPORT IMATE LI--A DO VAS E MAROKO(NE USPIAH DA OBIASNIA CHE E MAKEDONIA)TA DA NE PRODALJAVAM
Истината е, че България все още се крепи на хората в предпенсионна възраст, а младите за нищо не стават, а и голяма част избягаха от България. И това не е традиционния конфликт между млади и стари, а тъжната жива реалност.
Много си прав. От много грамотност сме на това дередже сега. Ако образованието преди е било толкова на ниво и страната щеше да във възход. Май старчоците са се затъжили за младостта и търсят вината за нещастието си у младите.
"Баси ченгеджийницата"Що за заглавия,господа журналисти.Май не само учениците в България са слабо грамотни..
Много правилно. Тази тенденция я има не само в България. Но тук тя е комбинирана с комплексите на българина, с желанието за подражание и пословичния мързел. Нещата у нас просто се случват по-бързо и никой няма нищо против това.
shte sa praqt na u4udeni ta nali to4no te takiva ni praqt ... tva iskat !!!prost narod i ko obshto ima 4e Фандъкова imala podkrepata na ББ s temata ?!?!?
Съвсем норамално е, на никой политик не му трябва умен народ. Ако хората са умни ще видят какви простотии върши и ще го изгонят като бездомно псе от там. Защо да работят в полза на обучаването на хората. Умните хора трудно се контролират или манипулират. Такива хора са непотребни за целите на управляващите!!! Това няма да се промени. Вие бихте ли създавали непотребни неща!
Съвсем норамално е, на никой политик не му трябва умен народ. Ако хората са умни ще видят какви простотии върши и ще го изгонят като бездомно псе от там. Защо да работят в полза на обучаването на хората. Умните хора трудно се контролират или манипулират. Такива хора са непотребни за целите на управляващите!!! Това няма да се промени. Вие бихте ли създавали непотребни неща!
Родител съм на дете във втори клас и ми се е изправила косата от претоварената им програма! Препускат из граматиката и нищо не разбират! Учат неща, които видимо не са за тях! Как няма да са неграмотни после?! Материалът е много, труден и претупан. Между другото съм филолог и имам достатъчно наблюдения колко е труден езика.
Така се надявах, че поне под тази тема няма да има коментари на "6liokavica"... Толкова по въпроса...
Да, така е. Учебниците са под всякаква критика. И навярно ще си останат такива, след като Фандъкова е съгласна да дезертира като министър, за да става кмет. Защото новият министър, който най-вероятно ще е заместникът й, отговарящ за висшето образование, хал хабер си няма от средно и основно образование.
Половината от 16-годишните ученици са неграмотни