Никой, никой по света не може да се пребори със най-високо скоростната и качествена Лада.... Спомням си Нашите Високо Поставени Ръководители се качваха на западни коли по време на Паради, понеже Ладата не беше удобна за паради! Тя беше само добра за народа, да чака 15 години на опашка за да си я купи!
Реалноста е следната за първото полугодие в русия са продадени само от модела li9 80 хиляди който се оказва убиец в сегмента на високия клас suv пуснатли го в европа ще катурне целия авто пазар
Новият хибрид BYD QIN L има пробег 2100 километра с един резервоар (65 литра). Цена от 14хил до 18 хиляди долара в зависимост от комплектацията. Обща мощност двг + батерия - 320 конски сили.
Каросерия на лека кола направена от метал тежи близо един тон.... Същата каросерия, ако е направена от Екологична Конопена Пластмаса ще тежи 300 килограма. Акумулатота от Коноп е лек и е ВИСОКО КАПАЦИТИВЕН..... и бие Литиевите Батериии ... ако примерно заредиш Литиева Батерия .... можеш да караш примерно 100 километра....и трябва да я сменяш на всеки 45000км! Ако заредиш Екологична Конопена Батерия караш 1500 км без зареждане и тя е ВЕЧНА..... не се унищожава!
Европа Фалира, порше, мерцедес, всичко фалира, европейците ядат пръст и сухари, нямат ток, спят на улицата, а Русия преуспява и забогатява, развива се. Извинити, точно обратното е.
Отвън - Рено, Отвътре - TESLA... много слаба кола. Като гледам колко е грозна, сигурно не може и да върви.
Преди да дойде нафтата и да покори света Форд Мотор е правел леки коли с карусерия от Конопена Пластмаса и се е движел на Конопено Олио. Удряш го с ЧУКиНеМожеш да му счупиш стъклото. В момента се произвеждат КОНОПЕНИ АКУМУЛАТОРИ изградени от конопени нано частици и КАПАЦИТЕВНОСТТА им е толкова ВИСОКА, че като го заредиш можеш да караш Лека Кола Тежаща 300 кг от Конопена Пластмаса 1500 километра пробег!
В Германия си задават въпроса, защо в класацията за краш тест на Euro NCAP за 2023г. в топ 3 няма нито един немски производител, дори европейски, а там са само Тесла и китайски марки.
HiPhi Z (100% електрически) показа по-добър резултат на снежен лосов тест - moose test (насипва се сняг на полосата за по-трудно) от Porsche 911. HiPhi Z може да претендира за най-добрия спортен автомобил в света. На второ място се нарежда Zeekr 001. Легендарния BMW M5 (беше най-добрия) отива на кино, вече не се произвежда, БМВ отиват на кино!
Европейския автопазар произвежда и изобретява, другите копират. Няма как да ме убедите, че един китаец с ограничени свободи може да изобрети нещо ново само защото отгоре са му казали "Сядай да ми измислиш нова технология в автомобилостроенето". Ерго нещата остават, каквито са били до момента, а те са - немците изобретяват нови технологии, китайците ги копират и пускат на пазара евтини копия. Това се случва от десетки години. Не е от вчера.
"2023 HiPhi Z Exterior and Interior, this car comes from 2041!" - 670 конски сили, 90 хил долара, БМВ, Тесла, Мерцедес могат само трева да пасат.
Колкото до електричка, това е пълна безсмислица. Взимах си веднъж под наем за проба. През цялото време се чувствах все едно карам в пустинята със стрелката на бензина на червено.
Трябва да си болен в главата, за да дадеш 100 000++ за кола, каквато и да е тя. При положение, че можеш да си купиш употребявана с автоматик и климатик за под 10 000 и да ги сменяш всяка година, като ти доскучее. Аз за 100 000 съм се набълбукал с 8 коли и три камиона. Не че ще им взема парите някой ден, но никога няма да ми доскучее. А не си представям да си бях взел едно комби БМВ 5 за 90-100 000 лв и да му треперя какво ще му се случи.
Пича вика, че Zeekr X бил с по-добра "комплектация" от BMW 5 хахахахахха хуморески. Трябва да си супер луд, за да си купиш електричка и то китайска.
скоро никой няма да ги купува. BYD Seal U все по често може да се види в големите европейско градове, въпреки високите мита които фашистите от Брюксел налагат на Китай.
Щом китайците са направили по-добри модели от немците, това може само да ме радва, защото по всичко изглежда, че следващото поколение немски коли след 2-3-4 години ще са космически кораби на колела.
Каква е рeaлнocттa зa aнeмичния aвтoмoбилeн пaзap в Eвpoпa?