19

Анонимен

преди 2 месеца

Това не е лесна работа.. дават пари защото е трудно..

18

Хахаха

преди 2 месеца

Пфф. Стартовата заплата на 19 годишен програмист с нула опит. На 30 години вече този програмист взима по 50 хиляди на месец и работи не повече от 10 часа седмично.

17

Анонимен

преди 2 месеца

Нямаш право да станеш алкохолик, защото постоянно трепериш, че нещо ще стане. Всеки ден се ходи на работа със страх. На самото обучение, което никога не свършва, ни караха да запаметим до запетайката сценарии на трагедии от последните години. Ще пасне на някой, който е с отлична памет, пресмята бързо и може да запази контрол и да работи под стрес.

16

Анонимен

преди 2 месеца

Та обобщението на брат ми беше, че там колкото и кадърен да си БЕЗ ВРЪЗКИ НЕ СТАВА!!!! На летището и за чистачка и за товарач на куфари ПАК си требЕ връзка и познати!!! Майка ми беше много доволна де... Вика на брат ми "Мани ги парите - щеше да остарееш за 10г!!!".И е права - неслучайно дават такива пари!!!

15

Анонимен

преди 2 месеца

В момента работя това, но не в България и на много, много натоварено летище и още по-натоварен район. Не е за всеки и взема много от теб.

14

Анонимен

преди 2 месеца

Работата е наистина напрегната и отговорна, колкото и клиширано да звучи. И доста износваща, затова за там трябват психически стабилни и издръжливи хора. И, разбира се, с отлична езикова и специална подготовка. Затова не е ясно как вземат хора без такава подготовка и с никакъв опит. Ама, може да са измъдрили скоростен начин на обучение.

13

Анонимен

преди 2 месеца

Хахахаха - тия са егггати и cмeшниците!!! Брат с магистърска степен от ТУ(техническия) преди 5г кандидатства там(тогава беше на 27г....Та три месеца го разкарваха по интервюта и изпити които той взе,но пак му отказаха.Казали му "Ще ви потърсим" хахахаха.Е потърсиха го ама след една година,а той вече беше началник в отдел продажби и обслужване на "Автобуси и Камиони"на една трилъчева немска марка от Щутгарт.Каза им "Когато исках,вие ми посочихте вратата,а сега искате да напусна добра работа?ЧАО"

12

селянин

преди 2 месеца

българси въздушни линий я пак ама им кажи и заглавието

11

селянин

преди 2 месеца

след 3 години такава работа ставаш *** кръвно180 на 100 ръцете ти треперят и си пълен алкохолик

10

Емигрант

преди 2 месеца

Да не е допусната грешка, възраст до 30 г.? Не зная дали има по-отговорна професия от тази, животът на хиляди зависи от човекът на земята, в документалната поредица "Самолетни катастрофи" се вижда, че не една самолетна катастрофа е по вина на човек с малко опит в тази професия ? Пътниците ако знаят как се подбират хората отговорни за безопасността на полетите няма да пътуват с българските въздушни линии !

9

анонимен

преди 2 месеца

И дълги крака, тънко кръстче и руса коса.

8

Ббб

преди 2 месеца

Айде на непалците. За тах 2-3К, а агенциите които тръбят че няма кадри ще прибират по 7-8К.

7

Анонимен

преди 2 месеца

Там не постъпват на работа "случайни" бъдете сигурни.

6

До баба мара

преди 2 месеца

Преди години младите се обучаваха във военновъздушното училище в Г.Митрополия, имаше класни с РВД и с пилоти за гражданска авиация. Чудно ми е, че приемат на работа хора без никакъв опит.

5

Анонимен

преди 2 месеца

В ГЕРБ никой не знае английски, дори и Вожда им, а в момента цялото РВД на Летище София е от кадри на ГЕРБ.

4

на окопите може

преди 2 месеца

да се заработва . авто стоп до киев . после йотовица може да го помилва ако го сложат в панделата . украинските войници крадат каквото могат . Правят къщи , вземат големи коли и трупат в банкови сметки .

3

баба мара

преди 2 месеца

това е изключително опасна и отговорна професия преди години младежите сеобучаваха в ссср англ език трябва да е като маичин при този претоварен трафик внебето над българия трябва изкл отговорност знания и умения затова са високизаплатите защото е изк отговорна професия

2

Анонимен

преди 2 месеца

Бъдете сигурни, че там случайни хора няма да попаднат. Все наши момчета. Тиквени и Главчо ще се погрижат.

1

Анонимен

преди 2 месеца

Е как бе, нали там са на всички видни герберастки мъжленцата. Воглаве с Цецко Цачев.