Който живее на Запад знае, че тези вагони са за къси растояния за хората, които живеят в "селца от градски тип" или както тука ги наричат "спални райони", те са на около 30-40 км от големия Град където населението от тези райони учат или работят.
Уха ,, технологичен гигант сме...Гвоздейков да се разоди малко по Азия да разгледа, ние сме 1 век назад от тях в жп транспорта
То това вътре е като автобус, а и да стигаше до морето колкото автобуса поне а то два пъти по-бавно, а и не ми приличат на нови, пак далаверки ми мяза.
Сега остава да ги нашарят като старите и цирка ще е пълен. Гледам разписанието , 6 часа София Бургас, Китайците с уважение ще се отнасят с Българския посланник, голяма държава ( 6 часа х 300 км/ч = 1800 км ) от столицата до морето. И това бърз влак. Ех Ориента е в нашите вени. Еваш еваш , за каде да бързаме, може когато другите за 6 часа до Марс да стигат и ние за 3 часа до Бургас ще пътуваме. Ех мечти
Само не мога да разбера защо са им свалили електронните табла и са наслагали хартиени... Дават информация за гари, спирки, скорост, номер на влак, връзки, разстояния, дестинация и време. Баш като индианци са ги побългарили с тая хартишка където пише София - Бургас... А не би било някакво зверско усилие да я внедрят тая електронна система от Deutsche Bahn...
ужас,колко сме утепани не е истина.Във съседна сърбия влаковете са нови,двуетажни и развиват 200 км час по линията Белград- Нови Сад.Там сервират страхотни кафета.Влакът се казва ,,Соко,,
Гвоздейков показа новите влакове за БДЖ