41

Тролей №5

преди 2 седмици

Това ще е защото са много по-хубави от ДВГ автомобилите. Нали така, "Зелената Зелка"? Електромобилите стават единствено за градска среда, заради удобството за паркиране. Това изключва големи такива и луксозни марки-електрички. Последните две са оксиморон, а те доминират пазара. Но "Някои хора" направиха $стотици милиарди покрай производството точно на такива електрически МПС - големи и мощни, предимно Plug-in хибриди. На балъците - честито.

40

Боби

преди 2 седмици

До Ямболски цървуль Електролитното изчистване на Лития и други елементи иска много енергия. Най-рентабилно е ако си до Атомна енергостанция - всяка излишна енергия отива към електролитните банки. Или имаш огромна фотоволтична станция примерно в северна Африка... Но не заводите са в Германия, Китай и прочие.

39

Ямболски цървуль

преди 2 седмици

Производството на такова извращение, предварително е замърсило атмосферата за 5 години напред.Така че измамата за еко е брутална.Обаче има,които се връзват и си ги купуват.После опъват кабели от 5- я етаж

38

Анонимен

преди 2 седмици

Само Tesla S става. Останалите не стават за нищо.

37

Анонимен

преди 2 седмици

Ок. Администрацията защо въртят дизели? Качете ги на електрички

36

Анонимен

преди 2 седмици

Аз искам електрическа кола но нямам толкова много пари. Повече от 10 000 за кола не давам. А те хубавите електрически коли са дори и втора ръка са по 50 000лв.

35

Крундел

преди 2 седмици

бавно зареждане, малко зарядни станции, който няма гараж да си я включи в контакта за една нощ е трудно... да не говорим за около 30% спадане на капацитета на батерията при много горещо/студено време... отделно климатик за отопление или охлаждане яде батерията... ел.колите са най-добрите превозни средства, просто батериите още не са ок, като сложим и това, че след 3-5 години имаш само 70-80% от началният капацитет, а някои и са за смяна на батерия, която е с 2/3 цена на нова кола...

34

Ямболски цървуль

преди 2 седмици

Е- колите са пълно извращение.Дори и за хибридите съм на това мнение.

33

Боби

преди 2 седмици

Електриките имат огромно преимущество в градски условия Но Климатик и отопление... За това в момента най-доброто е "LINE HYBRID" тоест няма механична връзка между колелата и двигателя. Ако ти трябва топло или климатик включваш дребния ДВГ 60-80кс който те спасява А за чистите електрички Тесла намери решение Преден мост един електродвигател, Заден мост Два електродвигателя. Всички двигатели са с различна мощност и третия с различно предавателно число - оптимизиран за 100-250км/ч първите два 0-150

32

Рибата

преди 2 седмици

Не чуя ли рев на двигател не потеглям.

31

Делянчо Непеевски

преди 2 седмици

До MNENIEДоста плосък коментар......

30

Анонимен

преди 2 седмици

Това е заради убавите им батерии.

29

Анонимен

преди 2 седмици

Да пробват да намалят цените 3 пъти(300%).

28

Анонимен

преди 2 седмици

Кой нормален човек ще купи тези ***. Времето на всички хора е ценно за са го губят в чакане да си заредят колата. Това беше най-голямата лъжа и мерак за огромни печалби.

27

Електрошок

преди 2 седмици

В материалчето невинно пропускат интересни проблемчета. Зарядните станции трябва да бъдат десетки пъти повече, но кой да ги строи и поддържа и откъде парите за това? За да минат всички на коли с ток, кой ще построи и новите централи и с чии пари? (Нужни са поне 50% нови мощности за 200-300 милиона електротенекета в Европа.) А батериите се палят, макар и рядко, но се гасят адски трудно и ако колата е в подземен гараж на голяма сграда, става весело...

26

Анонимен

преди 2 седмици

ПочнА се, началото на края е това . За пореден път се убеждавам в "еко заинтересованоста" на немците, за които далавера е, както винаги, на първо място. Няма ли далавера, няма продажби, няма екология.

25

КИРО И АСЕН

преди 2 седмици

ДОБРЕ ЧЕ НАРОДА ГИ ИЗРИТАЙ С ТЕХНИТЕ ШАРЛАТАНИИ, ЧЕ ЩЕШЕ ДА ПРАВЯТ ЕЛ. АВТОМОБИЛИ В ЛОВЕЧ.... ВИЖТЕ СИ АКЪЛА, БЕ ПЕПЕТА.,

24

Анонимен

преди 2 седмици

Голям смях са тия пластмасови тоалетни. И смешните IT комплексарчета, дето карат Теслите и се мислят за големи рали състезатели. Пък като влязат на път със завой и скачат на спирачките.

23

Анонимен

преди 2 седмици

Първо са непрактични , говоря от опит . Когато се пътува в студено време и се пусне отоплението батерията буквално пада за минути , вечер ако се шофира на дълъг път също точи много батерия .Зарядните станции не са толкова много колкото се говори и зареждането е много дълго , отделно от това ако намериш станция , може да се окаже , че някой се е закачил минути преди теб .През лятото от климатика батерията също пада бързо . Продадох , купих Рав 4 чист бензин и сега си свиркам .

22

Анонимен

преди 2 седмици

"Той успява да го пласира едва когато сваля от цената, която е платил, с 5000 евро."..... Значи... тоя дилър ше да е нашенец или е работил с нашенци, щото знае как да се оплаква професионално :))). Скоро електричните ще ги продават с лафа "една баба я е карала, само до магазина е ходила, бастуна ѝ е в багажника" само и само да се продават теслИ и подобни.