59

Анонимен

преди 2 месеца

Кой в България кара нови коли? Обикновенният българин масово с около 1500 лв. заплата със сигурност не може да си го позволи. При тези ниска заплати и пенсии трошките в България ще се увеличават.

58

до58

преди 2 месеца

ми сигурно щот са тарикати, не са бачкатори кат теб, само за една кола да бачкат да си мислят, че хората ги мислят за паралии щот дали последната си пара за нещо по лъскаво.

57

до51

преди 2 месеца

Споко бе, то ръчката на западните коли не е по малка, па и на автоматиците голям лабут слагат, нема а са плашиш.

56

анонимен келеш

преди 2 месеца

Така си е!кАпейките карат таралясници къде не им дават да влизат с тях в центъра:):):)май го отмениха тва:):):)А ние си караме яките коли:):):)Значи има и богати кАпейки капиталисти като Славчо Василев къде и те карат коли като нашите,но разликата е,че ние сме си изработили парите за тези коли ,а на тях са им подарък от Хладилния Завод примерно:):):)

55

до57

преди 2 месеца

ОООххоооо програмиста мотокарист пак е тука, зареждаш двете тесли и одиш пеши, е а е сега ни кажи и за термопомпата, жената викаш прави като вятъра на комшията баджанак, хахахаха програмиста мотокарист.

54

програмист

преди 2 месеца

зареждам 2те тесли пред къщата в затворения комплекс. Жената е тунингована от доктор Енчев и прави като вятъра.

53

Анонимен

преди 2 месеца

Карам си 30 годишният дизелов таралясник и хич не ми пука че не било престижно. Нафтата я мирише ,данъка 30 лева,двигателят може още 30 години да изкара макар че купето малко гнило вече ,ремонт над 150 лева няма

52

Анонимен

преди 2 месеца

Даже САЩ нямат навсякъде магистрали. Ако тръгнеш по една такава отстрани е 1000 км пустош. Къде е ползата от тая магистрала и колите.

51

Анонимен

преди 2 месеца

И Тиквата и К_урнелия са трошка - ама все тях караме други нема :)))

50

Анонимен

преди 2 месеца

Ако се разреши вноса,без мита и тоя огромни надценки на евтините и сравнително качествени нови китайски автомобили,за по малко от пет години България ще си и обнови автопарка,ние обаче внасяме и караме морги на възраст на по десет и нагоре години,от тия 300 хиляди ежегодно регистрирани нови коли,едва 25-30 хиляди са нови,всичко друго е леш,абе важното е да сме горди евроатлантици нищо че сме със съдрани джобове!

49

Русофилче

преди 2 месеца

Карам Лада, добре върви. Ръчката малко ми влиза в дюпето. Екстра ми е.

48

Анонимен

преди 2 месеца

Китай и бг са несравними. Там са 2 милярда население но нямат население в половината държава е пустиня и не са направили магистрали.

47

Анонимен

преди 2 месеца

Ами пуснете ниви китайски коли с ДВГ и електрички без мита и нормални надценки и да видим тогава дали няма да се подмени автопаркът от 15+"нов внос"калакотри,да ама ние аборигените крепим да западното производство!

46

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен Градовете се свързват и шосета. Много по-евтини са и практични. Кой ти каза че трябва да са магистрали. До 1989 г. бяха само шосета при 9 милиона население и нямаше задръствания. Сега че населението в София трябва да направим магистрали от София ли

45

Анонимен

преди 2 месеца

До Тони Монтанела. Той проблема е, че сме много бедните, но не искат да го признаят и ни вменяват непрекъснати някаква вина за нещо.

44

Моята е на 5 години

преди 2 месеца

, японска (Мазда) , купена от магазина и в момента е на 48 хиляди километра. Едва ли ще си купя друга и то чисто нова. Много поскъпнаха...

43

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен 49. той е програмист колкото аз съм извънземен.

42

Анонимен

преди 2 месеца

Всеки кара кола според джоба си. Щом човек си поддържа колата тя не е трошка!

41

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен 47. Много са нужни даже. Свързват градовете и правят достъпа бърз. Това че нямаме икономика е друг въпрос. Така ли ше си седим на опашката на света ?

40

Анонимен

преди 2 месеца

До Анонимен ИИ и програмисти изгаряте.