За кой пореден път - най-големите замърсители откъм фини прахови частици. във всеки голям град са отоплението на твърдо гориво, строежите и дупките по улиците. Чак след това идват автомобилите. Трудно ли е да се въведат допълнителни изисквания към строителите, ограничения на отоплението на твърдо гориво и да се фокусират върху оправянето на пътната настилка в по-замърсените райони? Отговор не чакам.
Вдигнете данъците прогресивно за 2-ра кола, а ако е с евростандарт по 6 с всеки по-нисък номер да скача двойно. Центата на паркиране в центъра е безобразно ниска! А всеки знае как се минават технически прегледи. Само тези 3 неща ще гарантират спад на трафика с 50%. А ако се органицира и училище н транспорт с автобуси нещата съвсем ще се оправят.
До Размисли и Страсти: Смисълът е да не се изсипват всички от крайните квартали и провинцията с таралясниците си в центъра! Има чудесно уредено метро с което се стига много по-бързо и евтино в центъра отколкото с кола. Не разбирам тоя селски манталитет да си спреш голфо у центъра, след половин час обиколки за паркиране и да разпръчиш после по Витошка. В нормалните столици има ограничения за коли в центъра, а при нас и въздухът е супер мръсен...
50% от колите в центъра са просто транзит, така една такса 10 евра ще напълни хазната и удвоете таксите за паркинг, утроете глобите и ще се оправи. ^^ Кмете 1мил коли по 10 евра са си 10 мил евра на ден, помисли :) ^^
"Забраната не се отнася за живеещите в малкия ринг, както и хората с увреждания."----И КАКЪВ Е ТОГАВА СМИСЪЛЪТ ОТ ЗАБРАНАТА?!
А за живеещите в центъра може с таралясниците - т.е. басейна е разделен на пикаещи и непикаещи в него :)
Скоро и апартаментите ще ви отнемат с ето такива незаконни актове, но вие си стойте кротко и си спете
Уникална проостотия. А колко по-справедливо и ефикасно за чистотата на въздуха щеше да се ограничи престоя до 1 час, и по-този начин да осуетят разходките в центъра с кола без да ощетяват най-бедните.
10 евра такса вход у центъра, даже за живущите там и ще се оправи всичко. ДС ще ви оправи, даже няколко пъти :) Кмете знам че четеш ^^
Ако се забранят всичките гробници БМВ Е46, Е60 и Е90 и 1.9ТДИ-тата, в центъра рязко ще се подобри въздуха. Така че всички складови бачкатори с горепосочените морги - ще ходят пеш до центъра.
Разпадащи се смърдящи дараци нямат място в градовете,а стават само за скрап. Редно е и незаконните автоморги да бъдат изринати а смешните им собственици,да се задължат да рекултивират замърсеният и отровен от самите тях периметър. Например между Горубляне и младост 4 в нивата, около един Тир паркинг има такава морга, стопанисвана от сашито сина на Митко милиционера,но явно плащат на някой първокатегориен ***, щом и до момента разглобяват коли,разливат течности и търгуват без ФУ.
То преди 1992 вече е ретро исторически автомобил и хората си ги купуват за кеф, а не защото нямат пари. Замърсяващите дизели са главно след 2002-3 с над 3000 кубика и 6 цилиндъра. Мечтата на селяците - БМВ Е60 530д...
А класиците със старите Поршета и SL-и от 80-те години какво ще правят ? Това са скъпи и ценни коли, истински класики.
И как ще спат въздушните течения, да не отнесат замърсяването от зоните около центъра в "чистата зона"? Това е все едно да кажеш, че в центъра на басейна е забранено пикаенето, но по краищата може да пикаеш колкото си искаш.. Пълен абсурд.
Не колите, а старите печки са замърсители в гетата на София къзето се горят всякакви ***. Тази мярка е за събиране на пари. При преглед не се оценява замърсяването, а се гледа годината на автомобила което е чиста проба анархия.
От 1 декември без стари коли в центъра на София