Той и Костадин Костадинов се вози на бял тунингован немски Porsche Cayenne с ляти джанти, но не мрънка.
А какво става със зелената сделка, икономиката на ЕС мина ли на вятърни перки и слънчеви панели?
Вчера един пич се върна от Китай, и разправя, че там мизерията е ужасна, в Китай нямат канализация и ползват външни тоалетни.
До Гледам хвърчат тука, бъркаш. Има доста над 50К. Не си спомням статистиката, но богатството в България се разпределя по много сходен начин със Западна Европа. Разбира се говоря за проценти, не абсолютни стойности. С други думи, и тук, и на Запад имаме еднакво количество бедни и богати. Разликата е, че на запад бедните си знаят мястото. Знаят, че образованието им е ниско и за това печелят малко. Устите им не са грамадни като на тези тук. А и не са зли, като нашите. Манталитет. Не се променя!
Да, поршетата са много гадни коли, но вземете пример от Костадин Костадинов който си вози руското умирисано гъзe на бял Porsche Cayenne и не мрънка, че му е лошо. Стоически издържа на гадния капитализъм и лош живот в ЕС.
То няма нужда да си бил в тоталната мръсотия Китай (бях да им видя интересната култура и то 4 пъти, редом до прекрасната природа), за да видиш каква е СРЗ и по-важното PLI. Мизерия стряскаща. В заводите има мрежи против самоубийци, че не е лесно да се работи по 20 часа на ден за 10$. Единствената по-отвратителна и *** държава, в която съм бил, това е Индия. Но пак интересна култура.
Цената на литиевите батерии расте. ЕС няма никакви залежи от литий за производство на батерии.
Не е важно какво произвеждаш, а колко пари можеш да му вземеш. Това е причината западния свят да е с десетилетия пред останалите. Всеки може да произведе примерно тениска, но колко фирми могат да я продадат за 500 кинта. Е това не разбират русофилите. Не е важно да произвеждаш евтино, а да продаваш скъпо. Средната класа и богатите ще продължат да си копуват скъпите западни стоки, за останалите китайско менте
Вчера един приятел се върна от Китай и разправя, че там само няколко милиона богати китайци имат коли, останалите 1.5 милиарда са на колела.
Руския Tpoл си има каталог с готови коментари по всяка тема. Някой му ги е пише и му ги спуска свише, а той само пише: Категория "Автомобили" и почва - Copy-Paste, Copy-Paste, Copy-Paste. За това виждаме едни и същи коментари под всички статии.
Вчера един пич се върна от Китай, и разправя, че карал китайска кола, гола вода са китайските коли, за нищо не стават.
едни статистики. Данните от Уики-то са стари, има по-актуални на "worldometers.info" избирате GDP сортирате по per-capita и гледате резултата. Русия около 15к, а България около 13к. Водят ни, но това не е новина. Проблемите след GDP-то ги знаем, не се разпределя по тоя начин, много хора у нас не достигат тия цифри годишно. Онзи ден бях в банката и там ми зададох интересен въпрос "Вашият годишен доход е до 10к, между 10к и 50к, или над 50к?". Това са трите категории, повечето у нас са в първата.
Китайските електрички се произвеждат за няколкото милиона богати китайци, а не за бедните българи.
75% от работещите едва свързват двата края всеки месец