Всичко хубаво, ама днес почти никой не може да си купи нова кола, вие говорите за замяна, за увеличение на данъци, за подпомагане...кого ще подпомагате, след като никой не купува? Вие вземете подпомогнете зарзавата, там ще има далавера. Не да ми подпомагате германски производители, дето си вдигнаха цените заради американския втечнен газ!
До Любо "Суперчарджърите на Тесла зареждат безплатно" - докато наловят достатъчно шаранчета и оп-ще стане платено. А с всяко СУПЕРЧАРЖВАНЕ на батерията, съкращаваш живота й. Суперчаржвай редовно, и може и на петата година да се наложи да изкараш няколко десетки хиляди - за нова батерийка.
Има, все някой ще започне да ги заравя в почвата ни, автомобилите от цял свят. Стига да има далавера, токсичността и замърсяването не са проблем за българския предприемач и правителство.
До 12Не говори глупости, за които не си наясно. Теслата за европейския пазар идва с Тип 2 конектор, с които могат да зареждат на почти всички станции. Да не говорим, че на Суперчарджърите на Тесла зареждат безплатно.
За производството на батерии и извличането на суровините за тях се изразходва гига мега енергия и то главно в страните от третия свят при вредни за здравето условия и за това колите са скъпи!А богатите които могат да си ги позволят не гълтат пушеци с пушеците ги гълтаме ние жителите на страните от третия свят където се произвеждат батериите и тока!С една дума бедните и по този начин ядатлайната на крадците с пари!
До клоун - ама в гаража в къщи също не е оферта, понеже най-рисково да се самозапали е при зареждане, а запали ли се, и къщата ще замине. Батерията на електромобил не се гаси и с милион литра вода.
От 2100 година всички моторизирани лични превозни средства ще са летящи и с термоядрен реактор и ще имат "пътен пробег" с едно зареждане, не по-малко от 2 милиона километра.
Тесла без мрежата си за зареждане в САЩ никой не би си я купил, тук мрежа няма нито има представителство обаче тия дето са си я взели се изкарват най-големите умници каквито не са!
Само не разбрах с какво един автомобил пък бил той какъвто и да е ще ми промени начина на живот.
До 6 - да ти го анализирам, като не можеш да се справиш сам - немощните интелекти са особено податливи на пропаганда и реклама. Теслата е едновремено мощно рекламирана и обилно пропагандирана. Немощните интелекти купуват. Те са мнозинство в света.
Вие си купувайте електрички , аз си карам Сеат Ибиса, 70 к.с.И да не заспите в жегата че нищо не се чува.
Ако имаш гараж с ток да зареждаш на нощната тарифа и ползваш колата само в града, смисъл има. Ако ще се кара извън града, постоянно си на тръни дали ще стигне тока, висиш с часове по зарядните и плащаш по 90 стотинки на киловат, т.е. ти излиза по-скъпо от кола на газ и почти колкото на нафта, то смисъл няма.
У нас естествено, че не. Само най-богатите, които имат собствени къщи с гараж, могат да си позволят зарядно в гаража и такава кола. Но те в повечето случаи са мутри, които се кефят на мерцедеси и беемвета, майбахове. Така че те скоро тесли няма да си вземат. За всички останали (мнозинството простосмърни) денят на електрификацията е мнооооого далеч в бъдещето... И къде са зарядните станции у нас. Много сме изостанали...
Пореден ферибот изгоря преди месец заради играчките на батерии, заблуждаващо наричани "автомобили". Запали ли се, не може да се угаси. Може да се запали по куп причини - при зареждане, при деформиране на батерията, при навлажняване.
Електрическите коли и имат ли почва те у нас?