Гледам, че спорите дали учителите или учениците са виновни за неграмотността, ама вие като родители, ни лук яли, ни лук мирисали? ;)
Училището или по-точно учителите имат голяма вина защото не съм чул последните 20 години някой да е повторил някой клас защото има 2 по който и да е предмет за годината. Вече пишат 3 на куцо, кьораво, сакато, лгбт и т.н.
До Анонимен Политическата система ,наречена демокрация ,трябва да замерваме . С камъне ,сопи и каквото попадне под ръка .
Причината за неграмотността - всеки ученик струва Х лв., когато е за първа година в даден клас. Ако повтаря, училището взима 1/2 от Х за него. Затова в края на годината ръцете на учителите се извиват, започват да валят заплахи и какво ли не, за да се пусне неграмотният нагоре. Освен това не са и малко родителите, които неглижират децата си и вместо да се ангажират с образованието им, просто им дават джобни за училище... Обществото плюе учителите и така учениците знаят, че са жертви, милите...
Какви 15к на месец, ако до 30 не се пенсионираш значи яко не си разбрал живота братле. приятна работа само баламите бачкат.
До 35 Не съм съгласен с Вас. Реализацията е функция на специалността и средата. Не се реализирах и сега си сменям профес., което според мен е абсурдна глупост, защото за съм най-ученият в света в моята професия ( в която не се реализирах ) Това ми отне словом и цифром 31 г. учене. Сега вече на доста години ще стана някакъв за посмешище с измислена диплома, но реализиран и най-вероятно с доста прилични доходи ( заради връзките, които имам в новата си бъдеща работа ). Но няма да знам и 1% от необ
80% от материала не става. Толкова е просто. Все едно да искам кучето ми да чете Шекспир в оригинал.
До Анонимен Защо толкова ви пречи демокрацията.... Не знам за чъв *** намеси демокрацията . Още повече че "такова животно нема" . Демокрацията е излислица на лъжливите гърци за да има за какво да си мечтае простолюдието. Също както е илюзоя и комунизъма за който си мечтаеше пролетар'ята ... А на въпроса Защо образованието запада ... Ами защото вече на никой от управляващите НЕ МУ ТРЯБВАТ умни и знаещи. Сега се търсят простовати, бедни и послушни. По-лесно могат да бъдат зомбирани ........
До 35 - По тази ти логика, хирурзите, писателите, адвокатите и прочие са неграмотни, щото друг правил десетли милиони...
Демокрацията им пречела да бидат грамотни. Много умно, брей, брей, брей. Тогава защо азиатските демократични държави, Южна Корея и Япония са на първо място по грамотност в света - 99.99%. Давам пример с Изтока щото пак некви русофили ше почнат да ми реват, как европейците били европейци, пък ние сме били друга порода и т.н. Другари, обяснете се моля Ви! Защо толкова ви пречи демокрацията.
Без частни уроци не става, винете за това когото си поискате но ако аз бях директор в училището ако успеха е нисък учителката ще бъде първата уволнена.
"А нашата задача като учители, като общество е да направим така, че синът на дърводелеца да стане дърворезбар. Ако това се случи, то ще е най-хубавото признание за смисъла на работата ни." __ ЩОМ ТОВА Е ПРИЗВАНИЕТО ИМ, НЯМЯМЕ НУЖДА ОТ ТАКИВА УЧИТЕЛИ!!...
Тоест, ти с 2 висши се мислиш за грамотен?! Не разбирам гледната точка. Говорим за грамотност и ценности, не за хартиени дипломи. Каква реализация имаш? В цифри се говори, не в хартийки. Примитивно и грозно, ама работи на 90%. Има и изключения, разбира се. А демокрацията е виновна на аутсайдерите, прочее. 87ми набор съм. Отличник. Бизнесмен, интелектуалец. Учител. Не съм написал долното, но то е факт.
До 32. Баща ми беше тракторист, а майка ми работеше в лозарската бригада. Аз имам две висши и съвсем не съм изключение. Друга е причината за неграмотността, приятелю. Вината е в така наречената демокрация.
Въпреки всички локуми в интервюто, факт е, че расте поколение неграмотно, без никаква обща култура и основни познания по история, български език, литература. По-добре се изразявали на английски, отколкото на български! Сестро, те българския не владеят дори на базово ниво, ти ми говориш за английски!!!! Нали за да научиш чужд език, първо трябва да се справиш с майчиния!?
Да замерваме училището за „обезграмотяването“ на поколенията е лицемерно