летял съм над 10 пъти с wizz air и не мога да се оплача. Последния полет беше преди 2-3 месеца до Копенхаген - 80лв дупосочен билет. За тези цени човек просто няма какво да се оплаква стига разбира се да няма компромиси с безопасността на полета.
До Бай СпасБайчо, а да се замисли защо е закъснял с полета от Абу Даби? Щото този самолет има 4 полета за деня - София - Тел Авив, Тел Авив - София, София - Абу Даби, Абу Даби - София. От Тел Авив се връща навреме, но тръгва от София за Абу Даби с около 4 часа закъснение. ЗАЩО, при положение, че е можел да спази предварителния график? Защо излита за София с ясната идея, че няма да стигне преди 0:00 часа? *** са се още при излитането от София, няма друг самолет да замести този полет и хоп
Поредната поръчкова статия, защото:5 млн британски лири са джобните за авиокомпанията.Още повече имат да плащат и други авиокомпании.По време на Ковида Уиз Еър беше единствената, която намираше начин да лети , въпреки неистовите опити да бъде спряна.Самолетите й са в доста по-добро състояние от други.А прословутото кацане в Бургас е пълна тъпня от страна на истерични блондинки. Наистина е трябвало да им обяснят, че само първа класа е за София. Какво, да не излетят по разписание ли искат?
До снобарчетата дето "не се качвали на нискотарифни полети" . Скоро пътувах с Луфтханза служебно, с билет 3 пъти по-скъп от на Уиз , разликата в обслужването и комфорта беше минимална. Две кафени чашки сокче и вода и един дървен сандвич с шунка тънка като вестник. Седалките не особено широки. Е, за тези минимални разлики за какво да плащам тройно?
Единствено предимство, че използват Еърбъс, летящи по- бързо! Заради полет с Боинг си изпуснах автобуса за Русе! И внимавайте с румънските бакшиши! 100 Евро до Русе? Да, ама румънската страна на моста
Има си хора за нискотарифните авиокомпании, има си и за нормалните авиокомпании. Аз лично не пътувам с нискотарифни, ако аз си резервирам полета.
Не е приятно да ти каже стюардесата "Вземайте куфарите и да вървим пеша до самолета, Съвсем наблизо е!". Станахме за смях на цялото летище. Благодаря и за платената чаша вода.
Хората намират за нормално да плащаш, например, по 40 евро за полет. И всичко е добре котато всичко е добре. Но при нерегулярност или проблем оставаш на призвола на съдбата. Извинете, с 40 евро не можеш и до Витошка да се разходиш...
Кучетата си лаят, керванът си върви! Само за тази година Уиз имат 40% увеличение на печалбата ... не, не са на загуба както прехвалените превозвачи тип Луфтханза, които са на системи и държавата ги спонсорира. А уиз маджарите са доста по-добре от райън овчарите. Казвам го като човек, пътувал и с двете. Но реално бизнес класата и иконъми пристигат по едно и също време! Целта да се срине нискотарифния бизнес няма как да се случи с тези средства!
СОФИЯЛетище София (SOF)ДОБУРГАСЛетище Бургас (BOJ)Вторник 20 Юни 2023 ВТОРНИК 20 ЮНИ БУРГАСЛетище Бургас (BOJ)ДОСОФИЯЛетище София (SOF)Петък 30 Юни 2023 ПЕТЪК 30 ЮНИ ОТBGN239.04 Ае, 6естито!
Полета ми от София до Варна с BulgariaAir струва два пъти по-скъпо от полета от Европа до България с WizzAir ... това е и причината за подобни статии, ако разбирате какво искам да кажа. - Именно!
WIZZ ги ползвам, където имат удобни дестинации и горе-долу са ОК. Но много вдигнаха цените например за Германия и Англия.3-4 пъти пътувах тези 2 дестинации с Луфтханза и ми излезе по-евтино с включен багаж
Само веднъж - през Август 2019 - ползвах услугите на Уиз Еър. София - Тел Авив, отиване и връщане. Изобщо не останах очарован от обслужване, опашки, чакане и претъпкания самолет в който, даже чаша вода си плащаш. И в двете посоки имаше проблеми. След като се прибрах, се зарекох, че повече кракът ми няма да стъпи на борда на тази "компания", та ако ще и безплатно да ми дават билета!
Да, и аз съм на това мнение. Конкретно аз никога не съм имал проблеми с Уиз. Виж, Райън Аър редовно имат закъснения. Да, на Уиз не са им от най-удобните самолетите, аз съм висок и имам мало място за краката си, но за 2-3 часа, колкото е времетраенето на полета, е търпимо. Отделно, винаги се вмествам в ръчен багаж с една раница, натъпкана до откат, която съм сигурен, че с няколко сантиметра не се вмества в ограниченията им за нетаксуван багаж, но никога не са ме таксували допълнително.
Проблемът при нискобюджетните компании е претоварването на персонала и невъзможността за много опции при проблем. Отделно започва едно назначаване на мениджъри да оптимизират работата, а те хал хабер си нямат от това как стоят нещата или просто си гледат заплатата и нищо не вършат. Бачкатори няма! И като се появи някой и му прехвърлят и на още няколко човека работата.
До Анонимен 60 - Даже не знаех, че имат такъв полет, но знам, че ми излзиат 3 до 5 пъти по-евтино от някой "западни" компании.
Крахът на Wizz Air: Недоволни пътници, преуморени пилоти и алчни шефове