Как се оценява "интерпретативното съчинение" някой може ли да ми каже? Това не е шега! Интерпретативното съчинение не подчини на оценяване по дефиниция! Абе има ли някой грамотен в това министерство!
При днешния сУрав и кУрав живот да занимавате зрелостниците с фантазиите и тайните блянове на едно непълнолетно момиче и то починало отдавна... нелепо ми се струва, меко казано. Който иска да си чете Дубарова като странична литература, не мисля, че трябва да се изучава в училищата.
Кой, кога, как, защо е избрал стихове на Петя Дубарова? Прощавайте, но момиче на 17 години е трябвало да има сериозни девиации за да се самоубие.
Смешни са ми напъните да изкарат Петя някаква боркиня с комунизма. Тя се самоуби про сто от нещастна или по-скоро несподелена любов. Беше тайно влюбена в съученика ми Делян, но самият той е знаеше.
Може ли някой да ми даде актуален и подходящ имейл на МОН, да напиша на него това което искам да кажа по темата за днешната матура!?
През 2011 г. завърших и се явих на матура по БЕЛ, но Петя Дубарова не я изучавахме и не беше в конспекта.
Спокойно, абитуриентите ще изберат другата тема - Живот в мрежата. Стихотворението на Дубарова може да получи само снизходително подхилване от тях.
Уви, самоубива се заради точно този възпят възлюбен.Изневерява й, или поне тя така си мисли.
И коя стара мома от МОН е решила, че това стихотворение трябва да влезе в матурите?!?!?! Някоя, която и досега си мечтае за деветнайсегодишен, смугло красив, жаден и див...? Боже, пази България!
До психиатър 4 - Смеят се на американците, но поне тяханта литература съчетаваше трагедия с воля и желанеито за нещо повече. После решиха, че всичко, което не възпява разпилени младежи, LGBTQ права и абсолщтна свободия, трябва да се приравни с Айн Ранд ... Сега и у нас така.
Така не разбрах защо се уби това невинно дете преди толкова години.Може би именно защото не беше разбрала тоя зъл свят и не искаше да го живее тоя безсмислен както казва за живота изобщо Софокъл.
Българската литература може единствено да те депресира , а не да те надъха за нещо градивно, това е цененасочена политика по подбора на изучаваните произведения
До 4 - Ами трябва да е "меко". Да няма никакви изксвания към индивидите. Да няма традиции. Да няма нужда от това, да полагаш усилия. Фантазийки, чувства, фантазийки ... После меки хора.
Абитуриентите ще пишат по "Посвещение" на Петя Дубарова