103

Анонимен

преди 1 година

В Азия си имат традиция в производството на коли. Да вземем Малайзийскката марка Протон. Че тя участва в световния рали шампионат! А Протон Сатира GTi в Малайзия искаха да я забранят, защото било опасно да се продава кола която е 155 коня и тежи 860 кг. за 12 000 долара базова цена в магазина! Много младежи можели да си я купят и след тунинг тя може да достигне 198 коня.

102

Анонимен

преди 1 година

здравейте другарЕ, к'о става днеска превземахме ли Бахмут?

101

Анонимен

преди 1 година

1.5 милярда китайци като обичат 130 милиона руснаци ще ги претопят доста бързо.

100

До ХА ХА ХА

преди 1 година

Хвалят китайските, тези дето не могат да си позволят западните. Аналогично е и със смартфоните. Понятно?

99

Анонимен

преди 1 година

Със зелените глупости на ЕС, Китай ще просперира, а ЕС ще вегетира. Ами *професор* Тумберг тъй нареди.:))

98

така е, но ....

преди 1 година

До BYD HAN 2023 : Китайска компания но със западни инвеститори и технологии, повечето от Сащ и канада.

97

Анонимен

преди 1 година

Последното за което бих си дал парите е за китайска кола. Аналогично е и с "експертите" по китайска автомобилна индустрия, черпащи знания от YouTube в панелката

96

Анонимен

преди 1 година

не стават китайските, по зле са и от корйските, тотален брак както и всичко мейд ин чина, извън европа само Япония прави качествени коли, това е и нема значение къде е сглобявано, важен е инженеринга

95

Анонимен

преди 1 година

ЕС не разполага със суровини, материали и елементи за производсво на електрически автомобили и соларни панели. Всичко се внася от Китай.

94

Анонимен

преди 1 година

ЕС официално прие закон за забрана на колите с ДВГ с 307 гласа "за", 279 "против" и 21 въздържали се в Европейския парламент.

93

Анонимен

преди 1 година

В Русия винаги ще карат нормални коли с бензин, и който иска ще си купува и електичка, никой няма да ги насила, а в ЕС само единици от елита ще карат електрички, а населението на колела и тротинетки.

92

Анонимен

преди 1 година

Добри, лоши, купуват. Купуват и ткитайски Мерцедес и Ауди и др. Много от моделите одавна не се произвеждат в Европа. Например, Мерседес само S класата прави в Германия, а рстаналото - Китай.

91

Анонимен

преди 1 година

Че какво им е на Азиатските коли? Японци и Корейци щом могат да правят яки коли, защо Китайците да немогат. Все дръпнати имжинери са там.

90

глаРус

преди 1 година

Не са за подценяване и руските електромобили! Само дето дължината на пробега зависи от дължината на захранващия ... кабел

89

BYD HAN 2023

преди 1 година

ютюб или гугле "BYD HAN 2023 review" Новият BYD HAN 2023 разбива теслата и немските по-всички показатели - технически параметри и пърформанс, комфорт и поведение на пътя, сигурност, дизайн, цена. Салонът на BMW изглеждат като скърцаща пластмасова кухня от евтини материали в сравнение със салона на BYD.

88

да бе

преди 1 година

До Анонимен 95. Точно китайската марка на този модел от снимката е с 50% участие на Volkswagen. Можеш да провериш в интернет.Всичките китайски марки са с участие на западни компании.

87

BMW серия 3

преди 1 година

BMW серия 3 базов модел - 50 хиля евро. Тия са луди. С най-слабия двигател като на Дачия, а ако искаш екстри може и до 80 хиляди да стигне! А едно време БМВ 3 беше народна кола.

86

Анонимен

преди 1 година

Много са си добре новите китайски автомобили и са по-добри от западните аналози. И като цена са по-добре.

85

ХА ХА ХА

преди 1 година

Високото грозде - кисело...Китайските ментета - най-добри

84

на сайта на BMW

преди 1 година

излиза надпис: Along with some other manufacturers and industries, we have had to make adjustments to our production programme to take into account the worldwide limited availability of semiconductor components. This means there are some production restrictions in place that may impact delivery dates and the availability of certain equipment. BMW retailers across the UK are best placed to provide updates on approximate lead times for new car orders.