В Азия си имат традиция в производството на коли. Да вземем Малайзийскката марка Протон. Че тя участва в световния рали шампионат! А Протон Сатира GTi в Малайзия искаха да я забранят, защото било опасно да се продава кола която е 155 коня и тежи 860 кг. за 12 000 долара базова цена в магазина! Много младежи можели да си я купят и след тунинг тя може да достигне 198 коня.
Хвалят китайските, тези дето не могат да си позволят западните. Аналогично е и със смартфоните. Понятно?
Със зелените глупости на ЕС, Китай ще просперира, а ЕС ще вегетира. Ами *професор* Тумберг тъй нареди.:))
До BYD HAN 2023 : Китайска компания но със западни инвеститори и технологии, повечето от Сащ и канада.
Последното за което бих си дал парите е за китайска кола. Аналогично е и с "експертите" по китайска автомобилна индустрия, черпащи знания от YouTube в панелката
не стават китайските, по зле са и от корйските, тотален брак както и всичко мейд ин чина, извън европа само Япония прави качествени коли, това е и нема значение къде е сглобявано, важен е инженеринга
ЕС не разполага със суровини, материали и елементи за производсво на електрически автомобили и соларни панели. Всичко се внася от Китай.
ЕС официално прие закон за забрана на колите с ДВГ с 307 гласа "за", 279 "против" и 21 въздържали се в Европейския парламент.
В Русия винаги ще карат нормални коли с бензин, и който иска ще си купува и електичка, никой няма да ги насила, а в ЕС само единици от елита ще карат електрички, а населението на колела и тротинетки.
Добри, лоши, купуват. Купуват и ткитайски Мерцедес и Ауди и др. Много от моделите одавна не се произвеждат в Европа. Например, Мерседес само S класата прави в Германия, а рстаналото - Китай.
Че какво им е на Азиатските коли? Японци и Корейци щом могат да правят яки коли, защо Китайците да немогат. Все дръпнати имжинери са там.
Не са за подценяване и руските електромобили! Само дето дължината на пробега зависи от дължината на захранващия ... кабел
ютюб или гугле "BYD HAN 2023 review" Новият BYD HAN 2023 разбива теслата и немските по-всички показатели - технически параметри и пърформанс, комфорт и поведение на пътя, сигурност, дизайн, цена. Салонът на BMW изглеждат като скърцаща пластмасова кухня от евтини материали в сравнение със салона на BYD.
До Анонимен 95. Точно китайската марка на този модел от снимката е с 50% участие на Volkswagen. Можеш да провериш в интернет.Всичките китайски марки са с участие на западни компании.
BMW серия 3 базов модел - 50 хиля евро. Тия са луди. С най-слабия двигател като на Дачия, а ако искаш екстри може и до 80 хиляди да стигне! А едно време БМВ 3 беше народна кола.
Много са си добре новите китайски автомобили и са по-добри от западните аналози. И като цена са по-добре.
излиза надпис: Along with some other manufacturers and industries, we have had to make adjustments to our production programme to take into account the worldwide limited availability of semiconductor components. This means there are some production restrictions in place that may impact delivery dates and the availability of certain equipment. BMW retailers across the UK are best placed to provide updates on approximate lead times for new car orders.
Изборът е ясен, руснаците купуват китайски автомобили