Политиката на мобилните оператори е такава, гледат да ти пробутат да плащаш нещо което не желаеш. Трябва да слагаш по 2 чифта очила и да четеш договора и приложенията много подробно преди да сложиш подписа си. Говориш по телефона че си искаш същите услуги, а ти пращат по куриер договор с прикачета някаква тяхна антивирусна програма за Нета по 8.50лв. на месец допълнително.
Аз пък си чета договорите към мобилните оператори, знам какво и как подписвам, винаги има специални оферти за мен (не се получават по магазините) и смея да твърдя, че за цената, която имам (30лв. на месец 5g неограничени MB, неограничена скорост) алтернатива в цял ЕС няма. Отделно за 10лв. на месец- дейта карта със същите параметри. 5g 1000Mbit/sec с външни антени и хубав рутер- е няма такъв бекъп интернет или интернет за вилата никъде по света.
Защо Виваком изнудва потребителите, които искат да запазят стационарните си телефони, като ги кара да подписват договори, според които ползването на стационарен телефон върви заедно с пакет други услуги - интернет и телевизия?
Всички знаят, че има картел между трите оператора и вместо да ги подпукат, седим и ядем пуканки....
Нищо не проверяват. Тази година ме принудиха да подпиша нов договор стария го прекратяват и налагат нов по тяхно усмотрение ако сам не подпиша нов за А1 Австрийски грабител идва реч.От 2020г почнаха политика на справедливо роуминг плащане, сиреч Роуминга беше само 2г безплатно и от 3г вече се плаща ама кожудерски 2м в роуминг и 3 м трябва да си у дома иначе ще те скъсат да плащаш десеторен роуминг .А и нямат никакви пакети за пенсионири или инвалиди, който не могат да ползват нета и смартфона
Защо се сключват договорите на твърда цена, като оператора може еднолично да реши да ти я вдигне, примерно, 50 пъти за 2-те години?!
повече от една година сметката ми е с 50% нагоре (10.50 вместо 7 лв както е по договор)! ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е???
КЗП проверява мобилните оператори за нелоялни практики