Обществото ни е крайно разединено и сериозно манипулирано. Ако си знаехме интереса и бяхме истински свободни хора много неща нямаше да са просто ей така. Всички си затварят очите понеже всички злоупотребяват и всички сме зависими от простотията си. Катаджията с незаконен имот няма как да глоби строителен контрол, те пък било стрини на контрол по храните, племенника в прокуратурата, бащата в общината и накрая контрола е 00. Да му мислят балъците, които плащат данъци и това е мисленото на нашенеца
Рашков стига простотии от теб и цялата управа -Май неможете да разберете че основнот е състоянието на пътищата и ефиктивноста на събераемоста но как да разберете с този ъкъл бре как. Обърнахте милицията на касичка да попълват бюджета а не за превенция . Н ес е чуди защо народа " обичча " милицията
Абе Рашков, остави за малко дамаджаната и прочети Закона за министерството на вътрешните работи. То си е казано в закона, че трябва да се занимава това министерство с превантивна дейност, не само да си гледаш в чашата и да броиш произшествия и престъпления. Ама да броите даже не щете, от личен опит - не искат да регистрират сигнал за разбита кола и за кражба на катализатор, щото нямало смисъл.
От както рашкоф е министър, положението в мвр е отчавайщо. Царят безхаберие, нехайство и некадърност, какъвто всъщност е и самия министър
В държавите, където максималната е 130-140км/ч са с по 3-4 ленти в посока магистралите, без дупки с хубави мантинели, маркировка знаци и т.н.т.
Контрола го няма, първи сме по умрели на пътя, предимно млади хора. Днес видях в Долна баня две коли си перкат без номера, а на мен ми пишат акт за забравени светлини, където плащам всички видове данъци на тая държава.
Пред мен са ставали над 20 катастрофи и във всичките имаше неправилно изпреварване. Има едно слабоумно бързане от "тарикати" с БМВ, Мерцедес или Ауди, които вечно бързат. Забранете над определени коне колите и по-строг контрол над камионите. За целият си шофьорски стаж два-три пъти ми се е случило камион да спази закона и да пропусне колоната на първата отбивка. Вкарайте душмански глоби за образуване на колона и ще се отпуши трафика.
аааа, не може така, как толкова произшествия, герб е виновен за това, и конкретно бойко борисов!
Да се забрани нелогичното цъкване на отбивки през 200-300 метра на пътищата от първи и втори клас. Да се забрани левия завой на главен път и да бъдат изградени кръгови и естакади. Освен това да се поставят мрежи и огради, понеже има вечно прибягващи от най-нелогични места. А за най-опасните и наситени с катастрофи отсечки е задължително да се отпусне по още една лента в посока и да се разтовари трафика. Да не говорим, че I и II клас не трябва да минават през населени места!!!
Едва ли има друга държава в света, която има над сто хиляди рушветчийстващи ушеви статистици , деветдесет процента от които се занимават с всевъзможни схеми, далавери и какви ли не престъпления, като цялото това нещо струва над четири милиарда лева годишно, само преки разходи, без да се вземат предвид вредите от некадърните им действия или бездействия. Резултат никакъв.
Проблемът в България във всяка една система е липсата на контрол. От така наречената паразитна структура кат няма нужда. С интелигентни системи могат да се спестят пари и да се налага обективен контрол. Всеки град има няколко конфликтни и напрегнати точки и точно там трябва да има такива системи. Освен това извънградско е безумно да има катаджии. Там са необходими системи по магистралите и първи и втори клас пътища на всеки 2 километра могат да се поставят датчици и камери.
ОСТАВКА ДЕДЕ ПЕНСИОНЕР МИЛИЦИОНЕР ОТ ТАТОВО ВРЕМЕ ГОРКОТО МВР ГОРКАТА БЪЛГАРИЯ ГОРКИТЕ БЪЛГАРИ БКП ОТ ТАТОВО ВРЕМЕ РАДЕТЕЛ
Искате да щавите хората с нови, още по-голями глоби и такси! Не сте се загрижили за човешките животи, парички ви трябват!
Рашков: МВР не може само да наблюдава, когато ПТП-тата се увеличават