Аз карам Тойота от 98год. Не е влизала извънредно в сервиз. Не я сменям и за чисто нова. Недостатък е липсата на разни ектри, ESP, ABS ел стъкла и че замърсява повече от новите. Но всичко останало е супер. Нито я мислиш, не и трепериш, няма каско и т.н. разходи.
На мен ми се струва, че вече всичко е по-малко качествено от преди. От смартфони до автомобили. Целта на производителите вече е не да продават качествени стоки, а да карат хората да си купуват нови! Даже от Епъл съдят хората дето поправят телефони! Така сигурно ше стане и с автомонтьорите, като почнат да ги съдят, че ремонтират, вместо хората да купуват направо ново!
Монтьорите на които съм попадал, са като герберастите които съм виждал. Много работят, много се напъват големи разбирачи и накрая..., едно голямо нищо, но за сметка на това изключително скъпо.
Новите коли се "ремонтират и обслужват " така, че сервиза да не остане без работа... Сменят се нови части със стари и колата започва редовно да посещава халето.
Новите коли се "ремонтират и обслужват " така, че сервиза да не остане без работа... Сменят се нови части със стари и колата започва редовно да посещава халето.
Само един пример мерцедес много се излагат след 2010 година изкарват по 200-250 хил максимум много проблеми даже има анти реклама купуваш мерцедес получаваш фиат
Новите коли все по-често са клиенти на монтьорите, защо?