7

аа1830

преди 3 години

Аз карам Тойота от 98год. Не е влизала извънредно в сервиз. Не я сменям и за чисто нова. Недостатък е липсата на разни ектри, ESP, ABS ел стъкла и че замърсява повече от новите. Но всичко останало е супер. Нито я мислиш, не и трепериш, няма каско и т.н. разходи.

6

Анонимен

преди 3 години

На мен ми се струва, че вече всичко е по-малко качествено от преди. От смартфони до автомобили. Целта на производителите вече е не да продават качествени стоки, а да карат хората да си купуват нови! Даже от Епъл съдят хората дето поправят телефони! Така сигурно ше стане и с автомонтьорите, като почнат да ги съдят, че ремонтират, вместо хората да купуват направо ново!

5

Анонимен

преди 3 години

Всичко се прави да се чупи по-лесно за да си купиш ново.

4

Анонимен

преди 3 години

Монтьорите на които съм попадал, са като герберастите които съм виждал. Много работят, много се напъват големи разбирачи и накрая..., едно голямо нищо, но за сметка на това изключително скъпо.

3

Анонимен

преди 3 години

Новите коли се "ремонтират и обслужват " така, че сервиза да не остане без работа... Сменят се нови части със стари и колата започва редовно да посещава халето.

2

Анонимен

преди 3 години

Новите коли се "ремонтират и обслужват " така, че сервиза да не остане без работа... Сменят се нови части със стари и колата започва редовно да посещава халето.

1

Анонимен

преди 3 години

Само един пример мерцедес много се излагат след 2010 година изкарват по 200-250 хил максимум много проблеми даже има анти реклама купуваш мерцедес получаваш фиат