168

Krom

преди 3 години

До до русофобите - завиждам ти човече. В момента карам 1000 cc Хонда FB, но си спомням младежките години. ИЖ Планета Спорт - страхотна машина. Сменяхме пиньоните за да ги правим "кросови". Змей! Старите моторетки - ИЖ-та, Урали, ГДР-ското МЗ и ЧЗ то си бяха легенди. Както и лъскавата Ява, а защо не и родния Балкан. Казват, че който е карал МЗ-тка, ще кара и всеки друг мотоциклет, но обратното не важи.

167

до русофобите

преди 3 години

Имам мотоциклет ИЖ на 45 години още се возя с него на село и ремарке и каруцата чат пат тегля с него и тесачката закача за него и претесам двора.Магаре или кон трябва всеки ден да ги храня а на ИЖЕТО му сипя 5литра бензин на месц и ми върши работа няма по добър мтоциклет от него.

166

Krom

преди 3 години

До Абе потвърждавам казаното от теб! Всъщност не Кошкин, а Афанасии Фирсов учил и завършил в Цюрих е бащата на Т 34. Кошкин поема от него през 1937, когато е разстрелян за "подривна дейност". Той е инженер по дизелите. И осъзнава, че изначално купения американски двигател Liberty не се справя със серията БТ. Така Фирсов поставя основата на концепцията и двигателите BD 2 за предшествениците на Т 34 - БТ. Прав си и за листовото окачване Christie което остава в тази серия. То е американско.

165

анонимен

преди 3 години

1977 година бях на работа в Югославия ,едим от сърбите с който работехме имаше жигули и аз го питам защо не си купи застава и тя копие на фиат а караш лада по скъпа кола.Той ми каза еднакви са но руската е направена от по качествена стомана и двигателят и ходовата част изминават 2 пъти повече километри от заставата.

164

да,да ама не

преди 3 години

До някойПървия Москвич-400 е правен в изцяло демонтиран от Германия и откаран с влакове до Русия завод на Опел! Така, че Москвича е Опел поне първоначално!

163

Krom

преди 3 години

Велик автомобил! С мощност на самобръсначка, обаче безотказен. Баща ми, Светла му памет беше таксиметърджия в онези години. Събираха се четириба колеги и правеха основен ремонт / задълже на 130 000 км/, като го разглобяваха и сглобяваха за няколко часа с подръчни инструменти. Дуракоустойчив. Само че, на завой - кофти сходимост. Имаше голям радиус - по голям от Космича. И през зимата - в багажника задължително две блокчета бордюр, за проходимост. Извън това - перфектен.

162

някой

преди 3 години

Тези подробности не ги знам - че комунистите са искали да приберат парите на народа, които са били много с тази кола и че идеята е била на Косигин.Иначе като са започнали да изнасят "Жигули" на Запад се оказало, че не върви много защото названието наподобява думата жигoлo, затова новите модели вече са се казвали "Лада".Иначе какво да кажем? Фиат е италианска кола. Руският Москвич пък е по лиценз на Форд и първият автомобил на руската фабрика се е казвал Форд.

161

да,да ама не

преди 3 години

До МхМодел на годината за 1964 година е фиат 124, а не за 1967г.! За Фиат 500 и Фиат 125 италианците продадоха лицензите на поляците и те по-после направиха скапания Полонез!

160

Гробокопач

преди 3 години

А помните ли, как след "Борисов 2", накарах бати ви Бойча да пожелае да си купи ЛАда Нива? А-хахахахаххааааааа... Какво казваше, той тогава? Ще си купя, вика, една Лада Нива. После тва глуповатата Шехи го превърна в атракцията "Бате Бойко с жипът сред народа";)))

159

Абе

преди 3 години

До Гост3Нблокирала ти е главата на теб. Никъде не не пише за американски двигатели. Двигателят на Т-34 е В-2 , 12-цилиндров дизелов двигател, разработен още през 36-37 година...единственото "американско" в Т-34 е окачването тип Кристи...

158

Climate CHange

преди 3 години

ЗАБРАНЯВА СЕ ПРОИЗВОДСТВОТО НА НОВИ АВТОМОБИЛИ ВКЛ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ЗАРАДИ ТЕЖКО ВРЕДНИ БЕЛИ РАДИОАКТИВНИ СКЕНЕРИ УВреждащи Земята и климата../от доклад до ООН/ДА се спрат от движение всички автомобили увреждащи земята и климата вкл тези с led,xenon,halogen,lazerni фарове и да се монтират ДОКАЗАНО БЕЗВРЕДНИ ЖЪЛТИ ФАРОВЕ предлага ПРИРОДАТА СРОЧНО>>

157

Гост3

преди 3 години

До анонимнМоже да съм зле,ама не може да се изопачава истината.Прословутият руски танк т34,който е използван през втората световна война е бил с американси двигател,или поне американците им разработват двигателя,защото руския двигател е работил няколко минути и е блокирвал.

156

Истината

преди 3 години

Фият 124 е тестван по руските пътища и е започвал да не издържа, просто е започнал да се сипе. В следствие на това са внесени 500! изменения в конструкция на автомобила. Така се получава ВАЗ 2101.

155

Bob

преди 3 години

Съвременните *** дето се ежат с 6 цифрени заплати,вили по Родопите,искам да ги видя през 80те каква кола щяха да карат,каква заплата щяха да получават-35 долара и какво можеха да си позволят с тези пари!!!Супер коли,джипове,хамаци,лаптопи на куково лято и мърдане извън БГ само през крив макарон!Карал съм такава кола и точно тя ме отведе до северния полюс без проблем!

154

Анонимен

преди 3 години

До Гост3Много си зле, брачед

153

Анонимен

преди 3 години

имал съм такава,беше наистина здрава кола,доволен бях,накрая я продадох на вторични напълно в работещо състояние,защото не ми се даваха пари за пребоядисване(боята и изгоря от слънцето),беше от 1978г,след нея имам опел,но той ми създаде повече проблеми,макар да е със здравия двигател,моноинжекция

152

Няма значение

преди 3 години

До Анонименама тока ти е от руски реактори...явно са не качествени, щом благодарение на тях пишеш такива "качествени" коментари...

151

Анонимен

преди 3 години

Знаем, че е допотопна барака, както 95% от руските неща. "Умният" руснак не е в състояние да произведе почти нищо качествено.

150

Няма значение

преди 3 години

ама дописничката нещо бърка. Старото име на Толиати е Ставропол, а не Симферопол...но то какво да искаш от плодовете на демократичното ни образование...бълва само тъпани...

149

Русия е изостанала

преди 3 години

Въобще не трябва да се учудваме на руските провали в технологиите. При тях нищо не е изпипано както трябва, а е "сделано"...Задният капак на Лада Нива е с външни панти. Това е единственият автомобил в света с външни панти. Помислете си само...