само за сравнение китайците строят 6хил километра магистрали годишно със по 50 километра мостове през морета и океани а великите картуни ни проглушиха ушите със смешния си няколко километра път и колко било трудно да се построял. Ясно е че сме мал0умно племе щом сме избрали някакви некадърни мутри да ни управляват но чак пък толкова знаем какво може да се строи не е нужно на някакви велики мутри да ни убеждават колко велики стрители сме
Продължение: Единственият резултат от "Бойковото движение" това са допълнителни разходи ха хазната: бензин, керосин, придружаващ персонал. Вчера той беше в Любляга и говори с този и онзи! И какво? Едно голямо нищо! За Бога ми, Боко, тръгвай си , полза от тебе никаква само масраф.
Къде са ти заводите покрай АМ Струма,другарю Борисов?Първо заводите,после магистралите,ама откъде да го знаеш.
Физиката учи за т.н. Брауново движение. Това е хаотично, незакономерно и перманентно движение, при конкретни условия, на елементарни частици, които се сблъскват една с друга, променят посоката, следващо сблъскване, отново промяна на посоката и т.н. Не е известно дали някъде намира приложение. Този хаос напълно ми напомня дейността на наш Бойко, който днеска е там но утре е другаде. Наблюдава, посещава, контролира. Недифинирани, неорганизирани, хаотични пътувания...Единствения .. Следва:
С тоя корона вирус само заводи сякаш е време да се откриват. За 10 години управление що не ги откри?
В нашия град преди големите заводи бяха покрай ж.п.линията. Сега новите предприятия не се интересуват от нея, значи са за дребни стоки.
Строите магистрали, за да занемарите, направо казано да съсипете железопътния транспорт. В любимата на Борисов Германия автобусните междуселищни превози са на подчинение на държавните железници и не е позволено да им създават нелоялна комкуренция. У нас е обратното: автогарите са до ж.п. гарите и целенасочено, заедно с такситата , им отнемат пътниците. Ама ако трябва за армия - магистралите работа няма да ви свършат.
Какво пренасят тировете? да не би да пренасят оборудване? Ами! Пренасят стоки за бита, които бихме могли да ги произвеждаме и в радиус 300 км. Пилешко със салмонела от Полша например.
През соца имаше заводи почти навсякъде. Превозът не беше като сега - хаотичен и кръстосан. Където има много товари - на жепето. Магистралите вредят на почвите, оттам - на храните. Тировете и индивидуалните превози създават работни места, както ако орем с рало и волове.
Борисов да мине ПРЕЗ селата, където се движат тировете, да пита хората искат ли голям път през населеното място.
Не е вярно, че с пътищата ще има по-добра заетост. В депесарските общини на Североизточна България има много хубави пътища, но няма работа за хората.
'' Станали ясни сценариите и сценаристите '' ................ Бойко е бита карта ... ако не иска да повлече след себе си и Герб трябва незабавно да се връща на село и да влиза в ролята на ''почетен лидер'' като Доган ... Това не оправдава фигуранта обаче ... фигуранта не става за нищо. Единствения подходящ за Премиер е Валери Симеонов.
С разбитите нови пътища на т.иквата нищо хубаво не идва. Къде са тези заводи, че не се сещам. Единственото, което идва са чекмеджетата с евро и кюлчетата със злато. ТОЧКА!!!
Бойко Борисов в джипа: С пътищата идват и заводите