15

Перо

преди 3 години

В София тичаме пред вятъра на принципа видяла жабата, че подковават вола... По велосипедната алея в Дружба, например можеш цял ден да не видиш велосипедист. Разчертаха пешеходните пътеки по цар Борис трети, отнемайки терен от пешеходци. По алеите на централния парк на Стара загора рискуваш да бъде блъснат от велосипед. Някои велосипедисти са по-агресивни от шофьорите. Предполагам, че такава е ситуацията и на други места.

14

Владимир Димитров

преди 3 години

В градове като Виена, Копенхаген, Амстердам, Малмьо и други подобни има велоинфраструктура из целия град. Тя е паралелна на автомобилните пътища и буквалн навсякъде, където може да се стигне с кола може да се стигне и с колело. В България сме на светлинни години от това. За жалост.

13

Анонимен

преди 3 години

Не само, че това е бъдещето, а трябва да се насърчи като едновременно се разкарат всички неелектрически коли от градовете - това не са автомобили, това са отровители.

12

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 9Защо? Срам ли те е, какво? То едно хбава колело е от 1200 лева нагоре, така или иначе ...

11

Анонимен

преди 3 години

В нормалните държави може би...

10

Анонимен

преди 3 години

Евала и алей - 1 алея, няма и метър, ходят по нея поешеходците, ама не просто да я преминават,ами все едно е пътека, и са от едната страна на пътя, няма посока на движение ... сикитир баааа!

9

Анонимен

преди 3 години

Трябва нужната организация на движение-това едно на ръка.Второто е че едно колело с ел.асистенция са от 1000лв на горе и някак си ще ми е притеснително да го паркирам на пътя.

8

Анонимен

преди 3 години

българина от джипа ауди купен с евросубсидии никой не може да го свали, той е роден с него и е много велик като гледа от джипа

7

Анонимен

преди 3 години

Пропаганда и лицемерие е тази статия.

6

Да допълня...

преди 3 години

Българина е мързелив , а *** трябва да се натискат.

5

Анонимен

преди 3 години

Преди да се забранява, трабва да се осигури алтернатива ... самата София е направена така че не можеш да избегнеш центарлната част напълно. Другия проблем е нагъчканите администрации в центъра ...

4

трябва

преди 3 години

Да се забрани ползване на леки коли вътре в градовете изобщо. Те съкращават живота на всички с от 10-40 г. 1. катастрофи->смърт, инвалидност2. замърсен въздух -> болести безброй3. обездвижване на ползвателите им ->инфаркт вследствие на затлъстяване4. излишни разходи ->бензин, данъци5. шум, нерви итн.Има един научно-фантастичен разказ "Чудовището". Извънземни идват на Земята след 100 г и виждат, че в музеите няма коли. Хората са се срамували от това, че са изобретили колата.

3

До 1

преди 3 години

Ако чакаш алеи....Първо е културата на хората да го ползват , алеите и условията помагат определено , но не могат да те качат на колелото. Спомням си преди 40 години , 3 *** от нашите съседи на улицата в София не слизаха от колелото, а иначе във всяка къща имаше поне едно колело.

2

Анонимен

преди 3 години

И ние искаме зеленина и площадки за спорт и велоалеи ама няма, даскалицата строи само молове и чалготеки. В метрото има опаcност от коронавирус и в градския транспорт. Неадекватни мерки.

1

x

преди 3 години

Дано и в България държава и общини да инвестира в инфраструктура. И аз бих си взел велосипед или ел.скутер, но ме възпира липсата на достатъчно алеи.