Неточна информация- подпомагани на държавно равнище ресторантьори и хотелиери карат само нови коли ..за му..т..ри и мут..тре..си да не говорим ,ама никой не им търси сметка от къде имат пари ..важно е да обновяват автопарка , а нас обикновените не ни гледайте ,че караме таратайки- ще ви издам тайната ,нарочно ходим на море и курорт с тези брички ,че така да накараме БГ "бизнесмените" да ни съжалят и да ни намалят сметките по хотели и ресторанти..ко да прайш ..секи се бори за оцеляване
До Анонимен 57Карам 13 годишен Лексус. Със сигурност е има пет пъти по висока пасивна и активна безопасност от една нова дачийка. За Лада да не говорим.
Интересно, защо най-проспериращата и бързо забогатяваща нация, под управлението на Баце, последните години, кара най-старите коли? Вероятно още спестяват, за догодина, в Гърция? Не ги е срам, вдигнаха пенсии и заплати, на те не си купуват нови коли? И ще изкарат виновни и пътищата на Баце, дето след гаранцията от 2 години са пак дупка до дупка? Ей бегом към магазините, Баце дава безлихвени кредити в пандемията, сега е момента! Ама после трябва да се връщат..
Какво е туй ноФ Фнос!?Няма да ви управлява Тиква ли?Неграмотници!Ще ви управлява още 100 години!
Хората забравиха че колата е лукс.Ако приемем хипотетично че няма ноф фнос в България щеше да има 5000 коли повечето товарни Дачии.
България е една от най-богатите държави в Европа, защото тук се правят най-много далавери. Вие преценете дали са ни най-стари колите, когато излезнете и погледнете булеварда пред вас. На 20 коли я се появи някоя по-стара, я не. За сметка на това преобладават джипове и какви ли не лимузини....
До 39 Защото само може да си мечтаеш за нова Лада Няма нормален човек , който да предпочита да си купи кола на 1 000 000 км , вместо такава с пробег - 0 км
Дисциплинарно уволнение за всички от КАТ-Пътн полиция...вкл. и чистачките!Пропиа от корупция и некомпетентност структура.
Аз карам 45 годишно рено, в сравнение с 30 годишен москвич, руския москвич е като волска каруца.
Катастрофите у нас най-много, колите ни най-старите в целия ЕС, Нека добавим още няколко най-,като най-ниска продължителност на живота,най-ниска средна заплата,най-ниско средно ниво на образованието,най-висока корупция,най-бедни,най-малко осъдени по високите етажи на властта,най-лошо здравеопазване,най-високо доплащане в здравеопазването и още много най--,ама от тези,които не са за хвалене и за бравурни изказвания.Мда-а-а-а
80% от хората могат да си позволят нови коли просто нямат желание. Всичко е въпрос на приоритети. Който има 200 кинта на месец за цигари не може да ме убеди че няма пари да кара нова кола ако иска разбира се. По-скоро ми прави впечатление че масата са напълно финансово неграмотни от оклкото да нямат реални възможности.
Един шофьор има на джип от НСО, който разкарва Севда из страната, а тя го снима. Няма право да кара кола със специален режим на движение и веднъж дори не си е сложил колан. Какво да очакваме от останалите
До 40Ми аз например карам 24 годишно Пежо 406.Баща ми имаше Москвич 412.За сравнение, като седна обратно в Москвича (не е нов ама това е подробност) от Пежото, все едно се качвам в танк! Ама не истински, а такъв, детски, играчка.Ладата навремето все пак минаваше за по-луксозна от Москвича, ама голяма разлика няма.
С инфраструктура градена на принципа, инвестиция за 100, изпълнение за 30, остатъка в джоба за къща в Барселона; катаджията с палка дебне зад храста и пита "сега какво правим" и бърза към ресторанта на жена си; с манталитет зад волана на мутра и фолк тунингована кифла; с почерпени и надрусани шофьори с платени книжки, без основно образование или пък такава с не отнети книжки; да, старият Опел и раздрънканото бмв са проблемът.
Катастрофите у нас най-много, колите ни най-старите в целия ЕС