67

68

преди 3 години

В описанието ти не видях кражба. Освен укритие на данъци, което си е кражба, но така ти описваш 99% от бизнеса в България на 90-те години. Че и до ден днешен. И не само бизнеса. Да се осигуряваш на минимална заплата и да вземаш на ръка останалото не е ли кражба? Дали има един от възмущаващите се тук, който да не е правил едното или другото.А да се аргументира, че не са развивали транспорта умишлено е тъпо. Виж само бюджета на София от онова време.

66

Горан

преди 3 години

Помня как маршрутките им летяха стремглаво с доста над допустимата скорост, но никой не ги спираше. Караха в бус ленти, гад спирачка, вътре беше като в ковчег. Страх и ужас. Е верно, спестяваха 4-5 минути от рейса, ама се слизаше от тях с побелели коси и после веднага палиш свещ.

65

Дълбоко от трапа

преди 3 години

Яде, яде, не се наяде! И накрая смъртта го изяде. Дypaк!

64

Анонимен

преди 3 години

До мдаРеалността: Краус знаеше, че градския транспорт не може да покрива ОЩЕ линии, видя ниша и направи фирма, която да я заеме. Билетчета не издаваха шофьорите, които плащаха твърда тарифа за наем на маршрутките, а гражданите им съдействаха, като не си ги търсеха. Въпреки това, това беше една невероятно ефективна услога на много достъпна цена. Десетки милиони са я използвали през годините и всички спечелиха от това, че ги имаше.

63

мда

преди 3 години

До 66Ми да ти обясня. Краус беше транспортен министър и заедно с общински съветници измислиха маршрутките и създадоха свои фирми които взеха линиите. Без честни конкурси. Краус уреди малкия си син като фирма на негово име също взе апетитни линии. Проблемът не е в самите маршрутки,а в начина по който се случиха нещата. За тях беше добре градския транспорт да е зле,за да им върви бизнеса. Отделно и укриваха печалби от превозване на повече пътници от разрешеното и недаване на билетчета.

62

Анонимен

преди 3 години

До До 63/66Обикновено такива "обвинения" идват от хора, които никга не са могли да правят нещо като хората, но много обичат да си въобразяват, че ако и на тях "дадат"(много любима дума на комунистите) и те са щели да станат голяма работа. Иначе не могат да свържат двата края в реалния живот ....:))))

61

До 63

преди 3 години

Не искам да ставам адвокат на прехода, но каква кражба виждаш в маршрутките? Това беше частен бизнес станал необходим поради некадърността на социалистическото управление, което не можа до края на тошовизма да осигури читав транспорт в София. Нито е взел на безценица държавен имот, нито е усвоил някакви пари. В какво се състои кражбата?

60

Българин

преди 3 години

До анонимен 64"Туловището " му беше по-малко от туловището на Стефан Данаилов!

59

анонимен

преди 3 години

Това туловище,се чудя как е изкарало и до тази възраст.-:)

58

мда

преди 3 години

Дано гори в Ада Вилхем маршрутката. Поредния крадец. Пусна първите маршрутки и уреди синчето си с този бизнес. Дано по-бързо да го последват и другарите му които управляваха.

57

До 58

преди 3 години

Попрочети малко книжки и ще видиш, че така става винаги. След Октомврийският преврат властта взима малка болшевишка група от която израства червената номенклатура. Народът гладува и 20 милиона (най малко) са избити. У нас на 9.09.1944 властта уж вземат антифашистки сили, а се стига до управление дори не на една партия, а на една дружбащина около партизанския отряд Чавдар. От която също израства червена буржоазия. Да не отиваме по-далеч към Френската революция, схемата е същата.

56

Българинъ

преди 3 години

До българинKакъв "българин" си ти бе, кpeтeн неграмотен?!!

55

Бай Пешо

преди 3 години

Писали са го,че е умрял от корона!

54

българин

преди 3 години

до 55 Така беше. Но се оказа във времето,че е било само за някои! -:) А за останалите тогава останаха мухите! -:) Вдянаха ама късно уви! Чудя се днес Едвин Сугарев къде ли е и какво ли прави? Сигурно е гладен вече! -:) За Яне Янев е ясно.РЗС Взе го бат ви Бойко под "крилото" си и Яне замълча! От тогава няма реална упозиция! Тази на др Нинова не се брои! "политика" бе братче! -:) Смачкаш ки упонентите си на време.Сам си на " тепиха"! -:)

53

До 54

преди 3 години

Съжалявам. Пиша грамотно и бе да съм в "час". Може би имаше предвид клас. Затова съм ходил на училище. А грамотността, ти си параден пример, е свързана не само със запетайките и пълният член. Тя е свързана и въобще с мисловния процес. Това значи интелект, а не запетайките. Има и друг проблем. Неуки хора като теб искат да определят съдбата на цялата нация, че даже имат наглостта да призовават младите. И после се чудим защо сме на това дередже и все другите ни са виновни.

52

Кой не скача е черве

преди 3 години

Времето е наше!

51

българин

преди 3 години

до 50 Какъв "интелект" те гони бе човек? Тук не сме в час! Тук се пише всякак! И без "запетайки" даже! По важното е друго.Дори и нещо кратко да напишеш тук.Важното е да е смислено най вече ,и що годе средно интелигентният българин да те разбере!-:) Ясно ли се изразих? П е д а н т ли си?-:)

50

Додо

преди 3 години

Оспамих темата за *** на Краус. Извинявам се за което. Последно да кажа, че Георги Димитров освен предател на рода си и един от инженерите на македонската нация, беше и терорист, член на Антифа (създадена в Германия още 1922г. като анархическо крило на комунистите и отговорна за взривяването на черквата Св. Неделя) и моргата му на пъпа на София беше с право изметена. Жалко, че нямаха смелост да откъртят и изхвърлят и паметника на окупационната, съсипала България Червена Армия.

49

Анонимен

преди 3 години

Отиде си знаков крадец.

48

Анонимен

преди 3 години

До Онамис"Що пари са завлекли с Ванката Костов не е истина. Източиха СОМАТ , БГА Балкан и какво ли още не .... Това са милиарди , много пара много нещо."Мхм. Комунистите оставиха предприятия във фактически фалит и обявяваха, че струват милиарди, като си смятаха морално остарялата и износена база на цената на нови активи. Със руски бараки като Ту-134, Ту-154 и Як-40 на които ни режеха главите по международните летища. Слотовете на компанията струваха пари и те вървяха в комплект с пасивите.