40

ШибиРиби

преди 4 години

Българина е толкова *** че даже да го удари късмета по главата и да земе че измисли нещо после не знае как да го реализира. Кумпютути илекртукари и темподобни иновации са продадени за стотинки от цъpвyли директори и отнесени от конкуренцията

39

Анонимен

преди 4 години

До 49Абе момко, в момента се занимава със сертифициране на техника за ЕС и мога да ти кажа че има много български фирми които произвеждат качествена продукция за цял свят.....Не съм тотално съгласен! Пуснаха на западния пазар дрелки/бормашини призводство на бившия Лпром-Ловеч и почти веднага ги върнаха обратно на производителя или търговеца! В качественото производство, в сферата на механиката и електрониката хич ни няма!

38

Анонимен

преди 4 години

А снимката на "българския" Москвич защо не е цветна? Защото за промиване и изкарване на цветни снимки се чакаше около месец ако не и повече и струваше 35 лева при уж добра месечна заплата от 200 лева! А цветния филм Ор-Во струваше към 10 лева парчето ако го намериш в магазина! До днешен ден сме си за оплакване!

37

Анонимен

преди 4 години

За пръв път се махам от нещо хубаво пожелавам им успех на тази заради която се маха м десет години разсип атруд

36

Анонимен

преди 4 години

Помните ли когато България пионер при електромобилите?И какво виждаме на снимката, чист и *** "български" Москвич! Ха ха ха ха ха ха ха ха....

35

Totenkopf

преди 4 години

Произвеждали, аре стига с измишльотините си ***, тва са единични прототипни бройки.

34

До 36

преди 4 години

Абе момко, в момента се занимава със сертифициране на техника за ЕС и мога да ти кажа че има много български фирми които произвеждат качествена продукция за цял свят. Имаш ли представа през любимия ти соц какъв брак докарвахме при производството на двигатели ПЕРКИНС? 28%. Кога това ще го допусне частна фирма? Разработихме един тролей и не го променихме 30г.

33

Оффф

преди 4 години

Това са пълни глупости.Не можеш да си производител когато нямаш собственна марка .А марката която се сглобявала тук на всичко отгоре не е наша ами и копирана.Все едно да кажеш България произвежда Great Wall или както преди години Ровърите.Аз не бих се хвалил че в България са се сголбявали "кола"като москвич.

32

Анонимен

преди 4 години

През 1967 г. е предвидено производството да нарасне на 3000 автомобила годишно. В същото време от наша страна са изнесени 16 000 комплекта крикове и манивели за Франция, а през 1968 г. е предвидено техният брой да се увеличи на 100 000.До 1970 г. в Пловдив са изработени общо около 4000 автомобила Булгаррено 8 и 10, при цена на доставените части 6 милиона долара, или средно по 1500 долара на автомобил

31

Анонимен

преди 4 години

През 1967 г. монтажната линия се премества в Пловдив, където по същото време приключва строежът на специално проектирания за целта нов завод, разположен на бул. Асеновградско шосе. До откриването на новия завод за производствено хале временно е приспособена палата 10 в Панаирното градче.Заводът работи до 1970 г. и разполага с автоматизирана поточна линия и с най-модерните в онези години заваръчни и бояджийски агрегати, чиято обща стойност е 15 милиона долара.

30

тесла

преди 4 години

а кой изяде сказуемото от заглавието?

29

Анонимен

преди 4 години

Въпреки че е предназначен предимно за спортните тимове в страната, Булгаралпин е достъпен и за някои от по-заможните частни клиенти, сред които е известният български режисьор Васил Мирчев. През 1969 г. той посещава кинофестивала в Кан, изминавайки разстоянието между София и курортния френски град само за 16 часа.

28

Анонимен

преди 4 години

Явно хората баш с глупости са се занимавали, щом България е фалирала три пъти.

27

t2

преди 4 години

Първите макети на електромобили са около 1830, първият електромобил е около 1870-1880, първите хибриди са 1901 на Порше, а между 1900 и 1912 в САЩ 30% от автомобилите са били електрически, но в последствие ДВГ и евтиният петрол и проблемът с батериите постепенно убива електромобилите.

26

Анонимен

преди 4 години

През 1968 г. два състезателни автомобила Булгаралпин, управлявани съответно от екипите на Илия Чубриков и Никола Чубриков, Атанас Тасков и Атанас Агура, за първи път взимат участие в рали Монте Карло.

25

Анонимен

преди 4 години

И кое толкова ти трябваше от корекома? Дъвка или шоколадово яйце? Хората тогава не се занимаваха с глупости.

24

Соц бракми ли?

преди 4 години

В края на 1966 г. основателят на френската фирма Алпин Жан Ределе пристига в София по покана на ДСП Булет, което наред с Булгаррено има намерение на усвои и монтажа на Алпин в България. Първите бройки Булгаралпин са сглобени в края на 1967 г., когато ефектният спортен автомобил вече е абсолютен хит в Европа и Америка, а неговото производство в България става повод за заслужена национална гордост.

23

с СССР се правихме

преди 4 години

и все нямаше в магазините, иначе бяйме първите и все големи, кат Ррусия, и тя горката откакто се е пръкн ала все така - уж най голяма, а населението най-бедно, е за бомби нема да спориме но с бомби не се живей... както го доказа СССР, немаго вече а някои още не могат да го приемат за факт и все си мислят че в Русия комунизма цъфнал и вързал, а да и банани нямаше в България като произведохме този електрически образец, а САЩ крадеше от нас, като Мъск дет окраде руските ракети и българския елетромо

22

Анонимен

преди 4 години

Помните ли кигато България 4то място футбол

21

Да !

преди 4 години

Помним също така , че африкнаските студенти , след 3 месеца в НРБ , щяха да напишат заглавието ви по правилно !