Българина е толкова *** че даже да го удари късмета по главата и да земе че измисли нещо после не знае как да го реализира. Кумпютути илекртукари и темподобни иновации са продадени за стотинки от цъpвyли директори и отнесени от конкуренцията
До 49Абе момко, в момента се занимава със сертифициране на техника за ЕС и мога да ти кажа че има много български фирми които произвеждат качествена продукция за цял свят.....Не съм тотално съгласен! Пуснаха на западния пазар дрелки/бормашини призводство на бившия Лпром-Ловеч и почти веднага ги върнаха обратно на производителя или търговеца! В качественото производство, в сферата на механиката и електрониката хич ни няма!
А снимката на "българския" Москвич защо не е цветна? Защото за промиване и изкарване на цветни снимки се чакаше около месец ако не и повече и струваше 35 лева при уж добра месечна заплата от 200 лева! А цветния филм Ор-Во струваше към 10 лева парчето ако го намериш в магазина! До днешен ден сме си за оплакване!
За пръв път се махам от нещо хубаво пожелавам им успех на тази заради която се маха м десет години разсип атруд
Помните ли когато България пионер при електромобилите?И какво виждаме на снимката, чист и *** "български" Москвич! Ха ха ха ха ха ха ха ха....
Абе момко, в момента се занимава със сертифициране на техника за ЕС и мога да ти кажа че има много български фирми които произвеждат качествена продукция за цял свят. Имаш ли представа през любимия ти соц какъв брак докарвахме при производството на двигатели ПЕРКИНС? 28%. Кога това ще го допусне частна фирма? Разработихме един тролей и не го променихме 30г.
Това са пълни глупости.Не можеш да си производител когато нямаш собственна марка .А марката която се сглобявала тук на всичко отгоре не е наша ами и копирана.Все едно да кажеш България произвежда Great Wall или както преди години Ровърите.Аз не бих се хвалил че в България са се сголбявали "кола"като москвич.
През 1967 г. е предвидено производството да нарасне на 3000 автомобила годишно. В същото време от наша страна са изнесени 16 000 комплекта крикове и манивели за Франция, а през 1968 г. е предвидено техният брой да се увеличи на 100 000.До 1970 г. в Пловдив са изработени общо около 4000 автомобила Булгаррено 8 и 10, при цена на доставените части 6 милиона долара, или средно по 1500 долара на автомобил
През 1967 г. монтажната линия се премества в Пловдив, където по същото време приключва строежът на специално проектирания за целта нов завод, разположен на бул. Асеновградско шосе. До откриването на новия завод за производствено хале временно е приспособена палата 10 в Панаирното градче.Заводът работи до 1970 г. и разполага с автоматизирана поточна линия и с най-модерните в онези години заваръчни и бояджийски агрегати, чиято обща стойност е 15 милиона долара.
Въпреки че е предназначен предимно за спортните тимове в страната, Булгаралпин е достъпен и за някои от по-заможните частни клиенти, сред които е известният български режисьор Васил Мирчев. През 1969 г. той посещава кинофестивала в Кан, изминавайки разстоянието между София и курортния френски град само за 16 часа.
Първите макети на електромобили са около 1830, първият електромобил е около 1870-1880, първите хибриди са 1901 на Порше, а между 1900 и 1912 в САЩ 30% от автомобилите са били електрически, но в последствие ДВГ и евтиният петрол и проблемът с батериите постепенно убива електромобилите.
През 1968 г. два състезателни автомобила Булгаралпин, управлявани съответно от екипите на Илия Чубриков и Никола Чубриков, Атанас Тасков и Атанас Агура, за първи път взимат участие в рали Монте Карло.
И кое толкова ти трябваше от корекома? Дъвка или шоколадово яйце? Хората тогава не се занимаваха с глупости.
В края на 1966 г. основателят на френската фирма Алпин Жан Ределе пристига в София по покана на ДСП Булет, което наред с Булгаррено има намерение на усвои и монтажа на Алпин в България. Първите бройки Булгаралпин са сглобени в края на 1967 г., когато ефектният спортен автомобил вече е абсолютен хит в Европа и Америка, а неговото производство в България става повод за заслужена национална гордост.
и все нямаше в магазините, иначе бяйме първите и все големи, кат Ррусия, и тя горката откакто се е пръкн ала все така - уж най голяма, а населението най-бедно, е за бомби нема да спориме но с бомби не се живей... както го доказа СССР, немаго вече а някои още не могат да го приемат за факт и все си мислят че в Русия комунизма цъфнал и вързал, а да и банани нямаше в България като произведохме този електрически образец, а САЩ крадеше от нас, като Мъск дет окраде руските ракети и българския елетромо
Помним също така , че африкнаските студенти , след 3 месеца в НРБ , щяха да напишат заглавието ви по правилно !
Помните ли когато България пионер при електромобилите?