До Анонимен 13Така е. Тук се продават само коли, карани от баби-деди, които са ходили само до църква и до аптека. Перфектни и без забележки! :)Но като сме задния двор на европата, такива ще караме. Нарочно не купуваме нови коли, нека да ни е гадно пък!
Всеки иска да кара нова и хубава кола. Но всеки се съобразява с възможностите си. Но, дори да сте абсолютно скъсани финансово, по добре е да сте без кола отколкото да се прецакате да си вземете руска !
Еми глупости на търкалета, извинявайте за израза!Баща ми навремето като си купи Москвич 412 го използва само да ходи с него на село.Останалото време стоеше паркиран на улицата.Дъжд, сняг, жега, всичко му се отразява.Я има 1000 - 1500 километра на година, я не.Друго си е да имаш гараж. А дизелът на практика е вечен: и сега може да видите стари Мерцедеси дизел да вървят перфектно.Може би затова взеха да ги забраняват?
По мнение на купища експерти, повечето автомобили произведени последните години, след като им изтече няколко годишната гаранция и след 100-200 хиляди километра, могат да получат терминална повреда по миниатюрния форсиран еко двигател.
До ШенкоХа ха.. и ти си вярваш, че 15годишното БМВ е на 180 000км!? Да, било е на толкова, но преди повече от 10г. Всички километражи у нас (и не само) се превъртат! По-малко от 50к км. за година няма.
Най-добре е хората да се стремят да си купуват нови автомобили ! Има хиляди възможности , кредити , лизинги и т.н.! Е , няма да са всичките БМВ-та и Мерцедеси , но и средният клас коли са добри когато са нови !
95% от германците си купуват коли от магазина ,а тук 95 от българите си купуват коли от атоморгаджийските къщи !!
"Хубавото" да се купи автомобил на 100 000 и/или 4 години е че в интернет вече е пълно с мнения за евентуални заводски дефекти, Истински примери: ново А4 след 3 години и по-малко от 80хил км се наложи да му сменят гаранционно скоростната кутия (8000? ако не беше гаранцията)Пасат преди да мине 30 хил км по магистрали ДВА пъти му сменят дюзите, след втория път и 400 000км по-късно всичко е ОК , из ония дни смени за ПЪРВИ път съединител.Астра 2014-та и 50 хил.км- смяна на еж вечна верига
Разделени на четири групи,пробегът на четвъртата група от 150 000-200 000. ЧЕ КОЙ В БЪЛГАРИЯ продава кола на тия километри. У нас групата е от 300 000-500 000, 500 000-700 000, 700-900 000 и четвърта група 1000000-до безкрайност...
оня ден си купих чисту нова кула от немска марка, произведена 2000 година само на 46 000 км! от изряден български търговец, много съм доволен, каква супер сделка направих. понеже е с малко километри платих повече, ама нали нов внос трябва да е истина. Била карана от пенсионер в немско село само до магазина на 300 метра от дома му, като бил млад карал колело и бил еко активист, два дни преди да я продаде сменил всичко с нови части по колата, ей така, за кеф, беше ми пратил дори каса немска бира
Годината на производство има значение, но общо взето всичко зависи от задволанното устройство.
Пробег или година на производство – кое е по-важно при кола на старо?