24

Нормален

преди 4 години

Още поточни линии ще местят от Хамбург към Алабама май за да избегнат митата едната вече отиде у Тулуза.Ех мъко мъкоо германска.Жалка държавичка си бехте жалка си и останахте тъ.пи прусаци!

23

Мда

преди 4 години

Така действат те. Boeing 737 - Max e на трупчета, а набиращите мощ лоу-костъри Spirit и Frontier заложиха на флот от Airbus.

22

Иво

преди 4 години

Слагат неее ми.. Техните немогат да сглобят един летателен кофчег 737Мах и тъй ще борим конкуренцията

21

Ман.галцедес

преди 4 години

Само чакам сега французите след поточната линия на А321 да отмъкнат още една на а320 в Тулуза и тогава меркел ще заквичи на умрело и ще даде още паеи за спонсорство на жилет жоун срещу Микрон който беше избран в Берлин.Ахахаа.Германофилистиците сте жалки ***.

20

Кефф

преди 4 години

Мита върху айфон бълха ги ухапала.Мито върху ес класа и немците ще преминат в гърч.Ама то и Басф има и Сименс и Континентал и тн.Бая бой ще има.

19

Хахахахахахахаха

преди 4 години

Това е най-тъпoто изказване за деня:Пука ли им на американците дали немците ще наложат мита на Линкълн НЕ.Пука ли им на германистанците ако Сащ турат мита на Мерцедес.Да пука им и то много.Продават ли се телефони Сименс (Германия) и Саджем (Франция) в САЩ???Ами Айфон в Европа??? В целия ЕС, а не само в Германия и Франция???А???

18

Анонимен

преди 4 години

Нормално! Те боинг как ще си продават таралясняците иначе! Нека се избиват американците със собствените си шитове

17

Българин

преди 4 години

Първо да направят читави самолети американците, тогава да слагат санкции за внос от чужбина. Все още си мислят, че са някакъв световен лидер.

16

Нобел

преди 4 години

Сащ не им пука и го правят.Деугите имат нужда от тях не те от другите.Кадилак и Линкълн продават ли в ЕС не или ако да то не много.Немците продават ли в Сащ да то доста.Пука ли им на американците дали немците ще наложат мита на Линкълн НЕ.Пука ли им на германистанците ако Сащ турат мита на Мерцедес.Да пука им и то много.

15

Язе

преди 4 години

На САЩ винаги им вади очите ако някоя държава си защитава и подпомага индустрията. Но като започнаха да им фалират банките преди 10 г. по чисто социалистически им наляха 700 млрд. В същото време пресираха останалите да не наливат пари в подкрепа на банките и икономиките си. А напоследък, слагат санкции на всеки който си купи нещо от някой друг, а не от САЩ. Който не купува от САЩ е терорист или помага на терористи. Следват санкции. Полека лека САЩ ще се само изолират от света със санкции.

14

Sichtpunkt

преди 4 години

трудно да го кажете или Мустафа ще почне да ви слага черни печати?Пари да ми дават, (освен ако не е абсолютно наложително) в краварника и в кочинЯта не отивам!

13

Кефф

преди 4 години

Което значи че няма как да няма напрежение между Франция и Германия като те са две конкурентни сили в един съюз. Ха Хааха.Нека германофилското квичене да започне сега.

12

Анонимен

преди 4 години

Което значи, че ЕС ще вдигне реципрочно митата за американски самолети. Значи при доставката ще платим за F-16 допълнителни 500 млн. мита, които ще заминат към бюджета на ЕС. Честито на печелившите.

11

Франкоффонь

преди 4 години

Бойнг прави от Военни Хеликоптери като Апачи през ракети до Граждански.Оня ден пуснаха Бонг 777 нояият и Бойнг 787 се харчат добре.Сега обаче производството на Еърбъс А380 спира и французите искат местенето на немските поточни линии в Тулуза за Еърбъс А321.Германофили нека квиченето Ву да започне сега.

10

Хахахахахахахаха

преди 4 години

Ами то освен с мита и 100% разлика в цената краварите нямат друг шанс да си пробутат боклучавия Боинг дори на вътрешния пазар в САЩ.За световния пазар е ясно, че отказаха 90% от поръчките на Боинг и нови няма и едва ли ще има в скоро време.

9

Кефф

преди 4 години

За разлика от Бокича Тръмп не е колониална марионетка на Германиика.Скоро и за колите.

8

Анонимен

преди 4 години

Цитат: На клоуна му остана по малко от година. Такова недоразумение в Белия дом като него не е имало и няма да има.Клоунът както го наричаш е много вероятно да го преизберат. Защото той не е толкова *** колкото го изкарват. Реално погледнато в момента под 10% от бвп на САЩ са износ и от търговските войни губят Азия и Европа много повече отколкото САЩ. Той си пренастройва икономиката да върви на американски доставчици за да качи заетостта.

7

Анонимен

преди 4 години

Американските комплесари не могат да преглътнат факта, че Еърбъс печели, докато техният калпав боинг ръждясва по хангарите защото на никого не му се мре в тях.Големите "капиталисти", озоват ли се в условията на истинска конкуренция и почват с долните номера и удари под кръста...

6

Ангел

преди 4 години

САЩ за да са добре другите НО най вече Европа трябва да е зле .Същото важи и за Европа и за всяка голяма икономика в света .Ние сме в ЕС затова трябва да ни интересува само и единствено благосъстоянието на ЕС ,респективно обедняването и упадъка на САЩ .Европа трябва да се обедини с Русия и Китай срещу САЩ .Ако сме всички заедно можем да ги сразим икономически ,да им вземем парите !

5

Анонимен

преди 4 години

"Търговските отношения не са особено добри"Предполагам защото САЩ водят търговска война срещу Европа. Хайде, не е толкова трудно да го кажете или Мустафа ще почне да ви слага черни печати?