За неграмотния продукт на Америка за България всеки труд, всяко задължение е мъчение. Камо ли диктовка. Сега там ги обучават да пишат презентации. Те завалийчетата азбуката не знаят. Ама нали ще се поамериканчат, това е без значение. Отглеждат ги като безмозъчни диванета.
аз си мисля, че просто някои даскали ги е страх да не им бият дузпата, поради факта, че не се справят с новата техника или пък ще бъдат подменени от някаква озвучителна уредба... А българското образование наистина е в лошо състояние, но не поради това, а просто защото те не могат и не искат да пишат слаби оценки, за да вземат субсидийката за съответното дете. И така полуграмотни си завършват без проблем
Има доста предимства звуковия файл с добра техника за озвучаване, най вече чуваемоста е равномерна и достатъчно висока дори и за деца с частично намален слух.В този период се разпознават тези деца. За много от тях не е разбрано още. Но по този начин не остават елеминирани. Естествено тука въпроса е да има нужната техника, а не някакви импровизации.
Горките деца, вместо да си цъкат в фейса ги карали да учат и прости господи да пишат, при което те почнали да плачат, а други си хвърляли химикалките през прозореца. Чака ни светло бъдеще това е сигурно)
Това не е телевизия! Това е НВО!Какво означава думата "школа"? Печатна грешка на "Шкода" или...?
Лично мен в този период ме тормозеха да пиша красиво и четиво а в студентските години ме тормозеха да пиша бързо и да забравя за четливоста .Но явно децата се развиват много по добре от моето поколение и нямат нужда от толкоз време за обучение.
За всички еднаква диктовка = съизмерими резултати. Не виждам какво сте се запънали. И едва ли има училище без великата "аудио"-техника.
Идеята да се развива слуховата памет в период в които трябва да развиват умения да пишат правилно наистина е доста странна, обикновено би трябвало да е стъпка по стъпка, развива се едно умение, след това развива друго умение.Конбинирано двете, определено четливоста на писането остава на заден план, стеногфафията не се ползва отдавна, но е много полезна за това вероятно ще започне отново да се ползва.
Тези ***----ци от МОН побъркаха децата.Учудвам се защо родителите се примиряват с наложения психически тормоз на децата.Не е нормално по време на матури да има такава система за наблюдение,помислете в РПУ-тата няма такава.Това е стрес за децата.Сакън ако едно дете вземе да се подсети по време на матурата.С всяка година децата излизат по неграмотни,а заплатите на учителите растат,явно има някакво разминаване.При този демографски срив имало недостиг на учители,дрън дрън има раздути щатове това е .
На капиталистите им трябват единствено и само ***. Всъщност на 12 годишните не им трябва образование за да работят.
Из другите държави няма такова нещо като диктовка в училище. Все пак децата няма да стават стенографи, не е необходимо да пишат толкова бързо, че да записват всичко при диктуване. Това си беше безсмислен тормоз. Другата безсмислица е да си записваш всичко, което говори преподавателят и да бързаш, за да не изпуснеш нещо. Не е ли по-добре тия материали да ги качат в интернет и който иска да си ги чете...
Има ли нещо нормално в тази държава и образованието сринаха,децата затъпяха.Под игото приведаха,сега и звукови файлови измислиха.Ами махайте ги тези учители,нямат нужда от тях.
Няма нищо лошо да е на запис ако темпът и техниката са на ниво. Но н са! Има учители, които не се съобразяват как говорят, с говорни дефектни и т.н. Няма ниво лошо да има универсалност, ако има качество. Моето дете не беше разбрало зад. по математика в 1 ви клас. В текста написан на ком. пишеше 13кг зеле. За мен е ясно 13 кг., но без интервал за едно първолаче наистина не е ясно. Учителката не го разбра.
Вече на 80%от четвъртокласниците диктовката трябва да е на "майчин език" че да разберат нещо щото български не знаят!Новите българи!Трагедия!По селата вече няма и едно българче а само индийци които и толкова ги учат даскалите щото са вдигнали ръце от тях!И което казвам е самата истина!Но на ония там горе българоубийците не им пука!
Д. к. започнаха да ги е страх дали няма да ги изгонят след като на децата чрез звуков файл ще се провеждат част от уроците. А Д. к. са излишни.
Защо да е тормоз диктовката от дигитално устройство? При изпитите на Кеймбридж и Гьоте съответно за удостоверяване на способностите на английски и немски езици нищо не се чете от преподавател. Това поставя при равни условия всички полагащи изпит лица, защото дикцията или възможния диалектен изказ от страна на преподавателя няма да повлияе на резултатите на учениците.
При условие, че цяла година са слушали диктовките от устата на даскалицата, записът ще ги обърка, дори и да е по-бавен. Не знам как са омесили образователната система днес, но ние някога не правехме диктовка в края на годината, а преразказ. Диктовките имат друга функция и тя е по-скоро вид спаринг и гъделичкане на слуховата памет. Не би следвало да бъде толкова тежко оценявана.
Милите специални снежинки... Ако не им диктуват със скорост 3 думи в минута, ги обричат на нервни сривове и психо-аналитик за следващите 10 години...
Диктовката за четвъртокласници - от звуков файл. Тормоз?